Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z płytą - Mass Effect

Featured Replies

Opublikowano

No mam Mass Effect, wkładam do konsoli, pojawia mi się logo BioWare i Microsoft Studios, pojawia się Ziemia i napis "Wciśnij START". Naciskam "START", kamera jedzie w górę i... "Błąd - nie można odczytać płyty". Wymieniłem na inną kopię i znów ten sam błąd. Znaczy odpaliła się, "Rozpocznij nową karierę" i tak dalej... stworzyłem postać, Loading i... znów "Błąd"!!!!! Potem włączyłem grę jeszcze raz, już nie bawiłem się w tworzenie twarzy i Loading i zadziałało, grałem dwie godziny. Czy to jest problem z płytą, z napędem czy może trzeba cośtam zrobić, by zadziałało normalnie?

 

Czy to oznacza, że wywala mi napęd? Wspomnę jeszcze o tym, że to tylko na tej grze. Burnout Paradise, Assassin's Creed I i II, Cod:MW, Halo 3 i wiele innych gier działa bez problemu. tylko ten nieszczęsny Mass Effect!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 553
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możliwe, że pada napęd i być może Mass Effect jest nagrane tak, że napęd już sobie nie radzi. Sprawdź u jakiegoś kumpla płytę bo wątpie, że 2 kopie byłyby trefne

Edytowane przez orion50

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.