Skocz do zawartości

NetiaSpot i PS3 czyli problem z WiFI


Jankes89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu jestem nieszczęśliwym użytkownikiem NetiaSpota czyli nowego routera Netii która oddaje go w dzierżawę na czas trwania umowy za darmo klientowi. Router sam w sobie niby jest w porządku posiada wiele bajerów a w starym ale jarym tplinku ukręciłem gwint anteny zewnętrznej więc korzystam z urządzenia Netii. Sprzęt współpracuje doskonale niemal z komputerami z windą 7/xp ale jeśli chodzi o podłączenie systemu PS3 to jest już licho. System widzi sieć próbuję się z nią połączyć ale router nie przydziela adresu IP. No zanim założyłem temat zadzwoniłem do Netii i tam pani o pięknym głosie powiedziała że jest taka możliwość ale oni nie udzielają porad jeśli chodzi o podłączenie tego typu urządzeń czyli oni tylko pomogą Ci jak masz windę jak linuksa albo coś innego chociażby iphona to już nie. Ponieważ jeśli chodzi o konfigurację sieci jestem amatorem i zawsze quick instalation wystarczyło wpisac nazwę użytkownika i hasło ustawić hasełka ssid czasem po macu ip i tyle w tym temacie to proszę o pomoc jak to skonfigurować ręcznie.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 2
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

spanikowałem :blum2: dobra do zamknięcia i tam się przeniose

ponieważ sam rozwiązałem problem napiszę żeby było na przyszłość wystarczy zmienić klucz WPA WPA2 i SSID na fabrycznym kluczu buntuje się i nie działa chociaż ja tego całkiem nie rozumiem no ale. W celu poprawy połączenia warto używać standartu b/g mixed jeśli nie zależy nam tak bardzo na n.

Edytowane przez Jankes89
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...