Skocz do zawartości

tokis

Użytkownicy
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O tokis

  • Urodziny 23.01.1984

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    6173591

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Łódź
  • PSN ID:
    Tokis_PL

Ostatnie wizyty

1 101 wyświetleń profilu
  1. Heh, z tym CH to oczywiście wiedziałem, ale chip damage? - pierwsze słyszę. Faktem jest, że nie grałem w T3, na tyle żeby kumać system wtedy, a później nikt mnie jakoś nie uświadamiał że Ki Charge ma takie właściwości. No nic, człowiek się uczy całe życie! Przynajmniej nie zdziwię się jak łyknę na blok serię, która mnie wykończy!
  2. Wow, HateMe! w temacie Dragunova dał link do dobrego guide'a dla tej postaci, z którym zapoznałem się pobieżnie i wyczytałem coś ciekawego odnośnie samego systemu w T6. Czy wiadomo wam było że Ki Charge w tej części daje możliwość zadania "chip damage", tj. obrażeń które przechodzą przez blok?! Będąc naładowanym, nasza postać zadaje blokującemu przeciwnikowi 10% obrażeń, które normalnie zadałby cios, gdyby trafił. Nie wiem czy to nowe czy może było tak od T3 już, ale dla mnie to nowość i może sprawić że Ki Charge stanie się przydatniejszy w tej odsłonie(oprócz sępienia na CH :tongue:).
  3. Dopiszta mnie też, ziomy! :smile: Muszę zobaczyć jak wypadnie ten stream... I Pandę na podium! :tongue: Turniej będzie jednodniowy? A jeśli nie, to czy będą jakieś perspektywy na nocleg na miejscu - ktoś łaskawy przekima/schronisko ew. ?
  4. Turniej wreszcie za nami, ja pokrótce ocenie go tak - dużo emocji, dużo niespodzianek, kilka niedociągnięć organizacyjnych i dobra atmosfera! :biggrin: Mnie, także jako jednemu z uczestników podobało się, mam nadzieję że wszyscy bawili się równie dobrze, zarówno ci którzy już niejeden taki event zaliczyli, jak i ludzie którzy brali udział pierwszy raz. Sama miejscówka dawała rade, było gdzie usiąść, gdzie zapalić, tłoku i zaduchu nie uświadczyłem specjalnie, stanowisk było sporo żeby pograć - w każdym momencie aż nadto, bo 8 grup rozgrywano na max. 9-10 tv, których mieliśmy łącznie 11. Sam zagrałem sporo freeplayów, czekając na swoje mecze turniejowe. No właśnie - jedną z małych wad turnieju było opieszałe rozgrywanie samych grup czy drabinek, ponadto turniej zaczął się z poślizgiem. Mimo wysiłków prowadzących, czasem ciężko było płynnie ustalać kolejne pojedynki, ale wiadomo jak jest - przy takiej ilości ludzi(ok.80) trudno wszystko upilnować. W drabinkach był z kolei inny problem - każdy wiedział z kim gra, bo rzucaliśmy na ścianę uzupełniane na bieżąco drzewko DE, mimo to, grano 2-3 mecze na raz, ponieważ każdy chciał zobaczyć jakiś ciekawy pojedynek(o których informował na bieżąco Di/Cambion). Tak więc wszystko przedłużało się niemiłosiernie i ostatecznie finał indywidualny zakończył się mocno po 2:00. Za to przepraszamy uczestników - za to, jak i za pewne niedopowiedzenia co do sposobów liczenia miejsc w grupach, a także mało informacji w sprawie nagród. Ostatecznie wydaje mi się jednak, że jak na pierwszy nasz turniej tragedii nie było i każdy bawił się dobrze, bo i słyszałem gdzieś już tam opinię o "Klapie 2009". Co do samego poziomu gry na turnieju - oj działo się, działo! Ja osobiście w grupie przegrałem jedynie 2 walki z 9, lepsi byli tylko: bezkonkurencyjny tego dnia Nevan oraz ładnie i ciekawie grający Miguelem Qrek. W pierwszym meczu DE nie poszczęściło mi się i po srogim boju do ostatnich kropli HP :smile: , przegrałem z Mashterem, spadając tym samym do LB. Mimo nieznajomości Yosha udało mi się pokonać Tenshi i Sepkonga, który widać było że mało gra na Christie. BTW, wg mnie na turnieju ogranie i znajomość postaci znacznie podnosiły szanse na sukces - niektóre ciosy pozostawały bezkarne, a setupy wchodziły jak w masło. Dlatego tez pewnie mi tak dobrze poszło Zafiną w pojedynku z Ryanem Hartem, który chyba grał z tą postacią pierwszy raz. :biggrin: Czy nagrywał ktoś może tę walkę(Dante?), bo mało brakowało a cudownie bym wygrał - jak zwykle, mało konsekwencji i brak umiejętności wykończenia przeciwnika przesadziły o mojej porażce(niestety, Zafiną się nie da grać "na jana" :tongue: i trzeba kombinować). Trudno, ale cieszy mnie fakt że Ryan musiał się choć troszkę ze mną napocić! Respect i podziękowania idą dla: TLT Squad - udało się chłopaki, fajnie było to wszystko z wami organizować, każdy dał coś od siebie przy urządzaniu tego turnieju. Gajda, gratsy za czwarte miejsce, Dante - klapy nie było! Junior, dobra gra w DE. A-Team + ekipa z Wawy - mało tym razem pogadałem, ale fajnie że przybyliście! Sway - Paul gniecie, Di - Panda zdominowała turniej, co za gra! Poza tym dzięki za pomoc w organizacji i prowadzeniu! Nevan, Zajman, Scoop - no Nevan, top forma widzę, mimo grubego melanżu! Wielkie elo, chłopaki! TcT - fajnie ze przybyliście tak licznie! Szyper, Krysta, Tenshi, dzięx za spary. Equester, Kitos, Madi - grajcie chłopaki, dobrze was było znów zobaczyć. Mashter - i jak, turniej pełen niespodzianek? Wiem, wiem, gra jest na grill! :smile: Qrek - miło było poznać. Snake, Pitrex - dzięki za granko i za pomoc przy sprzątaniu. DJ, Nemesis, Roman - warto było przyjechać chłopaki, co? Devil - w końcu udało mi się coś więcej pograć z Tobą, dzięki za wskazówki i dyskusje! Wisisz mi piątke, chłopak! :wink: Junior, dawaj te foty, wszyscy inni co mają jakieś walki nagrane/foto, prośba o uploadowanie. Raz jeszcze, dzięki wszystkim za przybycie i wyrozumiałość, druga odsłona będzie na pewno!
  5. tokis

    Zafina

    Ta, tez się przyglądam tej FD, ale niektóre dane wyglądają jak wyssane z palca, mimo to dają jednak jakieś wyobrażenie o szybkościach ciosów i ew. stratach/przewagach. Bolą słabe przejścia do MNT, wszędzie ujemne klatki, tylko jeden low z przewaga ze stójki? Cieszą natomiast konkretne kopy u Zafiny: 3_f+3_df+3_SCR 3,3_3,f+3, z minimalnymi stratami lub przewagami, rozpoczynające mixowanie z SCR. Warto też zauważyć że ub+1 daje przewagę na bloku, zaś ff+3 - równowagę, można więc śmiało wypuścić czasem na blok powyższe zagrania. Qjon, końcówka SCR 3+4~D B! MNT 2,1,4 nie siedzi chyba zawsze? - jeśli robisz bounda późno w jugglu postać "odleci" poza zasięg MNT 2,1,4, wydaje mi się. Jak możesz, skrobnij jakąś akcje gdzie to siedzi całe.
  6. tokis

    Zafina

    Ej chłopaki, sadza ktoś z was po B! końcówkę b+4,4? Bo mi nie siedzi nigdzie... :confused: Trochę luźnych przemyśleń: Scarecrow to zdecydowanie jej najlepsza postawa - przejścia do pozostałych są kiepskie i brak mi dobrego ciosu z TRT (3_1 karalne, gdzie tu mixup?) i wywracającego mida z MNT, za to SCR ma w arsenale i low crusha(SCR 3+4) i super high crusha(SCR 4), że już o SCR 1+2 z przewagą na bloku nie wspomnę - jeden z lepszych ciosów Zafinki. Może low lepszy by się przydał, bo SCR d+3 daje za małą przewagę jak na mój gust, a kontynuacje są jedynie NCc - mimo wszystko CH SCR d+3,3 ~f, SCR 3+4~D, B! MNT 2,1,4 bierze bodajże 84 dmg więc może czasem warto zainwestować w szybkiego lowa? A nie wiecie może czy SCR 4~b ma lepsze recovery niż opcja z pozostaniem w postawie(-16 na bloku chyba) i ile to w ogóle klatek trwa? Wygląda na szybkie i kroi pasek konkretnie: SCR 4, SCR 3,f+3, SCR 3+4~D, B! MNT 2,1,4 (80 dmg). Dobre na próbujących się wciąć punch'ami po ciosach przenoszących do SCR, jak 1,2>3 czy df+3, jednak IMO zagrania high risk, high reward. Aha, jeszcze jedno - f+3 daje chyba dodatnie klatki na bloku(i juggla na hicie :smile:), szkoda tylko że odsuwa, bo ten cios mógłby zaczynać dobry mix-up. Frame Data potrzebna jak nigdy! Nie mam też jak sprawdzić czy f,f+3+4~D pozwala uniknąć kary po zablokowaniu tej kombinacji(jest -10 chyba, ale MNT się schyla pod high'ami). Kolejna rzecz która mnie interesuje to kontynuacje po MNT df+2, ja robię: f+1, f+2,3, SCR 3+4 B! f,f, df+4,1 (62), ale może uda się wymyślić coś mocniejszego? I czy mi się wydaję czy df+1,2 ma karę? Z kolei pod df+1,4 da się schylić na bloku...tak samo jak i pod df+3,4, ech. :sad: Ogólnie, Zafina nie jest zła, ale wydaje mi się że póki co brak ogrania ludzi podciąga ją wyżej w tierach niż jest. O wiele łatwiej się gra takim Larsem czy Bobem, jeśli chodzi o nowe postaci. Niemniej, bardzo ciekawie się ją prowadzi, ma dobry movement i fajne możliwości mieszania, brakuje mi jakiegoś szybkiego ciosu do wcinania się czy też medium range whiff punishera, ale cóż, nie można mieć wszystkiego! :biggrin:
  7. Czy istnieje w Practice możliwość grania po stronie 2P(z prawej)? Bo nieważne jaki kontroler wybiorę i którą preferowaną stronę(Left/Right) to i tak zawsze jestem w Practice jako 1P. :confused:
  8. Chreddy kiedyś miał JF-owe 1,3:4, ale słyszałem ze zabrali(w Practice mi nie siedzi, ale może cienki jestem po prostu :smile:). A co do Practice to nie mam słów - zabrano Command Capture, nie wiem czemu, ale to ch** - dlaczego nie ma wzorem SC możliwości nagrania przeciwnikowi komend?! No przecież, jak ja mam sprawdzić kary, ucieczki z setupów i możliwości przerywania customów? Ja J.ebe, Namco, weźcie ogarnijcie temat, bo ta gra jeśli chodzi o opcje ssie na całej linii. :confused: I potem jak gram z kimś, off- czy online, karzę punchami lub wcale, bo nie wiem co i gdzie... A Lars to IMO kolejny wesoły janek w kalejdoskopie postaci dostępnych w T6 - bezstresowa postać z multum możliwości, chorymi NC i mało karalna. Rzut z biegu, dynamiczne przejścia do postaw, świetne punishmenty - ma wszystko co potrzeba do turniejowego grania. I nie mam sposobu na jego uf3 - crushuje każdą wysokość ciosu...WTF?! Ile to trwa w ogóle? Ze 12 fr chyba, bo ja nie jestem w stanie Kryśką przerwać w żadne sposób, najszybszy mid ze stójki mam 13 fr.(12 frame'owe 4? Ile trwa w tej części b+3? Gdzie jest Frame Data?!) Jeszcze Christie ma taki SS że ręce opadają... Frustruje się w tej części o wiele bardziej niż w DR, momentami mam ochotę rzucić pada o ziemie, ech. A online w końcu daje radę, z niektórymi ludźmi mam połączenie jak offline(5 kresek rlz!) i można się ograć choć trochę, co nie zmienia faktu że mam mieszane odczucia co do tej odsłony mojej ulubionej gry - ten diament ma rysy i to wyraźne, niestety. Nadzieja w patchach - "nadzieja matką głupich"?
  9. Dokładnie, jak ktoś ma jakieś wątpliwości co do przelewów, nich daje mi znać PM. @ Damix Sprawdź TO połączenie - wydaje się rozsądne. Nie wiem niestety jak z ceną (podejrzewam ze coś koło 30-40 zł), ale można zadzwonić, dowiedzieć się. Dawać, nie wykruszać się tam! :tongue:
  10. UWAGA! Przedłużamy możliwość dokonywania wpłaty za wejściówkę na turniej w kwocie 35 zł - będziemy honorować przelewy, które otrzymamy NAJPÓŹNIEJ do CZWARTKU 3.12 do północy. Po tym terminie wejściówka kosztować będzie 50 zł, tak więc jeśli pieniądze od uczestnika otrzymam w piątek, będzie on musiał dopłacić 15 zł na miejscu, aby wystąpić w turnieju. W ostateczności mogę przelać pieniądze z powrotem jeśli ktoś się rozmyśli, ale wolałbym uniknąć takiej sytuacji - wydaje mi się że czasu jest aż nadto by wykonać przelew na czas. Tak więc zapraszam ostatnich gapowiczów do uiszczania opłat, żeby później nie było jakichś niedomówień w dniu turnieju. :smile:
  11. Z tego co się orientuję to 3+4 nie daje B!, ale 3+4,3 już tak, niemniej powodzenia żeby to posadzić w stojącego przeciwnika! Pisząc RLX 4~3 mam na myśli JS na low po którym zostajemy w HSP, więc ja robię z reguły HSP 2,4 lub ~f, RLX 2,3. Po HSP 4 W! siedzi zawsze HSP 2,4, ale więcej bierze: HSP 2, FC d+2, WS 4 jednak z kątów często nie trafia. W tej części w moich oczach bardzo zyskało HSP d+3+4, które magicznie omija dużo ciosów na mid, a także (FC)d+1_d+2 od większości postaci, będąc przy tym mocnym juggle starterem! Można pokusić się więc o konkretną wymianę z HSP o czym w DRce nie było mowy - teraz, gdy mamy do dyspozycji jeszcze niewyrywalny rzut, 10-klatkowego mida gaszącego często wszystkie próby przerwania, czy też lowa z konkretną przewagą, gra w HSP daje dużo więcej przyjemności! Zacząłem też używać nowego przejścia z RLX do HSP (RLX f+1+2), które jest naprawdę szybkie i daje konkretne możliwości mieszania i zaskakiwania nieogranego przeciwnika! IMHO - T6 Christie>>>DR Christie.
  12. Gra ktoś Kryśką na poważnie w PL? Jakieś pomysły co robić najlepiej po: - RLX 4~3 (pod ścianą) - HSP 4 W! ? A uf+1+2 jako cios boundujący to jakieś g***o - ciężko tym trafić kogoś na ścianie po wall carry, ja chce coś w stylu b+1 Bryana, bo innego, szybkiego B! ze stójki nie ma.
  13. tokis

    Marshall Law

    nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M. jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla. Masz rację - po zablokowaniu f,f+2 nie można się schylić pod 3, jednak można pod kontynuacją z pięści(ale to już było w DR). Niby fajnie, ale kombinacja f,f+2,3 wygląda na karalną(w Hit Analysis), może nawet i na Elektryka. Trzeba sprawdzić. Ale jestem przekonany ze tu MUSI być kara - inaczej to zagranie byłoby za dobre. Zedytowane. A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P Mnie siedziało w Lili i Lawa, a to chyba postacie mniejsze niż King. Niemniej - hard. Trzeba perfekcyjnie zdashować przed 4,3 i zrobić przejście co do klatki, żeby zlinkowało DSS 2. Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe. Kozackie akcje!:smile: Law rządzi, bez dwóch zdań!
  14. tokis

    Marshall Law

    Może ja rzucę trochę światła na sprawę, ale zapraszam do dyskusji, bo wszystkiego nie jestem do końca pewien jeszcze, za mało versusów. Z Tenshi się zgodzę, z Albrechtusem nie. :tongue: Faktem jest, że Lawik dostał konkretnego boosta, nie zabrali mu praktycznie nic wartościowego, za to dodali kupę konkretnych zagrań. Najlepszy Law w dziejach Tekkena IMO. Ma parę tanich zagrań, ale w porównaniu do reszty "kapiarskich" postaci nie wyróżnia się niczym szczególnym. :biggrin: Cieszą nowe animacje, nowe krzyki i piski, zaś nowe zagrania satysfakcjonują w 100%. Mimo straty 8 fr punchów, nie czuje żeby Marshall był wolniejszy, wg mnie jest jednym z najbardziej dynamicznych i szybkich zawodników w T6 - w ogóle ten Tekken jakiś taki szybszy chyba... A przynajmniej bardziej ofensywny. Jedziemy z koksem - co nowego? 3,4 - NC za 38 dmg, dające wall splat, wychodzi w 12 fr. Super super. Na bloku lecimy, bo drugi na high, ale wtedy warto wymieniać z 3,3 - opóźnianą końcówką na mid, która na CH ogłusza(można zrobić techrolla). Jest jeszcze opcja f+3,4_3 (15fr), która zadaje +5 dmg, zaś samo f+3 na CH powala na ziemię a Law drze się jak opętany. Najs. :biggrin: 3+4 - 14-klatkowe NC, wrzuca na ścianę, bodajże -11 na bloku. Czasem warto użyć dla tej ściany, ale ogólnie bez rewelacji. f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ponadto na bloku pierwszego nie można się schylić pod drugim. Z drugiej strony jednak, noga ma karę, na moje oko z -14, więc warto uważać. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie. d+4,3 - i znowu NC, z szybkim lowem na początku, drugi high, więc jak przeciwnik zablokuje = wybitka. :confused: Ale umiejętnie stosowany - świetny poke, "prawie" nie do zablokowania. b+2,2 - "zboostowane" stare b+2 teraz jest jeszcze lepsze jako kara na przestrzelone ciosy przeciwnika, bo wchodzi jako NC, dając też możliwość przejścia do DSS po drugim ciosie. W jugglach bound'uje (B!). Dziękujemy Namco! :smile: b+3+4 - mocny kop na mid z dobrym unikiem, wrzuca na ścianę - wygląda jednak na karalny. uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B! WS 1,2 - coś czego brakowało Lawowi w DR najbardziej - szybka(13 fr), porządna kara na zablokowane lowy z małym opóźnieniem. Nie muszę chyba pisać jak bardzo ulepsza to jego grę z WS. Najlepsze, że pierwszy mid z serii jest niekaralny, drugi dokładamy TYLKO po trafieniu - można spokojnie się tego wyuczyć. Wypas. DSS 2 - świetne uzupełnienie postawy Marshalla, mimo że na high, to jednak bezpieczny i całkiem szybki cios. Na NH gwarantowane db+4, na CH zabójczy JS. Daje B! w jugglach, jest dodatkowo gwarantowany po WS 3~DSS i CH WS 4~DSS(ciężki timing). DSS 1+2 - nie wiem po co to, skoro mamy już DSS 2? Mocny high, rzuca na glebę/ścianę, jednak wygląda na wolniejsze niż powyższe zagranie. DSS 3 - anty-step z DSS, szkoda że na high. DSS 1,4 - użyteczne tylko po parry(b+1+3_b+2+4), 3 dmg więcej w odróżnieniu do starego: parry~DSS 1,f+1 Nie wiem czy była taka możliwość w DR, ale tutaj można bardzo szybko zcancelować DSS/DFS do Fake Step(b+1+2). Może się przydać. Co do juggli: (standard) JS, 4,u+3, dash, 1,2, b+2,2 B!... (dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!... po B! zwykłe combo to: f,f+2,1,3 ale warto poćwiczyć: dash, 4,3~DSS f+3 (6 dmg więcej) Po low parry: B! (dash), df+1, f,f,N,1, f,f+2,1,3 albo b+2,3,4~DSS f+3 Tyle póki co, dodawajcie od siebie!
  15. PS3 Tokis_PL 1 MB Law, Christie, King, i Bóg wie co jeszcze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...