Skocz do zawartości

Malhavok

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna
  1. ja tylko wcisne 2 grosze nadzieji wy znacie sie na sieciach, a ja na programowaniu gier online, dokladnie modulow fizycznych (i ich synchronizacji). przeczytalem i zaprogramowalem swoje na ten temat, i przyznam, laga sieci sie nie zabije, ale mozna go znacznie oslabic poprzez wprowadzanie roznych zabiegow programistycznych, np cofania czasu, predykcji-korekcji itp. przykladem gier potrafiacych wykorzystywac te techniki moze byc nawet (niezbyt tu na temat) Call of Duty 4, ktorego fizyka i synchronizacja symulacji jest na bardzo wysokim poziomie. Mozliwe, ze nie jest to wystarczajaco dobre rozwiazanie do "bijatyk", aczkolwiek w CoD4 wbrew pozorom tez moga liczyc sie klatki (m.in. do headshotow, snajperek na duze odleglosci itp). podsumowujac: lacze laczem, przyznaje, 50ms to z mojego (programisty) pkt widzenia to marzenie (pracuje nie przy p2p a przy client-server, czyli lag rzedu 150ms nie jest taki zadki...), aczkolwiek nie powiem, ze sie nie da. nie sa to rozwiazania najladniejsze, nie sa tez najprostsze. wymagaja duzo wyczucia, logiki i testow. badz co badz w CoD4 i niektore scigalki da sie grac przyjemnie po sieci, wiec moze i z Tekkenem sie uda God bless bandai-namco programmers with knowledge and wisdom!
  2. zupelnie zupelnie mi nie wchodzi co moge robic zle ? po prostu nie mam timingu ? 29dmg, jakis follow ? sproboje pokombinowac, moze da sie wyciagnac troche wiecej, moze jakies propozycje okizeme po tym ?
  3. Może ff-3~b, u/f+4, f+2, d/f+1+2 ??? Tak, oczywiscie, dziekuje bardzo, juz poprawilem nie moge tego zrobic T_T tam trzeba sie odwrocic, jak do BT d+1~F, f+4, f+1, ff-3~4 ? Juz mam, po d+1 trzeba ~d/f, zaraz sproboje zrobic calosc I w koncu sie udalo. teraz wiecej pocwiczyc, zeby zawsze wchodzilo
  4. Podreczny zestaw juggli dla Lei'a Nie umiem zbyt wiele, i pewnie da sie to wszystko zrobic lepiej. Wszystkie przetestowane na PSP w practice. Wiekszosc (czyli nie wszystkie) ff-3~4 na koncu juggla mozna zastapic przez 3, jak ktos nie daje rady. Zmniejsza to dmg juggle o 6. Wszystko co udalo mi sie wykonac siedzi tutaj, z creditsami osoby, ktora zainspirowala / zaproponowala juggle'a. ff-3~b, u/f+4, f+2, ff-3~4 (61 dmg) ff-3~b, u/f+4, f+2, ff+1, ff-3~4 (64 dmg) ff-3~b, u/f+4, f+2, f, n, 2, ff-3~4 (66 dmg, by Bażant) ff-3~b, u/f+4, f+2, d/f+1+2 (~f TGR) (50 dmg, mozliwe wyjscie na TGR stance) ff-3~b, u/f+4, f+2, f, n, 2, d/f+1+2 (~f TGR) (55 dmg inspiracja od: Bażant, mozliwe wyjscie na TGR stance) u/f+4, f+2, f+2, 1+2, 2 (48 dmg) u/f+4, f+2, f+2, f+2, ff-3~4 (54 dmg) d/f+2, f+2, f+2, ff-3~4 (47 dmg) d/f+2, f+2, f+2, f, n, 2, ff-3~4 (52 dmg, inspiracja od: Bażant) d/b+4, d/f+1, f+2, ff-3~4 (44 dmg) d/b+4, d/f+1, f+2, f, n, 2, ff-3~4 (49 dmg, inspiracja od: Bażant) u/f+3+4, BT, 1, d+1, 3 (50 dmg) u/f+3+4, d/f. ws+2, 1, f, n, 2, ff-3~4 (64 dmg, by Bażant) ff-2, f+2, f+2, ff-3~4 (53 dmg) ff-2, f+2, f+2, f, n, 2, ff-3~4 (58 dmg, inspiracja od: Bażant) CH u/f+3 (CRA), 3, f+2, ff-3~4 (71 dmg) ss-4, f+2, f+2, ff-3~4 (51 dmg) BT 2, f+1, f+2, ff-3~4 (51 dmg) BT d+1~F, f+4, f+1, ff-3~4 (43 dmg, trzeba sie odwrocic i dopiero wykonac f+4) BT d+1~d/f, ws+2, 1, f,n,2, ff-3~4 (46 dmg, by Bażant, trzeba sie odwrocic kucajac i dopiero ws+2) BT u/f+4, f+2, f+2, ff-3~4 (56 dmg) PNT 2, f+2, f+2, f+2, ff-3~4 (62 dmg, nie jestem pewien czy 100%) PNT 2, f+2, f+2, ff-3~4 (56 dmg) CRA u/f+4, 3, f+2, ff-3~4 (66 dmg, dluuuuuga animacja js) TGR 4, ws+2, 1, ff-1, ff-3~4 (48 dmg) TGR 4, ws+2, 1, f, n, 2, ff-3~4 (50 dmg, inspiracja od: Bażant) TGR CH 1, f+2, f+2, ff-3~4 (61 dmg) FUFA 3+4, f/d+4, f+1, ff-3~4 (54 dmg - Face Up Feets Away, nigdy nie pamietam tych "normalnych" oznaczen ;/ )
  5. Malhavok

    Sparing partner.

    warszawa, iamspeed@o2.pl albo pm T5DR (PSP, nie mam PS3) Lei musze sie jeszcze duzo nauczyc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...