albrechtus 1 Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 Szczerze powiedziawszy poza Rage juggle kroją dokładnie tyle samo co w t5, średnio pół paska. Jedyna zmiana polega na tym, że trwają dłużej. Jeśli mi ktoś nie wierzy niech obejrzy dokładnie filmiki a potem odpali T5. Poza tym na japońskim arcade jest rev. B więc do czasu wypuszczenia gry poza granicami kkw i na konsole sporo się jeszcze zmieni. No i na koniec zostają jeszcze patche. Nie wiem czemu część ludzi tak płacze na tym forum. Nikt nikogo nie zmusza do gry w tekkena. Ile to ja już razy czytałem jak to nikt już nie gra z was w tekkena jaki to on jest do bani a potem i tak okazuje się, że to tylko takie wasze $%#%@ hipokryci Jedyne osoby które tutaj nie whineują i nie tłumaczą się na lewo i prawo jak to nie grają w tekkena więc nie są w formie etc to mashter, matt i jego brat* "O nie, przez item moves gra jest broken!" "O nie, nowe postacie są do bani wtf namco!?!11" "Ostatni boss w story mode jest do dupy, nie gram w tą grę!" "Juggle zabierają średnio pół paska! wtf? Clearly a balance issue! W ŻADNYM tekkenie nie było czegoś takiego!" "Moja postać X jest do bani w tym tekkenie, ergo tekken jest ***owy" "Tekken za bardzo się zmienił, jest dla nabów teraz, nie jak tekken 3 rofl" "Tekken za mało się zmienił, powinien być hiperrealistyczny jak Virtua Fighter - latający kage, łyse klony terminatora T1000 +cycki etc" Jeżeli nie lubicie tekkena jest jeszcze cała masa mordobić zarówno 2d jak i 3d, do wyboru do koloru! * mowa tutaj oczywiście o ludziach udzielających sie częściej na forum. 1 Quote
szyper 0 Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 no wlasnie, tylko plakac umiecie. zamiast plakac pocwiczcie. Quote
ascaephel 0 Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 http://youtube.com/watch?v=SZoPI1p02ZA Lily wygląda coraz ciekawiej z każdym nowym filmem... Quote
sobushi 0 Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 1:41 do 1:48 jak to ladnie skomentowal jakis żółtek: DIE TEKKEN ;p Quote
sobushi 0 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 wiem ze to techtrap ale chcialem troche podsycic dyskusje o t6... duzo niekumatych ludzi sie tym strasznie oburzylo na innych forach o t6 Quote
Peter. 1 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 jaki techtrap? może nie wiem co to jest techtrap (lol ), ale tam poprostu paweł nie zgadł, dostał lowa i kolejny gwarant za pół paska Chyba że po tym lowie (wślizgu po bounce) reszta siedzi tylko na wstającego i nie jest gwarantem. Quote
Di 850 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Wygląda jakby siedziało na wstającego. Miałem na myśli inną walkę, a byłem pewien że to ta Quote
Yano 3697 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 tak czy siak obaj wygladają jak ślepcy w tych okularach Quote
solo/ng 4 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 (edited) po xyyyyyyyyyyzz vod/povach z T6. Jestem zadolony (zachwycony?). bouce? przegiete juggle? SSS+++? lol ogladamy tego samego tekkena? T6 jest strasznie szybki! W wielu "nieuzytecznych ruchach" wylaczony jest delay zarowno po bloku jak i po miss. W wielu kolejnych dodany szybki 2hit ktory calkowicie zmienia oblicze zwyklego ciosu. NIE ma tutaj miejsca na granie T5/DR style jezeli spotkaja sie postacie B i S, gdzie B robi milion SS czekajac na blad i nie chac zalapac sie na JSa za 100dmg ze sciana. Tutaj B-tierem mozna taki offence zasadzac, ze nawet Steve ma klopoty! Strasznie mi sie to podoba. I mocno to widac na turniejowych grach z T6 (tez FP of coz). Niektore freeplaye sa jeszcze slabe, ale im nowsze filmiki tym poprostu lepiej. Dla mnie az na odleglosc kipi skillem od danego gracza, a nie wykorzystaniem powera postaci na skilla. Naprawde jak ktos gral B/C tierem to bedzie mocno zadowolony z T6. To co mozna obecnie robic Asuką na dowolnego Tiera to poprostu piekna sprawa. Nie, nie jest mocniejsza generalnie, ale ma na tyle opcji, ze w przypadku 2ch ogranych graczy np. asuka vs feng nie bedzie kap-ssing blad, bo sama Asuka moze zrobic z 4-5 ruchow, ktore w T5:DR konczylyby sie 60-80 dmg strata na jugglu (a z nowych d/b+3,4 lub d/b+3,3,4 - piekne, po hicie na low gwarantowana podbitka bedac blisko [bez B!], niesamowite). Tez np. d/f+3 jest na tyle szybkie ze mozna uzywac bez takiego strachu, ze w polowie animacji dostajemy JS. itemmove? wypas sprawa. do podkreslenia rundy, zrobienia funa, uspokojenia gry (kilka postaci) jak ktos mysli ze tym zrobi przewage to ; o. Straty sa na tyle duze, ze mozna w wiekszosci zasadzic JS; tak samo mozna kogos zaskoczyc, majac na plecach dany item, nieuzywany cala gre (jako "dodatek") i na koniec decydujacej rundy widzac mozliwosc, uderzyc / zrobic flare / itd. Zero przegiecia, sporadyczna alternatywa (pokroju strzalu z oczu DJ wiec zapewnie nie bedzie za mocno uzywane). osobiscie po 400+ walkach jakie widzialem jestem zadowlony. Mechanika jest naprawde dobra, znacznie lepsza niz T5/DR. Mozna naprawde grac szybko, dynamicznie, wiele ciosow dostalo "drugie zycie", mozna napierac zwyklymi ciosami bez kosmicznych kar. A Juggle i B! - swietne uzupelnienie tego co sie gra - same B! przy scianie mozna robic na wiele sposobow, praktycznie kazda postac ma przy scianie w zaleznosci od techrolla przeciwnika przeciwny SS i zasadzenie komba na scianie. Tak czy siak najbardziej podoba mi sie mechanika, dynamika, mozliwosc napierania zwyklymi ciosami (i of ocz JS+ B! ; ) stuff. Obecnie nie ma 'strachu', ze robiac jakis 1hit cios, odechce nam sie go uzywac na power postac. Tego nie widac w T6. subishi - lol daj spokoj - dostal przy wstawaniu lowa robiacego oki - co w tym strasznego? nawet nie bylo przegiecia ze sciagnietej kreski hp peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? praktycznie kazda postac ma w T6 podobne zagrania, jak nie przerywajac JS+B! to robiac ciane SS i kontynuujac. Jakby pawel zasadzil tam pary - sciagnalby Bobowi ponad pol kreski. Ostre to jest, ale jakos w ogole mnie nie rusza taki ruch, w ogole sie nie boje. Bo to nie byl gwarant nic, ot zgadywanka (ktora po animacji i xxx gier pewnie sie widzie na 2 km). Edited January 3, 2008 by solo/ng Quote
Di 850 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Wiecie czy w T6 będzie możliwość wyłączenia neutral guard? peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? Japońce uważają go za topa wśród topów. Quote
Krakers 4 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 A kto ogłosił, że Feng w T5 jest słaby? Quote
Di 850 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 A kto ogłosił, że Feng w T5 jest słaby? Trzcina Quote
Kozera 0 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Zdaje mi się, że to będzie tekken na 8-. ps: http://allegro.pl/item288866444_hit_tekken...wersja_jap.html WTF is that? EDIT by Di: Tekken na Wonderswana, karcianka. Quote
szyper 0 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? Japońce uważają go za topa wśród topów. to bardzo dziwne, bo devil jin wyglada na duzoo mocniejszego. w ogole Bob nie yglada na postac mocniejsza od jakiekolwiek mishimy. sranie w banie z tym Bobem. Quote
Di 850 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Mnie zaś zastanawia Yoshimitsu, bo może się okazać bardzo mocną postacią Quote
Yano 3697 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 (edited) ps: http://allegro.pl/item288866444_hit_tekken...wersja_jap.html WTF is that? pełna nazwa to Tekken Card Challenge wiec to zapewne jakas karcianka z postaciami z tk;p Edited January 4, 2008 by Yano Quote
Bati 1 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Zanim się to wszystko wyklaruje, to ludki będą zmieniać zdanie jeszcze z 17 razy co do tego kto jest Top-mada-faką a kto nie więc najlepiej pozostać przy swoim Quote
Di 850 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Doliczmy do tego fakt, iż wersję automatową czeka jeszcze co najmniej 1 patch (mamy w końcu 2 znaki zapytania). A ostatni trochę zmienił, bo np. d/b+4 Kaza wcześniej trafiało leżących (nie ma to jak ulepszanie najlepszego lowa w grze, co nie?), podczas gdy teraz już nie trafia. Widziałem też nieco ponad tydzień temu jak po FC d/f+4,3 Julka mogła łokciować, natomiast na jednym z ostatnich filmów z Joyboxa widać, że przeciwnik upada tak jak w DR. Quote
CheeseOfTheDay 47 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 d/b+4 Kaza wcześniej trafiało leżących (nie ma to jak ulepszanie najlepszego lowa w grze, co nie?) Że co xD? Quote
Reset 0 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Bo to jest najlepszy low w grze chyba że ktoś myli lowa z podcinkią... Quote
Di 850 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Też to miałem napisać :wink: Można się w sumie zastanawiać, ale to już w innym topicu, żebyśmy nie śmiecili. Co się zaś tyczy T6, to jedna z ostatnich walk z Joyboxa coś mi uświadomiła - Yoshi sam sobie będzie mógł włączać rage'a przy małej ilości energii :smile: Quote
sobushi 0 Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 to znaczy przy malej ilosci energii ale wiekszej niz 5% co jest potrzebne aby u pozostalych wlaczyl sie rejdź???? Quote
Bati 1 Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Pewnie chodzi o T+3+4,3+4,3+4 aby się włączył a d+3+4 aby się wyłączył ;P Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.