Skocz do zawartości

Tommy Dee

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

53 Dobry człowiek

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Gry wideo w szczególności wyścigi, sporty extremalne ostatnio tylko snowboarding zimą =))
  • PSN ID:
    Tomadeus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mysle ze porownanie jest jak najbardziej na miejscu. Dla wielu z kupujacych nowe WRC poprzednie gry rajdowe od Codemasters byly wyznacznikiem jakosci jakiej mogli sie spodziewac. A co dostali kazdy widzi. Przez 50h jakich spedzilem z ta gra nie przejechalem ani jednego OS-a w zadawalajacej plynnosci animacji. Patrzac na oceny EA WRC na angielskim psn to aktualnie 51% graczy wystawilo 5 gwiazdek I az 12% graczy wystawilo jej 1 gwiazdke, w tym ja. Nie dlatego, ze zasluguje tylko na 1 gwiazdke ale aby zanizyc srednia ocene, dac I'm dobitnie do zrozumienia, ze nie tego sie spodziewalem, I ze na kolejny pre order ode mnie nie maja co liczyc. Co do 30km w Meksyku to zanudzilbym sie na smierc... Juz niestety sie nie nagrywam, nie robie sobie selfie I nie mam tiktoka. Ale jesli tak bardzo ci zalezy to lap moj stary przejazd w DR 2.0, swego czasu WR na defaultowym set upie, teraz sprawdzalem 122 czas. No to teraz twoja kolej. Prosimy cos od autora tak pieknych laurek wystawianych WRC od EA (to juz nie jest Codemasters)
  2. Dziury, koleiny, nierownosci..? Przeciez wiekszosc OS-ow w tym WRC jest tak plaska jak tory do Hot Wheelsow albo jakby przed kazdym rajdem spychem przeciagneli I usuneli wszystkie dziury I nierownosci. 80% OS-ow szerokich na dwa auta. Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie. Kontrowac trzeba jedynie w momencie jak za zakretem pojawi sie z nienacka betonowy znak. Mam wrazenie ze niektorzy na tym forum graja w rajdowki od wczoraj. Polecam odpalic Grecje w DR 2.0 aby zobaczyc jak mogly I powinny wygladac OS-y rajdowe w nowym WRC. Zrobilem platyne I wywalilem z dysku I nie zamierzam do niej wiecej wracac. Wrocilem aktualnie do DR 2.0 I przepasc jest ogromna. DR 2.0 to takie rajdowe Rage Against the Machine, przy czym WRC od EA to co najwyzej Zenek Martyniuk. Ale co kto lubi...
  3. Na ps5 jak przywali mocne slonce, cienie rzucane przez drzewa I elementy otoczenia wygladaja wprost tragicznie. Cien spoilera na tylniej szybie wyglada jak reczna pilka do drzewa z okolo dwudziestoma zabkami EA sport is in the game xD
  4. Emtebe tutaj wielu rzeczy brakuje I takich pytan pod adresem tej gry mozna by zadac wiele. Gdzie sie podziala polowa linijek kodu odpowiedzialnych za fizyke? Gdzie sie podzialy os-y stanowiace jakiekolwiek wyzwanie? Frajda z jazdy? Wszystko wyparowalo. Dostalismy od Codemasters Hot Wheels z autkami wrc w stanie technicznym godnym poczatkujacego studia. Ty lepiej nie narzekaj tylko sie zachwycaj jak ci prawdomowni youtuberzy albo se odpal RBR jak ci cos nie pasuje xD
  5. Na PS5 stuttering jest bardzo duzy. Przy wjezdzie w otwarty obszar jakiegos odcinka animacja przycina I nurkuje ponizej 30fps. Tu musi jeszcze wyladowac day 1 patch bo w aktualnym stanie momentami jest niegrywalnie. Zaczynam kwestionowac sens tych wczesnych dostepow przed premiera skoro dostajemy jakis kulawy build.
  6. Co tu duzo gadac jest arcadowo I tak, mozna wysnuc przypuszczenia co do modelu jazdy patrzac na nagranie. Kilku z tych "recenzentow" wspomina o duzej przyczepnosci na wszystkich nawierzchniach I to widac. Blotnista Indonezja, 90% czasu pedal gazu w podlodze, zwroccie uwage jak bezkarnie mozna kosic pobocza.
  7. Widzialem ich juz sporo I wszyscy wrecz rozplywaja sie nad gra jednoczesnie unikajac jakies glebszej analizy na przyklad modelu jazdy. Albo faktycznie szykuje sie kawal dobrego szpila, albo wszyscy jak jeden dostali cos wiecej od EA niz tylko kopie gry.
  8. Tez odpalilem aby miec porownanie do nadchodzacego wrc I wsiaklem. Kupilem DR2.0 na premiere I sie obrazilem na to jak uproscili model jazdy wzgledem poprzednika I jak paskudnie to na ps4 swego czasu wygladalo. Teraz po kilku sezonach spedzonych z wrc od Kiloton, DR2.0 to niemal symulacja I powiew swierzego, 4-lerniego powietrza. Autka brzmia jak prawdziwe, mechaniczne potwory, a nie jak elektryczne odkurzacze. Nie obrazilbym sie wcale jakby nowe wrc okazolo sie tylko reskinem DR2.0
  9. Tommy Dee

    Remnant II

    Wyglada na to ze faktycznie trzeba po patchu wystartowac nowa postacia. Drugi archetype spowrotem pojawil sie na mojej glownej postaci, ale... trofiki dalej nie wpadaj za zbieranie broni czy kraftowanie modow. Zostawilem specjalnie okolo 10 modow do skeaftowania, dobilem po patchu do prawie 20 a trofik za 15 nie wpadl. Po wymaxowaniu trait pointow do 65 nie dostaje scrapu za kolejne toms of knowledge. Moglby ktos kto dopiero zaczyna potwierdzic owe przypuszczenia? Czy moze pacz wymaga kolejnego pacza..?
  10. Tommy Dee

    Remnant II

    Tez stracilem jeden archetype na mojej postaci. Wymaksowalem 5 klas bez problemow tyle ze nowe klasy, ktore levelowalem zawsze ladowaly po prawej stronie jako towarzyszace. Po lewej glowna klase zawsze mialem na 10lvl. Tym razem gunslingera na zerowym levelu dalem jako glowna I po chwili gry drugi archetype wyparowal. Moze to jest jakis trigger tego buga
  11. Tommy Dee

    Remnant II

    Tryb balanced to jedyny tryb trzymajacy stale 60fps. Trafiaja sie jednak sporadyczne momenty gdzie animacja widocznie spada podczas jakiejs wiekszej zadymy. Nie zdarza sie to na szczescie czesto. Graficznie wyglada solidnie poza cross genowymi twarzami postaci ale te doskwieraja jedynie w cutscenkach bo I tak caly czas latasz w zbroi. Za to design swiata jak i wszelkiego ustrojstwa, do ktorego strzelasz to najwyzsza polka.
  12. Tommy Dee

    Remnant II

    Na chwile obecna jeszcze tego nie zalatali. Moznaby to bylo latwo ominac otwierajac publiczna sesje I znalezc lobby znajomka na pelnej liscie gier publicznych, gdyby taka lista byla... Jedyne co mamy to stateczny obraz z kilkunastoma "kropkami" (ok. 15) reprezentujacymi randomowe publiczne pokoje. Raczej na pewno nie sa to wszystkie dostepne w danym momencie gry publiczne. Musisz najechac kursorem na owa kropke aby w ogole zobaczyc info na temat sesji. Kolejny dziwny, niezrozumialy dla mnie zabieg.
  13. Tommy Dee

    Remnant II

    Nie ma napisow pl. Gra ma 4 poziomy trudnosci I w pojedynke nawet najnizszy stanowi pewne wyzwanie. Jesli bedziesz nieuwazny mozna latwo zginac. Na ps5 aktualnie nie mozna grac ze znajomymi... Nie mozna zapraszac znajomkow do swojej gry ani znalezc ich gry. Innymy slowy nie ma zakladki "friends" w trybie multilayer. Mozna jedynie grac z randomami. Problem ponoc dotyczy tylko jednej platformy ps5. Nietypowy fuck up na premiere gry ktora jest nastawiona na coopa. Devi sa swiadomi tego problemu I nad nim pracuja
  14. Solidny tytul pod wzgledem klimatu I ogolnej prezentacji ale liczylem na znacznie wiecej. Brakuje tutaj rozmachu I wiekszej kreatywnosci jesli chodzi o design lokacji. Jest zbyt kameralnie wiekszosc czasu. Brakuje tutaj jakis przestrzennych budowli, mechanizmow, konstrukcji, ktore bylyby czescia jakiejs wiekszej ukladanki/puzzli. Kolonia do, ktorej po drodze docieramy to kupa kontenerow poukladanych jeden na drugim... Udajac sie tam mialem przed oczami wyobrazni cos znacznie bardziej wyszukanego. Momentow, w ktorych gra przypomina, ze jestesmy na ksiezycu Jowisza tez jest tyle co kot naplakal. Jedyna sekcja gdzie jestesmy na powierzchni ma miejsce w ciemnosciach, podczas zamieci snieznej ograniczajacej widocznosc do 20m. Nie wykorzystany potencjal imo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.