Skocz do zawartości

enrike

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  1. enrike

    TV 3D

    I dobrze, bo tu piszesz o innej rzeczy. Co ja będę dużo pisał: Czyli oprócz tego,że sama gra może być wyświetlana jest w niższej rozdzielczości, to DODATKOWO technologia Passive 3D wycina co drugą poziomą linię (jedna linia dla jednego oka, druga dla drugiego). W zwiazku z tym wspomniany Gow3 straszy dużymi pixelami. Podobno z problemem migotania w aktywnym 3d, Sony radzi sobie dużo lepiej niż np. Samsung. Sam mam Sony Ex720 z okularkami BR250 i ponad dwugodzinna, jednorazowa sesja 3D w BlackOps wcale nie skończyła się na bólu głowy. Bolał za to nos od okularów :-)
  2. enrike

    TV 3D

    Absolutnie do grania nie brać pasywnego 3D (miałem LG z Cinema 3D). O ile w filmach jest OK, to w grach jest porażka. Generalnie rozdzielczość zawsze jest ścianana o połowę. W grach o natywnym fullHD jest jeszcze OK - np. Wipeout HD 3D na PS3, ale np. w Gears of War 3 na X360 obraz 3D wygląda tragicznie. Gra jest chyba skalowana do 1080p z rozdzielczości około 600p, co po obcięciu o połowę, daje wielkie kwadraty wielkie jak pixele w Doom 2. Tragedia. Na PC, z tego co pamiętam, gra musiała chodzić wyłącznie w 1920x1080 żeby mieć efekt 3D. Więc przy słabym kompie nie pogracie sobie w 3D...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...