Skocz do zawartości

richie_heinz

Użytkownicy
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36 Stara się

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.teambeyond.net

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Polska
  • Zainteresowania:
    Halo, programowanie
  1. Halo 4 nawet nie odważę się dotknąć, ale to pewnie taki setting gry. 5v5 ze sprintem to za dużo na mapy średnie i małe, więc nawet bez dropów panuje pewnie duży chaos. W dodatku przy premierze MCC H4 było w wersji bez patcha, czyli bez x po śmierci i 5sk BR. Nie wiem jak jest teraz.
  2. Na początek: 1. Ranga 2. Ratio W/L 3. Ratio K+A/D 4. Może jeszcze liczba rozegranych meczy Te 4 składniki w takiej kolejności są najodpowiedniejszą miarą umiejętności. Zakładam, że wszystkie działają odpowiednio, czyli rangi to te z H2, a nie losowe liczby jak w H4. Ratio W/L nie trzeba tłumaczyć, bo oczywiście Halo jest grą drużynową i wygrywanie to najważniejszy cel gry. Ratio K+A/D może być dopiero potem brane pod uwagę, ale w tym przypadku jest więcej rzeczy do omówienia. Ważne jest z kim się grało. Dobrym przykładem może być H4. W tej grze możliwe jest wychodzenie z lobby przed rozpoczęciem gry oraz widoczne jest na liście graczy kto jest hostem. W 4 rangi nie były widoczne w grze, więc patrzyło się głownie na K/D, gdy się sprawdzało jak ktoś gra. Tylko problem w tym, że wykorzystując te elementy gry, które wcześniej wymieniłem ratio można łatwo podciągać. Jest wielu graczy, którzy grali tylko z noobami lub na swoim hoście, a potem kończyli gry z +60, bo cały mecz zabijali jakiegoś 10 latka i jego 3 kolegów na split-screenie latając banshee. W przypadku slayera ratio K+A/D może być całkiem ważne, aby zobaczyć jak bardzo pomogło się drużynie w zwycięstwie, ale w trybach objective, gdzie kontrolowanie mapy jest jeszcze ważniejsze to już nie może mieć tak dużego znaczenia. Dlatego K+A/D może według mnie mówić o tym jak poradziło się w konkretnym meczu. Ratio ogólne ze wszystkich meczów jest już mniej miarodajne, bo nie da się zagrać zawsze z równymi sobie, a w dodatku może być zaniżone, bo na początku grało się słabo, a wraz z czasem rozwijało. Dla mnie ratio traci znaczenie po zamknięciu statystyk pomeczowych. Nie każdy z wysokim K/D jest dobry. Wygranie z pierwszą 50 K/D z tego http://legacy.halotracker.com/Halo4/Leaderboards.aspx (sortowanie po K/D) rankingu to nie powinien być problem dla nawet średniej drużyny, bo myślę, że jakieś 50% robiło to o czym pisałem. Wystarczy spojrzeć na statystki pierwszego gracza. Konto stworzone tylko dla nabicia K/D, pewnie z drużyną niezłych graczy przeciwko słabszym i niewiele rozegranych gier.
  3. http://www.twitch.tv/ugc/profile/past_broadcastsTutaj są wszystkie transmisje.
  4. Orion: Pegasus: Obie mapy stworzone przez 343i w forgu. Dostępne będą w 3 tygodniu bety.
  5. Wyniki UGC St. Louis 20K 1. Denial 4000 HCS Points + 11000$ 2. CLG 2500 HCS Points + 4750$ 3. Evil Geniuses 1800 HCS Points + 2500$ 4. Optic Gaming 1200 HCS Points + 550$ 5. Cloud 9 600 HCS Points + 550$ 6. Str8 RIppin 550 HCS Points + 550$ 7. Elevate 400 HCS Points + 550$ 8. Reality CHeck 350 HCS Points + 550$ Trochę zaskoczyła mnie wygrana Denial, ale też cieszy, bo Mikwena uważam za jednego z najbardziej niedocenianych graczy. W pierwszej 8 są najważniejsze drużyny. BTH znowu nie zagrało najlepiej. Natomiast Reality Check już po raz drugi w pierwszej 8 na turnieju LAN. Można śmiać się z suddoth, ale całkiem dobrze im idzie. 22 lutego odbędzie się w Londynie turniej LAN HCS Battle of Europe przygotowywany przez EGL. Zwycięzcy otrzymają 10 000€ i miejsce w HCS Season 1 Grand Finals. Jeszcze inny turniej powstanie przy współpracy z Gamers for Giving. 21 i 22 lutego odbędzie się w Michigan LAN HCS Silver z pulą nagród 10 000$. HCS Season 1 Grand Finals odbędzie się na PAX East. Pula nagród to 50 000$.
  6. Nowy tryb jest słaby i raczej nie sądzę, że może odegrać jakąś większą rolę w grze. To jest zwykły SWAT z podziałem na rudny. Ma potencjał, ale lepszy byłby jako objective. Tak samo nowe mapy wymagają pewnych zmian, bo też mogą być dobre. Mam nadzieję, że wszystkie albo większość map będzie zrobiona przez 343, bo w H4 jedyna dobra mapa to też jedyna mapa zrobiona przez 343i. Oczywiście medali jest za dużo i tylko chodząc po mapie można je zdobywać. Głos announcera gorszy niż w poprzednich częściach. W ogóle chyba każdy dźwięk wymaga poprawy, a szczególnie BR, bo brzmi nawet gorzej niż w 4. Przydałaby się opcja wyłączenia rozmów między spartaninami. Quick-scoping jest niemożliwy, bo scope zajmuje za dużo czasu i widok zoomu w snajperce też powinien zostać poprawiony, bo jest za dużo rzeczy na ekranie. Na razie jedną z jedynych rzeczy jaka sprawia, że chce się w tę grę grać jest system rankingowy.
  7. Przedstawiciele 343 uważają, że znacząca większość meczów jest rozgrywana na serwerach dedykowanych, a napisu "Connecting to dedicated server" czasami nie widać dlatego, że łączenie jest bardzo szybkie. Nie wiem jak jest dokładnie w rzeczywistości, bo niektórzy gracze, którzy sprawdzali ruch sieciowy uważają, że łączenie z serwerami MS w czasie gry nie występuje często.
  8. Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze. trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5.
  9. Gra działa na serwerach dedykowanych, ale nie każdy mecz jest na nich rozgrywany.
  10. Na waypoincie można głosować, która broń będzie na mapie w becie H5G.
  11. Dobrze się ogląda. Lubię takie, gdzie nie ma za dużo edycji, a jest gameplay. Filtrów, które odstraszają i przeszkadzają nie ma. Muzyka też jest dobra, a zdarzają się takie, gdzie już to odrzuca (np. montage suddoth).
  12. Jest kilka dobrych, chociaż single albo double noscope to nic niezwykłego, a przeciwnicy to na razie poziom social slayera z H3.
  13. Ja nie rozumiem dlaczego w ogóle AR jest dostępne, a tym bardziej jako broń startowa. Nie chodzi tylko o to, że ta broń jest na razie op, ale samo jej używanie to żadne wyzwanie, bo nawet nie trzeba celować (chociaż w H5 jest już bonus dmg za trafienia w głowę). Plan bety Halo 5 Tydzień 1: - Slayer AR start -mapy: Truth (Midship) i Empire Tydzień 2: - Slayer BR i Breakout SMG (wtf) -mapy: Regret i Eden. Gracze będą mieli możliwość zagłosować jaki power weapon pojawi się na Regret Tydzień 3: - Stronghold, czyli tryb objective, który najpewniej będzie polegał na kontrolowaniu pozycji na mapie, ale nie ma dokładniejszych informacji jak na razie - gracze będą mogli zagłosować na mapy, które będę granie w 3 tygodniu. W Halo 5 jest medal o nazwie Combat Evolved, którzy otrzymuje się za złapanie broni wyrzuconej do gracza ekspolozją granatu plazmowego. Jest też medal BXR, którzy otrzymuje się za melee + headshot.
  14. Halo: Master Chief Collection zaprasza. Po premierze H5G to nie MCC będzie promowane na grę turniejową przez 343.
  15. Sprint usunięty, base movement speed 115%, AR i SMG obrażenia 85%, stabilizacja celownika przy celowaniu usunięta, wyrzucone znaczniki broni i rozmowy między postaciami, usunięcie DMR z gry, flinch ze snajpy usunięty (jak się dostaje z AR to jakiegoś ataku dostają, że to tak lata?) i może jakoś będzie się dało grać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...