Jump to content

Recommended Posts

Witam,

Mam problem z ciągłym wylogowywaniem z Xbox Live. Ma to miejsce przy:

- pozostawieniu konsoli w menu (wylogowuje mimo np. trwającego pobierania)

- włączaniu gry

- podczas rozgrywki multiplayer co około 30 min - 1h

 

Sprawdzałem wątki z tym związane na zagranicznych forach, ale nic nie pomaga w moim przypadku. X360 mam podłączony do routera, IPki ustawione na sztywno, DMZ dla Xboxa. Na tym samym routerze wcześniej PS3 śmigała bez problemu (takie same ustawienia routera). Sprawdzałem też w routerze client lease time. Dodam, że z pc i innymi urządzeniami nie mam problemu, neta nie zrywa.

 

W x360 wyczyściłem cache, usunąłem profil użytkownika i pobrałem go ponownie. Nic nie pomaga.

 

 

Może macie jakieś pomysły, bo mi się już skończyły..... może być coś po stronie dostawcy internetu (ostatnio zmieniłem)?

 

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Pozdro!

Edited by koczownik
Link to comment
  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja tak miałem przez b.długi czas na neostradzie, później na dialogu. Może nie co 1h, ale kilka razy dziennie potrafiło mnie wywalić z xbl. Teraz mam lokalnego operatora ze światłowodami na osiedlu i dobrych parametrach łącza (30/5 niskie pingi w grach do uk) to skończył się ten problem, ale nie definitywnie. Nadal, ale już baaaardzo rzadko, potrafiło pokazać info o rozłączeniu z xbl, podczas gdy net na fonie i lapku śmigał aż miło. Miałem konto na UK i chyba po przeniesieniu na Polskę praktycznie problem się skończył. Teraz już nie mam jak sprawdzić. Nie wiem co Ci poradzić. Idź może do kumpla z innym operatorem netu i potestuj czy rozłącza.

Link to comment

Na pewno nie mam w ustawieniach konsoli limitu czasu, bo nic nie grzebałem od czasu przesiadki na nowego ISP. W ogóle to mam sytuację odwrotną do Kielicha: na necie mobilnym z Play przez rok nie miałem problemów z rozłączaniem (kijowe pingi to inna rzecz :D). Teraz mam dostawcę a'la osiedlówka (światłowody) i problem jest.

 

Myślicie, że sam ISP może mieć jakieś swoje ustawienia dot. Xbox Live, które powodują ten problem? Jest z czym uderzać do ISP?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...