Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Witam,

Mam problem z ciągłym wylogowywaniem z Xbox Live. Ma to miejsce przy:

- pozostawieniu konsoli w menu (wylogowuje mimo np. trwającego pobierania)

- włączaniu gry

- podczas rozgrywki multiplayer co około 30 min - 1h

 

Sprawdzałem wątki z tym związane na zagranicznych forach, ale nic nie pomaga w moim przypadku. X360 mam podłączony do routera, IPki ustawione na sztywno, DMZ dla Xboxa. Na tym samym routerze wcześniej PS3 śmigała bez problemu (takie same ustawienia routera). Sprawdzałem też w routerze client lease time. Dodam, że z pc i innymi urządzeniami nie mam problemu, neta nie zrywa.

 

W x360 wyczyściłem cache, usunąłem profil użytkownika i pobrałem go ponownie. Nic nie pomaga.

 

 

Może macie jakieś pomysły, bo mi się już skończyły..... może być coś po stronie dostawcy internetu (ostatnio zmieniłem)?

 

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Pozdro!

Edytowane przez koczownik

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja tak miałem przez b.długi czas na neostradzie, później na dialogu. Może nie co 1h, ale kilka razy dziennie potrafiło mnie wywalić z xbl. Teraz mam lokalnego operatora ze światłowodami na osiedlu i dobrych parametrach łącza (30/5 niskie pingi w grach do uk) to skończył się ten problem, ale nie definitywnie. Nadal, ale już baaaardzo rzadko, potrafiło pokazać info o rozłączeniu z xbl, podczas gdy net na fonie i lapku śmigał aż miło. Miałem konto na UK i chyba po przeniesieniu na Polskę praktycznie problem się skończył. Teraz już nie mam jak sprawdzić. Nie wiem co Ci poradzić. Idź może do kumpla z innym operatorem netu i potestuj czy rozłącza.

Opublikowano
  • Autor

Na pewno nie mam w ustawieniach konsoli limitu czasu, bo nic nie grzebałem od czasu przesiadki na nowego ISP. W ogóle to mam sytuację odwrotną do Kielicha: na necie mobilnym z Play przez rok nie miałem problemów z rozłączaniem (kijowe pingi to inna rzecz :D). Teraz mam dostawcę a'la osiedlówka (światłowody) i problem jest.

 

Myślicie, że sam ISP może mieć jakieś swoje ustawienia dot. Xbox Live, które powodują ten problem? Jest z czym uderzać do ISP?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.