Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

Wrócić mogą, ale Stamperowie do Rare na pewno nie  ;)

 

 

Jak nie oni, to ktoś inny, co za różnica ?

 

 

Niestety duża. Ostatnie Banjo to była bardzo słaba gra, której sporo brakowało do BK i BT na N64.

Edytowane przez _Shaman_

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Jak to gdzie, na xboksie. Lobb wczoraj potwierdzil, ze Banjo i Battletoads powroca na bonerze :)

Emm... Nie, nie potwierdził.

Opublikowano

w dobie gier bez porzadnych betatestow marketingowcy nakrecaja hype na gre o ktorej nic nie wiadomo, a gosc to lyka jak pelikan  :sorry:  :morning2:  :ninja:

 

Ale ty to do mnie piszesz ? xD To, że napisałem, że gra ma szansę być dobra nie znaczy, że jestem tego pewien. Zakładam po prostu, że istnieje taka możliwość.

 

 

@Messer

 

Co innego różnice pokroju 900p, a 1080p, a co innego prawdziwie nextgenowe gry, a nie te crossgeny co są teraz wydawane ;/ I nie wiem, jak reszta botów, ale lekko gorsza grafika w niektórych multiplatformach to na ten moment jeden z większych minusów xbonka.

 

@Don

 

Ja liczę bardziej niż na graficzne fajerwerki na rewolucję fizyki i sztucznej inteligencji w grach. Z tym niestety jest duży kłopot nadal. Poza tym uważasz, że przejście na 4K (ale to w następnej generacji) nie zmieni sporo ? ;)

Edytowane przez terror

Opublikowano

W następnej generacji to będzie przejście na pełne 1080@60, a nie 4k. :oh_you:

Opublikowano

W następnej generacji to będzie przejście na pełne 1080@60, a nie 4k. :oh_you:

 

Nigdy już 60fps nie będzie standardem w grach tzw. AAA.

Opublikowano

Banjo i Battleloads to juz raczej pewniaki. Lobb bardzo ciekawie wypowiedzial sie na temat powrotu Perfect Dark z elementami stealth, cos w stylu Splinter Cella  :fsg:

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

@Messer

 

Co innego różnice pokroju 900p, a 1080p, a co innego prawdziwie nextgenowe gry, a nie te crossgeny co są teraz wydawane ;/ I nie wiem, jak reszta botów, ale lekko gorsza grafika w niektórych multiplatformach to na ten moment jeden z większych minusów xbonka.

 

 

czyli jakie konkretnie ? masz na myśli gry na silnikach, nie wiem, z 2013 ( obecne gry to silniki mniej więcej z 2011 ) ? A może chodzi o coś innego ? 

 

Prawdziwie next genowa gra, to ... ?

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

W następnej generacji to będzie przejście na pełne 1080@60, a nie 4k. :oh_you:

 

Nigdy już 60fps nie będzie standardem w grach tzw. AAA.

 

No tak, cinematic experience. :kaz:

Opublikowano

czyli jakie konkretnie ? masz na myśli gry na silnikach, nie wiem, z 2013 ( obecne gry to silniki mniej więcej z 2011 ) ? A może chodzi o coś innego ? 

 

Prawdziwie next genowa gra, to ... ?

 

 

Chodzi mi o tytuły śmigające na silnikach pisanych w 100% pod obecną generację konsol i wykorzystującą jej możliwości w większym stopniu niż to robią gry obecnie. Przykładem takiego silnika graficznego może być Unreal Engine 4. Do tej pory wyszło parę gier, które niby już pokazują co nieco (np.: Unity), ale to nadal nie jest jeszcze to. Idealnym przykładem tego czego oczekuję jest The Division, ale pewnie i ono do premiery zdąży zaliczyć downgrade ;/

Opublikowano

Unity jest jedyna gra ktora byla pisana tylko na next geny, cala reszta to remastery albo cross geny wiec wszystko przed nami. Tez mysle ze UE4 pokaze na co stac obecna generacje.

Opublikowano

Racja... tylko Unity, pierwsza ekskluzywna next-genowa multiplatforma lata w 900p, wszyscy tez wiemy jak swietnym kawalkiem grywalnego kodu jest ta gra :yao:. W tym miesiacu wychodzi jeszcze Dying Light, rowniez pisany tylko pod next-geny, zobaczymy jak sie bedzie prezentowac w akcji.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Dokładnie mi o to chodziło hav3n :)


Bansai jasne. To, że Unity chodziło, jak chodziło to pomyłka jest, ale patrząc na samą grafikę to prezentuje już jakiś troszkę lepszy poziom niż grafika z x360/ps3 z lepszymi teksturami i full hd.

Edytowane przez terror

Opublikowano

 

 

Labtec blacharzu, w momencie w którym wyszło GranTurismo czy Forza Motorsport to Ty prosiłeś rodziców o pierwszy komputer żeby pograć w sapera i moc odpalić mp3 w winampie, ewentualnie zapisywałeś sie na liście oczekujących dojścia do komputera podczas ferii zimowych.

Forza i Gran Turismo bedą zawsze kojarzone z symulacja.

blacharzu? ja jestem z multi platformowej master rasy, Gran Turismo jest kojarzone z symulacja, sami to twierdza i tak mozna powiedziec bo wiecej wsadzaja w fizyke niz inne rzeczy, Forza ma daleko do tego, i dlatego bardziej jest przystosowana dla casuali (co daje wiecej frajdy, bo symulacja jak na dłuższą mete to moze zanudzic) wszystkie Forzy co gralem to ani raz mi samochod nie odbil w druga strone podczas poslizgu tylko albo sie obrocil albo wyprostowal sie jak w arcade grach, samochody jeżdżą jak na szynach i to na dziedobry wyklucza symulacje

 

podam był ci kilka gierek na PC co moze grafika nie szczycą ale maja bardzo fizykę jazdy zbliżoną do symulacji, ale po co, jesli deszcz i 30fps jest leprze ehe

 

aha i jeszcze "kiedy Gran Turismo wyszlo".......bitch please

 

YxdUOk5.jpg?1

No i co z tego? Dla mnie Gran Turismo > każda Forza do części 4, Forza 5 bije na łeb wszystkie symulacje dostępne na konsole.

Owszem sa tytuły "realniejsze" na PC ale nie oznacza to ze Forza w większym bądź mniejszym stopniu nie jest symulacja.

Jestem ciekaw tych realniejszych tytułów z czasów świetności GT czy Forzy dostępnych na PC.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Chodzi mi o tytuły śmigające na silnikach pisanych w 100% pod obecną generację konsol i wykorzystującą jej możliwości w większym stopniu niż to robią gry obecnie. Przykładem takiego silnika graficznego może być Unreal Engine 4. Do tej pory wyszło parę gier, które niby już pokazują co nieco (np.: Unity), ale to nadal nie jest jeszcze to. Idealnym przykładem tego czego oczekuję jest The Division, ale pewnie i ono do premiery zdąży zaliczyć downgrade ;/

 

UE4 przecież dostał downgrade, bo komunijne skrzynki sekciarzy Gabena nie dają rady z GI i za dużo ciekawego w tym silniku już nie zostało. Przez najbliższe lata next-gen raczej tylko na konsolach Sony. Reszta wyrówna pod koniec generacji.

Edytowane przez Lem

Opublikowano

Downgrade, ale chyba na PS4  :obama:

 

Opublikowano

Prawdziwą nextgenową grę wyda dopiero Rockstar. Będzie piękna, z ogromnym światem, dopracowana i rozyebie wszystko. :sir:

Opublikowano

 

Przez najbliższe lata next-gen raczej tylko na konsolach Sony. Reszta wyrówna pod koniec generacji.

 

To powinno być wrzucone do tematu "Na wesoło - obrazki, filmiki i humor" :teehee:

Opublikowano

wy serio sie klocicie o to co potrafi obecna generacja gdzie dalej 95% gier jakie wychodzi to crossgeny? 

Opublikowano

no niestety tragedia - rok temu bylem pewny ze w 2015 wreszcie zerwie z zeszla generacja, a tu sie zapowiada ze dopiero 2016 przyniesie gry pisane od podstaw pod obecne sprzety z porzuceniem wersji na ps3/x360 :/

Opublikowano

Czy Shadow of Mordor nie był przypadkiem pisany pod next geny, a port na past geny był osobno? ;)

Opublikowano

Shadow of Mordor zalatuje pastgenem.

Dying Light w sumie też nie robi jakiegoś wrażenia.

 

W sumie to chyba jak na razie to DriveClub robi największe wrażenie, a w lutym The Order 1886 rozyebie graficznie.

No, ale to exy, z multiplatform FC4 wygląda naprawdę dobrze jak na crossgena.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

The Order, czyli odliczanie do wrzucenia granatu przez QTE xD Dajcie spokój, nie widziałem nic bardziej żałosnego w grze, już nawet press x to pay respects było mniej żałosne.

Opublikowano

Shadow of Mordor zalatuje pastgenem.

Dying Light w sumie też nie robi jakiegoś wrażenia.

 

W sumie to chyba jak na razie to DriveClub robi największe wrażenie, a w lutym The Order 1886 rozyebie graficznie.

No, ale to exy, z multiplatform FC4 wygląda naprawdę dobrze jak na crossgena.

no ale driveclub miazdzy wszystko ale tylko w deszczu, bez niego za czesto widac uproszczenia w okol trasy, order ma pasy i korytarze na 2 metry przez co cala para poszla w grafe (podobnie jak ryse, tam nie ma pasow ale jest znowu 900p i prerenderowane cutsceny), FC4 sliczny i zdecydowanie najladniejsza multiplatforma

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.