Opublikowano 16 czerwca 20168 l Mam nadzieję że u nas będzie fizycznie. Jak tylko digital to (pipi)ę, nie biorę do czasu jakiejś obniżki. Edytowane 16 czerwca 20168 l przez _Shaman_
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Dwie wiadomości, dobra i zła. Dobra: Dostaniemy w pudełku Zła: Premiera 21 października
Opublikowano 1 września 20168 l Granie w RT z angielskim audio to tak jak oglądać anime z angielskim dubem
Opublikowano 1 września 20168 l Granie w RT z angielskim audio to tak jak oglądać anime z angielskim dubem Nie lubię chińskich bajek bo po 3 minutach od tych pisków i wrzasków boli mnie głowa.
Opublikowano 1 września 20168 l Wow, jakie to dobre... Przypomniałem sobie jak ~10 lat temu zagrywałem się w Rhythm Tengoku na GBA.
Opublikowano 1 września 20168 l Wow, jakie to dobre... Przypomniałem sobie jak ~10 lat temu zagrywałem się w Rhythm Tengoku na GBA. Nom demko zaj.ebiste i zaj.ebiście krótkie, nie mogę się doczekać, preorder już poszedł.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Tylko chmurka grał? Ja zacząłem dzisiaj, ach co za giera. Ale już pierwsza frustracja była przy rzutach monetą.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Jeszcze nie grałem, moja kopia z JP leży na półce w folii Ostatnio była u mnie młodsza siostra i cisnęliśmy coopa w części na Wii - super sprawa, szkoda tylko, że tak mało. Chętnie przygarnąłbym kolejną część na Switcha z większą ilością gierek na coop. Pytanie tylko czy będzie, a raczej czy wyjdzie poza Japonię? Nintendo raczej dużego marketingu serii nie robi, u nas w ogóle mało kto serię kojarzy, mimo że cena jest fantastyczna. Niestety, w miarę świadomych graczy pewnie odrzucają filmiki z wyrywaniem włosów cebuli. Już kilka razy na forumku polecałem, i robię to jeszcze raz - mój osobisty top, jeżeli chodzi o gry muzyczne (za nim pewnie Elite Beat Agents, a później daleko daleko jakieś Guitar Hero i tym podobne). BTW ragus, jak jeszcze nie widziałeś to polecam Rhythm Tengoku rule 34. Oczywiście NSFW.
Opublikowano 25 stycznia 20178 l Rabbit Run? Chodzi o Bunny Hop? Toćto jedna z łatwiejszych gierek z GBA
Opublikowano 25 stycznia 20178 l no właśnie nie wiem co tak słabo, nawet stukanie zębami do rytmu nie pomaga xD
Opublikowano 26 stycznia 20178 l Jak dla mnie RHM jest dość łatwe, schody tak naprawdę się zaczęły dopiero przy ostatnich remiksach.
Opublikowano 26 stycznia 20178 l W zasadzie poziom trudności serii jest zwyczajnie zależny od poczucia rytmu, które każdy z nas ma na innym poziomie. Dla mnie na przykład cokolwiek związanego z szybkim przełączaniem się offbeat/onbeat (wspomniany Lockstep i Monkey Watch) to jest czysty koszmar - po prostu tego nie słyszę.
Opublikowano 18 czerwca 20177 l Po paru miesiącach grania po kilkanaście minut w metrze w drodze do roboty udało mi się zrobić 100% perfectów i wszystkie challenge :). W sumie Megamix nie jest taki łatwy jak mi się wydawało na początku, niektóre challenge są naprawdę hardkorowe (Lockstep Lockdown, Copycats). Do 100% całej gry zostało mi jeszcze osiągnięcie 200 lvl w Feed Goat, ale chyba sobie odpuszczę, bo żadnych ciekawych bonusów za to nie ma.
Opublikowano 18 czerwca 20177 l Gratuluje Lockstepa, ja bym chyba konsole rozwalił w drobny mak gdybym miał perfectować.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.