Jump to content

Recommended Posts

Co prawda największy news, jaki dostaliśmy ostatnio w sprawie Angry Foot, to że jednak nie wyjdzie w 2023 roku, ale i tak czuję, że wielu forumowiczów się zainteresuje gierką. Przynajmniej jeśli wyjdzie na konsole. Jak na razie ciągle jest mowa tylko o PC, co wydaje mi się zadziwiające.

 

Free Lives mają swoją reputację za zabawne gry akcji w przesadzonym stylu - od ciągle sprzedawanego na każdej platformie Broforce począwszy, przez np. Genital Jousting i VR-owy Gorn. Tutaj jest podobne założenie, szybka rozpierducha i kloaczny humor. Już na pokazanych etapach, nie brakuje wdzierania się do kibli i demolowania mutantów na nim siedzących. Pierwszy etap kończy się podobno skopaniem na śmierć helikoptera. 

 

Slogan zachęca. Shit City is a disease, and your foot is the cure... 

 

 

 

 

Gameplayowo, można to bez wątpienia opisać jako Hotline Miami z pierwszej osoby. Po 11 latach, Hotline Miami nadal jest niedoścignionym wzorem tego typu gierki.  Jednak tutaj atmosfera jest bardziej znana twórcom z RPA, kojarząca się z racji grafiki zwłaszcza z niedawnym "hitem nr 1 Game Passa" czyli High on Life. To raczej nie będzie poważna refleksja mdr.

 

Wszystko jest niesamowicie, komicznie przesadzone, jest tego za dużo, gadania, muzyki, fizyki, gore, rozwalania przeciwników.

 

Zacznijmy od różnicy - jako że to gra FPP, to nie widać, co jest za drzwiami, gdy je rozwalamy z kopa. To oczywiście sporo zmienia. Wydaje się, że nikt nie będzie w stanie pokonać Anger Foot inaczej, niż ucząc się leveli przez praktykę: "o, tutaj koleś wyskakuje". Także dlatego, że na planszach dzieje się znacznie więcej, i część efektów naszej rozwałki jest dość randomowa. Przeciwnicy nawalają kulami jak poje'bani na oślep, a po planszach lata zazwyczaj masa szajsu, bo większość rzeczy kopnięta przez naszą postać leci jak z procy. Owszem, przeciwnicy zaczną zawsze w tym samym miejscu, ale można zginąć na wiele sposobów, które naprawdę trudno przewidzieć - wydaje się, że trzeba będzie mieć więcej fuksa, ale też gra może być dzięki temu zabawniejsza. Niemniej refleks do strafe'owania palpitycznie jakbyśmy grali w Dooma na speedzie też pomoże.

 

Jednak de facto trochę tak się gra w te gry. Uczysz się levelu i z czasem giniesz coraz dalej, aż jesteś w stanie z pomocą pamięci zapuścić całą serię perfekcyjnych egzekucji i uników jak bohater kina akcji. Dodatkowe wyzwania sprawiają, że warto nie tylko ukończyć planszę, ale też popracować nad wysokim wynikiem. 

 

Nagrodą za dobre wyniki są buty, które podobnie jak maski w HM, mogą wiele dać.

 

 

 

Dziwi brak konsol, choć minimalne wymagania na PC nie zabijają (podobno 1 GB VRAM, cała gra ma zajmować na dysku 3 GB - brzmi jakby mogło pójść na pracowym kompie wielu ludziom). Być może w razie zdobycia popularności, będą mieli na to fundusze. Tyle że mam wrażenie, że gra mogłaby zyskać więcej popularności wychodząc od razu na konsolach... Zobaczymy.

 

 

Niemniej, gra wydaje się mieć sporo konsolowego ducha. To może być wielki powrót tego studia i tak jak Broforce, gierka którą przez lata ludzie sobie będą włączać, żeby trochę ponawalać na luzie i doznać rozwałki.

Link to comment
  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.