Jump to content

Def Jam: FFNY


shinobi

Recommended Posts

Coś tu temat tej gierki zardzewiał. Ja akurat mam ją od niedawna i przeszłem ostatnio Story Mode. Po skończeniu scenariusza były jeszcze dalej walki, a kiedy ostatnio weszłem do gry - na mapie nie było już żadnej misji, sklepy można odwiedzać a walk żadnych :ermm: . Ktoś wie może o co chodzi ???

Link to post


Coś tu temat tej gierki zardzewiał. Ja akurat mam ją od niedawna i przeszłem ostatnio Story Mode. Po skończeniu scenariusza były jeszcze dalej walki, a kiedy ostatnio weszłem do gry - na mapie nie było już żadnej misji, sklepy można odwiedzać a walk żadnych :ermm: . Ktoś wie może o co chodzi ???

 

Po prostu skończyłeś story mode i tyle, nie ma tam nic więcej do roboty ;)

Link to post
  • 5 months later...

Jedna z gier, która zakupiłem zaraz w premierę zainteresowany systemem walki oraz specyficznym klimatem i dozą dosadnej brutalności usmiech.gif . W grze występują największego formatu postacie z branży muzycznej: Snoop Doog, Ice Cube, Sean Paul, Fat Joe, Method Man, Redman, Busta Rhymes, z takim składem soundtrack gry wypada świetnie. Jak na bijatykę mamy duży zakres ciosów w tym aż 5 stylów walki (Street fighting, Kickboxing, Martial Arts, Wrestling, Submissions), zniszczalne i świetnie zaprojektowane plansze oraz fabułę niczym w serii GTA. Rozbudowany jest również tryb kreowania własnej postaci, zarówno facjaty jak i tatuaży, wisiorków itd. Multiplayer to kolejny mocny punkt gry, zabawa w 4 na ekranie, nawalanie w rytm konkretnej muzy i rozwalanie całych plansz (przy okazji elementy otoczenia posłużą nam za broń) sprawia że mamy do czynienia z świetnym tytułem, któremu już dawno temu wystawiem mocną 9, polecam.

Link to post
  • 4 months later...

Naprawdę niezła giera muszę przyznać, wczoraj znowu do niej wróciłem i dalej wciąga :thumbsup: . Z tego rodzaju Bijatyk najbardziej mi podchodzi przede wszystkim system, przez balans i przystępność (nie trzeba katować godzinami jednej postaci żeby grać nią skutecznie jak w "Arenowych" bijatykach). Tak jak w FPS'ach najważniejsze jest opanować podstawowe zasady (precyzja, szybkość celowania) i można wymiatać, tak w tego rodzaju rozgrywki wystarczy wyczuć kiedy wykonać rzut, kiedy combo czy blok/reversal a zabawa szybko zaczyna wchłaniać im bardziej rozbudowane są animacje ruchów. Taki system dobrze by wrzucić do teraz tak popularnych gier sandboxowych jak gta, bo ciągłe doczytywania są największą solą tej gry i gier w ogóle.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.