Jump to content

Jedz dużo, będziesz wielki.


papi

Recommended Posts

Siema mógł by mi ktoś sprawdzić moją diete?? waże ponad 90 przy wzroscie 181cm dieta na redukcjie

 

8: -2 jajka, płatki owsiane z mlekiem(kreatyna, tauryna, dextroza)

11:- białko z mlekiem

14:- 2 grahamki szynka chuda 2 plasterki warzwyo papryka itp. orzechy włoskie

17:- pół piersi z kurczaka ryż ew. brązowy warzywa

20:- tuńczyk z warzywami ew posilek przed trenindowy

21:- ser twarog

 

po treningu kreatyna, glukoza, tauryna,

 

treningi 3 razy w tyg o 18

Link to comment
  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Siema mógł by mi ktoś sprawdzić moją diete?? waże ponad 90 przy wzroscie 181cm dieta na redukcjie

 

8: -2 jajka, płatki owsiane z mlekiem(kreatyna, tauryna, dextroza)

11:- białko z mlekiem

14:- 2 grahamki szynka chuda 2 plasterki warzwyo papryka itp. orzechy włoskie

17:- pół piersi z kurczaka ryż ew. brązowy warzywa

20:- tuńczyk z warzywami ew posilek przed trenindowy

21:- ser twarog

 

po treningu kreatyna, glukoza, tauryna,

 

treningi 3 razy w tyg o 18

ja bym powiedział że to dieta na masę... (jezu chryste, warzywa o 20 na redukcji...) Po co te suple?

Ja bym zrobił tak (choć żaden dietetyk ze mnie):

 

8: -2 jaja kurze całe + 2 białka(omlet, jajecznica- co tam chcesz), kromka chleba pełnoziarnistego z szynką z indyka

11:- do wyboru: jogurt naturalny+owoc+orzechy włoskie, chleb pełnoziarnisty z czym tam chcesz, kefir czy co ci tam innego smakuje :P

14:- pół piersi z kurczaka + warzywa (głównie zielone, możesz dodać trochę czerwonych)

17:- tuńczyk lub twaróg

20.30:- białko z wodą

 

Dieta zależy głównie od ciebie, nie wiem o której kładziesz sie spać, o której możesz zjeść ciepły posiłek a przede wszystkim kiedy ćwiczysz

Edited by Sebas
Link to comment

Napisałem że trening mam o 18, suple dostałem przy okazji za darmo więc teraz zaczełem brać.

1 lub 1,5h przed treningiem powinienem zjeść posiłek bogaty w węglowodany złożone czyli ryż lub kasza i do tego cyc z kurczaka, no a 30 min po treningu posiłek znowu bogaty w białko i węglowodany proste by zapobiec katabolizmowi czyli posiłek przed treningowy tutaj pasuje. wiec chyba te posiłki są ok twaróg dwie godziny przed snem też ok.

czyli mówisz bym zmienił dwa pierwsze sniadania??

Link to comment
Napisałem że trening mam o 18, suple dostałem przy okazji za darmo więc teraz zaczełem brać.

1 lub 1,5h przed treningiem powinienem zjeść posiłek bogaty w węglowodany złożone czyli ryż lub kasza i do tego cyc z kurczaka, no a 30 min po treningu posiłek znowu bogaty w białko i węglowodany proste by zapobiec katabolizmowi czyli posiłek przed treningowy tutaj pasuje. wiec chyba te posiłki są ok twaróg dwie godziny przed snem też ok.

czyli mówisz bym zmienił dwa pierwsze sniadania??

Nie musisz mi robić wykładów, prosiłeś o opinie innych to udzielam także i swoich. Wyjaśnij mi tylko po co chcesz zapobiec katabolizmowi skoro chcesz sie wyredukować? To jest kompletnie bez sensu. Na treningu spalisz a potem najesz sie węglowodanami na noc xD

 

EDIT:

Ja straciłem ponad 30 kg i nigdy nie ustalałem sobie dokładnie co będę danego dnia jadł. Po prostu: węglowodany mogą dominować w pierwszym posiłku i tym przed treningowym (ale tylko złożone), w innych posiłkach starasz sie jeść produkty bogate w białko. Żadnej filozofii tutaj nie ma.

Edited by Sebas
Link to comment

Nie chodziło mi o to aby to zabrzmiało jak jakiś wykład, tak po prostu napisałem.

TO mówisz że dieta nie musi być tak rygorystyczna? a czy bardzo ważne jest bym musiał stosować trening o małych cięzarach za dużą ilością powtórzeń i trening 6 razy w tyg?? czy wystarczy normalny trening tylko że z bieganiem rano w sobote i niedziele przed śniadaniem??sory za takie pytania ale nie znam się za dobrze

Link to comment

sory ale teoria ze im wiecej jesz tym bardziej tyjesz w moim przypadku wogole sie nie sprawdza. mam w brzuchu silnik V8 i cokolwiek tam wrzuce szybko spalam, taka mam przemiane materii. nie moge wskoczyc powyzej 62kg :) przy 179cm wzrostu a dobrego jedzenia jak niczego innego sobie nie odmawiam. :P

Link to comment
Nie chodziło mi o to aby to zabrzmiało jak jakiś wykład, tak po prostu napisałem.

TO mówisz że dieta nie musi być tak rygorystyczna? a czy bardzo ważne jest bym musiał stosować trening o małych cięzarach za dużą ilością powtórzeń i trening 6 razy w tyg?? czy wystarczy normalny trening tylko że z bieganiem rano w sobote i niedziele przed śniadaniem??sory za takie pytania ale nie znam się za dobrze

Zależy co rozumiesz poprzez rygor :P. Ja mam bardzo duży problem ze słodyczami i od 2 miesięcy sie próbuje od nich uwolnić i trochę podrzeźbić bo się strasznie zaniedbałem przez zimę :/. Dla innego problemem mogą być fast foody - ile ludzi tyle różnych podejść do przestrzegania diety.

 

Co do treningu to nie wiem gdzie będziesz ćwiczył, ale ja ćwiczyłem na siłowni (nadal ćwiczę) i nie wyobrażam sobie redukcji bez areobów z dodatkiem treningu obwodowego (głównie brzuch, możesz dodać trochę treningu na inne partie dla urozmaicenia). Myślę że rozsądną ilością są 4 treningi w tygodniu po 2h.

 

Jeżeli boisz sie katabolizmu to wiedz, że nawet spożycie białka zapobiega utracie masy mięśniowej (oczywiście do pewnego stopnia- nie da się temu zapobiec całkowicie przy redukcji), natomiast spożycie węgli wiąże sie już z anabolizmem, przy którym jest szansa na odłożenie sie jakiejś ilości tłuszczu.

 

Życzę powodzenia :P

 

EDIT:

sory ale teoria ze im wiecej jesz tym bardziej tyjesz w moim przypadku wogole sie nie sprawdza. mam w brzuchu silnik V8 i cokolwiek tam wrzuce szybko spalam, taka mam przemiane materii. nie moge wskoczyc powyzej 62kg :) przy 179cm wzrostu a dobrego jedzenia jak niczego innego sobie nie odmawiam. :P

Ja nic takiego nie napisałem. Ważniejsze jest co jesz :)

We wrześniu zeszłego roku rozpocząłem taki mały cykl na masę, ważyłem wtedy 73kg i za nic nie mogłem przytyć z powrotem mimo jedzenia bardzo dużej ilości żarła (serio- było tego z 2 razy więcej niż jak ważyłem 85 kg i nic). W listopadzie poległem z dietą - zacząłem się opychać słodyczami, ciastami i dopiero wtedy obrosłem w tłuszcz.

 

To wszystko jednak nie ma znaczenia- o ile osoby szczupłe mogą mieć problem z przytyciem (czy to z powodu takich a nie innych przyzwyczajeń kulinarnych czy też uwarunkowań genetycznych) tak osoby z nadwagą muszą przestrzegać ilości spożywanych kalorii. Dopiero mając niższą zawartość tłuszczu organizm zyskuje wyższą tolerancje na spożywane kalorie (z góry uprzedzam że to wszystko wnioskuję z obserwacji własnego ciała, nie opieram sie na żadnych badaniach ani nic z tych rzeczy :/)

Edited by Sebas
Link to comment

No wiesz przerąbane jak na kolacje ktoś robi sobie tosty a ja mogę tylko twaróg jeść o tej porze :P jakoś do słodyczy mnie nie ciągnie no ale fast foody tu już jest gorzej ale na razie nie jem i tego się trzymam :)

A czym mogę zamienić ten posiłek przed treningowy ryż cyc z kuraka i warzywa?? bo już szamam to od dwóch tyg i już mi bokiem wychodzi :P lubię makaron z jajecznicą i cebulą ale nie wiem czy to będzie dobre przy mojej diecie, albo makaron jakiś sos pomidorowy cycek mielony i warzywa?? coś w stylu spaghetti

Link to comment
No wiesz przerąbane jak na kolacje ktoś robi sobie tosty a ja mogę tylko twaróg jeść o tej porze :P jakoś do słodyczy mnie nie ciągnie no ale fast foody tu już jest gorzej ale na razie nie jem i tego się trzymam :)

A czym mogę zamienić ten posiłek przed treningowy ryż cyc z kuraka i warzywa?? bo już szamam to od dwóch tyg i już mi bokiem wychodzi :P lubię makaron z jajecznicą i cebulą ale nie wiem czy to będzie dobre przy mojej diecie, albo makaron jakiś sos pomidorowy cycek mielony i warzywa?? coś w stylu spaghetti

Kolacja to największy ból jak słyszę co moi kumple jadają na noc (szkielety straszne oczywiście:P) to mi sie płakać chce - życie jest nie fair xD.

Ja na redukcji osobiście nie polecam ani makaronu ani ryżu (nawet brązowego), chyba że czujesz że bez tego nie dasz rady. Na obiad jadam kurczaka w różnych wariantach (pokrojony w kostki z warzywami z patelni teflonowej, albo cały z patelni albo gotowany -już masz 3 posiłki :)), oprócz tego wołowinka (ale to najdroższe mięcho z najmniejszą ilością tłuszczu) i jeżeli tylko lubisz to obowiązkowo jakaś rybka- ja nie lubię więc tutaj ci nie pomogę :P.

Link to comment
No ale ryż to węgle złożone czyli przed treningiem powinno się to szamać ?? bo wiesz tak sam cyc z warzywami to też nie jest wesoło :P

Czyli tatar był by dobry dla mnie?? rybki lubię więc jest ok :)

Oczywiście węglowodany są ważne ale najważniejsze jest białko. Musisz stracić jak najwięcej masy przy czym zachować jak najwięcej mięśni. Wszystko zależy od tego jaki typ budowy reprezentujesz. Ja mam skrajny endomorficzny- mocne, grube uda, brzuch itp Mówią na mnie ze jestem grubej kości :P Przy mojej budowie musiałem bardzo ostro ograniczyć węglowodany pod koniec redukcji a i tak byłem średnio zadowolony.

 

Co do tartaru to nie wiem jak wygląda przyrządzenie itp. lepiej niech sie ktoś inny wypowie. Ja ze swojej strony polecam obadać to http://www.menshealth.pl/dietaabs/produkty.htm

Inne działy też możesz przeglądnąć ale tak czy siak ja bym zalecał sie skupiać na produktach wysokobiałkowych- są sycące a białko dość rzadko jest odkładane w postaci tłuszczu :P

Edited by Sebas
Link to comment

Ja też mam typ budowy ciała endomorficzny a małe pytanie po treningu mogę brać kreatyne z tauryną i dextrozą i białkiem z mlekiem głównie chodzi mi tu o dextroze czy nie pójdzie mi w tłuszcz??

No a tatara robi się mielonej wołowiny do tego dodaje się żółtko z jajka cebule pokrojoną i ogórka kiszonego i dodaje się trochę oliwy i miesza wszystko z sobą, czyli było by to dobre po treningu??

Link to comment
Ja też mam typ budowy ciała endomorficzny a małe pytanie po treningu mogę brać kreatyne z tauryną i dextrozą i białkiem z mlekiem głównie chodzi mi tu o dextroze czy nie pójdzie mi w tłuszcz??

No a tatara robi się mielonej wołowiny do tego dodaje się żółtko z jajka cebule pokrojoną i ogórka kiszonego i dodaje się trochę oliwy i miesza wszystko z sobą, czyli było by to dobre po treningu??

Myślę, że jeżeli raz w tygodniu takie coś sobie zrobisz to nic sie nie stanie, masz tak: 2xryba, 2x kurczak i 2x wołowina, więc tartar zostaje ci na 7 dzień tygodnia :)

Na tych suplementach kompletnie sie nie znam. Przy redukcji potrzebne jest wyłącznie białko i opcjonalnie jakaś karnityna i jak będziesz chciał sie pod koniec już na prawdę fest wyrzeźbić to jakiś spalacz. Nie wiem jak reagujesz na mleko ale jest to dość sporna kwestia czy powinno sie je pić czy nie (ze względu na laktozę). Ja pije z wodą.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.