Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite


Dworek

Rekomendowane odpowiedzi

ja licze na to że ta zwłoka jest zwiazana z dopakowaniem gry o jakies nowe bajery (nie spodziewam sie wiele ale cokoliwke nowego zawsze bedzie fajne:D) [mam na mysli o rzeczy w grze a nie wykorzystanie ps3 jako routera;p]

 

chociaz wieksza szansa jest taka ze dlatego tak wolno im idzie bo robią jednoczesnie mh3 i mhg na wii ;p

Odnośnik do komentarza

jesli wsadzisz block +2 i bedziesz miał wolne sloty i zobczysz ze masz np +8/+9 do jakiegos skila to dopchaj xD

 

edit: a jesli grasz w 2G to uwazaj bo block+2 wymaga +20 wiec nie da sie zrobic u zwyklego hermitaura;p pozatym ogolnie w 2G nie oplaca sie robic block+2 bo blok sam w sobie jest lepszy i nawet +1 sporo daje (przynajmniej pod koniec gry jak sie ma duzo defa)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj zacząłem grać w MH Freedom 2 i jest bardzo przyjemnie :D.

Podoba mi się wielki, otwarty świat i masa itemów o egzotycznym działaniu(wszystkie pułapki, bomby i inne cuda)

 

Na razie łatwo idzie bo robię misję treningowe dopiero, a jak sądzę to grą się potem rozkręci. No i pytanie na początek.

 

Jakiej broni powinienem używać po zakończeniu treningu? Bo teraz mogę mieć tylko sword+shield.

 

I czemu ikona miecza świeci się na zielono? Myślałem, że trzeba naostrzyć ale dalej to samo.

Edytowane przez wendiego
Odnośnik do komentarza

co do trudnosci - po zrobieniu treningu pierwszy normalny quest da Ci w kość ;p a potem bedzie juz tylko gorzej, gra jest bardzo trudna dopóki sie jej nie wymasteruje :P

 

w skrzynce powinienes miec po jednej broni z kazdego rodzaju , wiec mozesz sobie wybrac ta ktora najbardziej Ci pasuje, aczkolwiek wszystkie sa strasznie slabe wiec po zrobieniu kilku questów (albo jednego kilka razy) polecam juz cos kupic nowego (po kazdym quescie sprawdzaj czy nie pojawily sie nowe rzeczy w sklepie )

na poczatkowych questach polecam zbierac jak najwiecej bzdetów i zabijac kazdego i wycinać, bo z tych roznych itemow zrobisz sobie bron

zbroja na poczatek wystarczy ta co jest w skrzynce (zimowa) dobrze sie nadaje na góry bo ogrzewa i nie trzeba pic hot drinka

 

co do broni to zalezy od gustu ale nie polecam lancy bo jesli maja ostrosc ponizej zielonej to sie tragicznie odbijają (a te podstawoe bronie maja tragiczną ostrosc)

na poczatek patrzac na ostrosc najłatwiej jest z młotem (cios z R po naładowaniu sie nei odbija) albo hunting hornem (po zagraniu 2 razy po 2 biale nutki sie mnie odbija) , ewentualnie sword nshield ktory jest "przystepny"

 

tak czy siak na pcozatku nie ma zbytnio z czego wybierac xD

 

co do ostrzenia to jesli jest zielone to jest spoko :P jesli spoadnie ponizej to warto naostrzyc, bron ktora masz na treningch nie sprawi problemu ale jak juz bedziesz gral normalnie to masz ostrosc caly czas ponizej zielonej i warto szybko zrobic bron ktora ma chociaz kawalek zielonego, ogolnie niezaleznie jaka masz bron to jak zobaczysz ze spadła ostrosc to warto naostrzyc :P

 

 

Odnośnik do komentarza

Heh, ja dziś sobie z nudów odpaliłem stareńkiego MHF (jedynkę).

Dwie rzeczy mi się rzuciły w oczy

1. Ta gra naprawdę była hardcore'owa. Żadnego dobierania skillów (no może odrobinkę ale nie ma mowy o takiej dowolności jak w dwójce i 2g, a samych skilli jest malutko) tylko my, potwór i nasze umiejętności

2. Loadingi z UMD to katorga, po graniu przez 8 miesięcy z karty xD

Odnośnik do komentarza

no ze skilkami bylo ciezko za czasow jedynki, jesli juz jakies byly to zazwyczaj malo konkretne (np atk up, hp up)

 

a co do loadingow to z tego co slsyzalem to byla maskra w f1, (gralem tylko w jedynke na ps2) , i we freedom2 porpawili loadingi ktore i tak bywały dluuugie, dopiero na karcie widac power :D

umd przed questem okolo 30-50 sekund, pomiedzy lokacjami 5-7 sec

karta przed questem 5-6 sec, pomiedzy lokacjami mniej niz 1 sec :D

Odnośnik do komentarza

beczki sa w sklepie tam gdzie potiony, ale na poczatku sa drogie i zbędne;p

 

pulapki tez chyba sa w sklepie (albo kup trap tool i zmiksuj z net) tyle ze działają tylko na duzych przeciwnikow! nie dzialaja na zadne raptorki, ani wieksze raptorki, ani dziki , ani małe małpy

 

pozatym pułapki łapia tylko na kilkanascie sekund

 

 

zeby wiedziec co sie dzieje rzuc w przecinwika paintballem to bedziesz mial zaznaczone na mapce gdzie biega

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Kamera to najtrudniejsza rzecz do opanowania w tej grze, ale jak juz Ci wejdzie w krew to bedziesz wymiatac. Tylko troche samozaparcia na poczatku potrzeba.

 

Gram na xlinku - ta gra na 4 jest w cholere za prosta xD Jedyne co jest wymagajace (o ile nie grasz z n00bami co gina 3 razy z rzedu) to custom questy robione przez zapalencow xD 4 rajangi, luna i teo razem etc. Jest dobrze ;] Lagi bywaja ale nie jest zle. Polecam. Urzeklo mnie robienie w 5 minut questa ktorego robie sam w 40 ;b

 

PS: najlepsza bron na armor mode u bialego fata to corn gunlanca ;b

Odnośnik do komentarza

Genpreye to te żółte odmiany "raptorów" z piasków (tych niebieskich w górach, czyli Giapreyów). Pułapki ogólnie są przydatne, ale najbardziej jeśli chcę się potworka złapać. Gdy stworek jest osłabiony, zaczyna dawać odpowiednie znaki - kuleje np. Zwykle potem ucieka do swego legowiska, a jak nic mu nie przeszkodzi, to zasypia tam. Najłatwiej więc jest się gdzieś nieopodal przyczaić i obserwować jak idzie w kimę, a potem przystawić mu pułapkę niedaleko. Następnie rzucić w niego czymkolwiek, i sprawić by wpadł w pułapkę. Następnie 2 tranq bomby i dobranoc. Jest nasz i quest zakończony. Nie możemy jednak z niego wycinać, co jest rekompensowane większą ilością nagród po misji.

 

Przepis na tranq bomb:

 

Tranqualizer + bomb material

 

Tranqualizer:

 

Sleep plant + parashroom

 

Bomb material:

 

Sap plant + stone

 

Polecam do zwiększenia szansy na kombinacje mieć w posiadaniu Book of Combos, które trzeba mieć przy sobie w momencie łączenia. W menu w reference masz "Combo list" które ma podane receptury, ale nie ma podanych efektów. Po zrobieniu czegoś z łączenia tam się to odkryje, chyba że się nie uda, wtedy wychodzi garbage.

Odnośnik do komentarza

W ogóle chłopakowi napisaliście x] Pamietaj, że są 2 rodzaje pułapek - Pitfall Trap (przeciwnik wpada do niej i wystajy mu głownie tylko głow) do zrobienia z Trap Tool'a i Net, do tego jest Shock Trap (przeciwnik stoi w miejscu rażony prądem) do zrobienia z Trap Toola i Genprey Fanga.

 

 

 

Mi tam najlepiej na poczatku grało się Long Swordem - jak odpalisz specjala (tj. jak Ci sie pasek napełni i atakujesz z użyciem R) to broń tez się nie odbija.

Odnośnik do komentarza
ogolnie jak pasek jest napełniony cały to bron sie o wiele mniej odbija przy zwyklych ciosach (chociaz przy slabej ostrosci nadal ptorafi sie odbic)

wiec trzeba sie zdecydowac czy napełniac i walic R czy napełnic i trzymac pełny zeby wszystkie ciosy sie nie odbijały (zazwyczaj)

 

W MHF2 grałem wieki temu, ale zdaje się, że był taki kombos: R - kwadrat - R - kwadrat - R, który przy okazji odnawiał sporą część paska.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...