Skocz do zawartości


Obsolete

trip-hop

Rekomendowane odpowiedzi



jak to wypada w porównaniu ze starymi płytami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość tk

podobno dobra nuta do walenia po kablach. nie wiem - nie próbowałem.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
jak to wypada w porównaniu ze starymi płytami?

 

Ta plyta powinna wyjsc zamiast dwoch ostatnich. Standardowo jest eklektycznie, standardowo sa kawalki-smiecie, ale tym razem sporo utworow jest dobrych i jest duzo rozwiazan znanych z jego najlepszych albumow. Porzucil kosmiczny rozstrzal gatunkowy, dopelniony goscmi z du py, jak Red Hoci. Nowa babka dobrze zastepuje M.Topley-Bird, mozna sie doszukac sampli Portishead, jest dobrze.

 

Po wstepnej selekcji zostawilbym kawalki: Puppy-Toy (rodem z "Vulnerable", ale jednak melodyjny refren strasznie wchodzi do glowy, wiec ciezko sie od tego opedzic), Bacative (troche te murzynskie nawijki mnie irytuja, lepiej to wypadlo na "Bury the Evidence", ale calosciowo klimat niczym od Theviery Corp.), Joseph, Council Estate (przypominaja sie czasy "Black Steel"), Past Mistake (kosi), Coalition, Cross to Bear, Slow, Far Away i School Gates.

 

Wypadaja kawalki 4 i 5, a wiec dobra srednia. Teraz sobie to uloze wedlug wlasnej kolejnosci i bedzie jeszcze wiekszy git. Oczywiscie lepiej, by bylo jakby to nagral w stylu pierwszych plyt, ale nie oszukujmy sie, wiadomo bylo, ze produkcja na albumie bedzie lsnila i bedzie wolna od brudow. jak na nowoczesnego Tricky'ego udany album.

 

 

podobno dobra nuta do walenia po kablach. nie wiem - nie próbowałem.

 

No stary Tricky tak, ten ma wiecej wpadajacych w ucho brzmien.

 

 

 

edit: poje balo mi sie, kawalek Far Away nalezy do grupy do wyje bania;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość tk

przypomniało mi się, że lubie massive attack. pozatym słuchałem anału kałdytywnego i el u ce - spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

trip hop zdecydowanie preferuje jesienno-zimowa porą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja wieczorkiem,przy kompie na chill.Jak mam nastrój do przemyśleń.

Amon Tobin,Dj Shadow,Massive Attack,Unkle-->nie wszytko trip hop ale ch'uj z szufladkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
No tak, z tym, ze jak pisalem, na plycie jest zroznicowany material. "Puppy Toy" to dosc letnia nuta -> http://www.myspace.com/trickola

 

 

ja tego albumu jeszcze ni sluchalem. chodzilo mi ogolnie ogatunek. nastropjowo mi pasuje bardziej na okres o ktorym wspomnialem, podobnie jak ambient, albo neoklasyka przykladowo, czy postrock... takie nostalgiczne brzmienia. no tricky jest akurat przy okazji "psychodeliczny", ale tez mi na wiosenna pore czy letnia srednio lezy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Srednio mi sie widzi ten nowy Tricky... ale jesli mam byc szczery, nigdy nie bylem jego fanem. Z trip-hopu zdecydowanie bardziej wole Massive Attack, albo nawet Portishead, ktore jednak wydaje mi sie monotonne ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Trickiego wczesniej nigdy nie słuchałem a ta płyta niezła jest, miło się słucha. Ogółem jeśli trip-hop to Massive Attack, Bonobo, Amona Tobina (się zaliczają do tego gatunku chyba ?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Amon to już chyba ambient. Polecam jeszcze Nightmares of Wax, Morcheeba no i pierwsze płyty Tricky'ego które są mistrzostwem przepalonego świata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie lubię klasyfikować, ale Amon to na bank nie jest T-H.

Wg. Disogs: Electronic, Latin, Hip Hop, Rock, Jazz, Non-Music, Funk / Soul, Folk, World, & Country, Reggae, Pop, Blues, Stage & Screen

sklasyfikuj to pod jedną nazwą kempuś :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

no ja o tym wiem... ale skad ten ambient Ci sie wzial to nie pojmuje ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wracajac do krola trip-hopu, wrzucam kompilacje jego najwazniejszych kawalkow. Mozna sie przyczepic, ze brakuje kilku utworow, no ale nagral ich multum, a pliki wazylyby po 200mb, wiec trzeba bylo skrocic. W glownej mierze calosc oparta jest na pierwszych czterech albumach. To jest elementarz i esencja trip-hopu. Wiekszosc zamieszczonych utworow, to najlepsze rzeczy jakie powstaly w tym gatunku, wyprzedzajace daleko dokonania innych artystow.

 

 

Tricky - kompilejszyn

 

2408.jpg

 

1. Tricky - Tattoo (5:27)

2. Tricky - Bad Dreams (4:12)

3. Tricky - Hell is Round the Corner (3:45)

4. Tricky - Carriage For Two (4:44)

5. Tricky - Keep Your Mouth Shut (6:00)

6. Tricky - Black Steel (5:42)

7. Tricky - Wash My Soul (3:54)

8. Tricky - Pumpkin (4:30)

9. Tricky - Vent (3:05)

10. Tricky - Bombing Bastards (5:14)

11. Tricky - Car Crash (3:43)

12. Tricky - 6 Minutes (4:46)

13. Tricky - Overcome (4:28)

14. Tricky - Poems (6:53)

15. Tricky - Talk To Me (Angels With Dirty Faces) (4:27)

16. Tricky - Bad Things (5:12)

17. Tricky - Burn The Evidence (4:53)

18. Tricky - Piano (4:13)

 

http://www.mediafire.com/?n3wewi7yp1m - part1

http://www.mediafire.com/?deyk2mdev2z- part2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Tricky - kompilejszyn
Nie wiem... słabiutkie to jak dla mnie. Zdecydowanie wolę polski Kanał Audytywny i solowy projekt L.U.C.a, o ile można to nazwać trip-hopem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Przy trickym to raczej malo ambitnym popem;] Serio nie wiem, ktory tam kawalek jest niby slaby. To nie jest muzyka na szybkie obadanie, nie ma mozliwosci powiedzenia, dokladnie sluchajac, mowic, ze to jest slabe. Naprawde nie bez powodu tego czlowieka uwaza sie za osobe, ktora najbardziej zdefiniowala ten gatunek i za najbardziej znamienitego jego przedstawiciela;] Jestem zbulwersowanyxD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Jestem zbulwersowanyxD

xD

Racja też bym był.Bo Tricky to geniusz.No taki wyznacznik tego co jest trip-hopem,opus magnum trip hopu;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Instrukcja jak słuchać Tricky'ego:

 

w pokoju musi być półmrok lub ciemno + świeczki

spalić potężnego gibona co by było miękko w nogach i na duszy

odpalić płytkę cd/kompa

wczuć się pod wpływem MJ w dźwięki (jak wiadomo Tricky większość muzy zrobił będąc spalonym jak szmata)

odpłynąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość _Milan_

to ja dam swoj:

1. nie cpaj

2. polub wolne psychodeliczne rytmy

3. wlacz plyte

4. wylacz plyte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Grzehoo

Również stoję murem przeciw narkotykom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

myslalem, ze to jest tamat o trip-hopie, a tu sie widze (pipi)a zrobilo zebranie aktywistow monaru XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.