Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Multiplayer Camera Tool Gameplay

http://www.gametrailers.com/video/exclusiv...charted-2/52603

 

Było już? Oglądanie rozegranych meczów w multi, zupełnie jak w Halo 3.

 

hm. robi wrażenie. Szczególnie mnie zaskoczył moment, w którym operator dał pauzę podczas pojedynku dwóch kolesi, odpala sobie latająca kamerkę i przechodzi sobie do drugiej postaci pokazując jak ołowiane żołnierzyki elegancko świdrują korpus przeciwnika. Wszystko na pauzie. Chwilę później odpala dalszą cześć akcji, ale w slo-mo. Rewelacja - czuję, że na YT będziemy mieli spoooooro rewelacyjnych montage

 

ale na tym filmiku ujawnia się też super design map - nie wiem czy zwróciliście uwagę, druga mapka - wielopoziomowa, zakręcona, na oko z mnogością miejsc do chowania się, zaskakiwania, obchodzenia - może to będzie arichetektoniczny KZ2?

Odnośnik do komentarza
Fakt, mapki prezentują się fajnie. Ktoś wie ile ich dostaniemy w pełnej wersji?

 

nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji, ale znalazłem parę fajnych - z mojego punktu widzenia - rzeczy. Nie wiem czy było, ale chętnie poddam pod dyskusję, bo parę ciekawych wypowiedzi jest:

 

Epicbattleaxe.com:

During Keighleyâs interview with Naughty Dogâs multiplayer designer Justin Richmond, details about a new multiplayer map named âTrain Wreckâ emrged. The map takes place around a smash train that will be similar to a level in the single player campaign. The map itself will have a number of wrecked trains stacked on top of each other in different ways that will allow you to climb them and use certain areas as vantage points. Along with all the future sniper nests (camping spots), there will also be a nice snow element (somewhat of a blizzard) in the level to make it a little harder for you to see your targets. Overall, the map looks well balanced and should be lots of fun to play.

 

Details on live updates for multiplayer were also discussed with Richmond. He told Keighley how they wanted to implement live updates so that players didnât have to stop and download patches. This gives the multi-player designers the chance to switch up anything on any map on the fly. Everything from the buildings, walls and streets on the map to weapons, key items, and character spawn points could possibly be switched up at any moment, so donât get too comfortable with the gameâs maps and expect the unexpected. For example, your favorite itemsâ spawn point or favorite campimg spot may not be where you last saw it, which I think we all agree will increase the multiplayerâs replay value tremendously. I actually canât wait to jump in and expect changes in gameplay on any mapâŚgood move Naughty Dog!

 

najważniejsze dla mnie z tej wypowiedzi:

- mapy dzięki możliwością wspinaczek i chowania się będą fajne dla snajperów (czytaj: będzie kampienie)

- podczas gry w trybie wieloosobowym będzie można ściągać patche na bieżąco. Co ciekawe, patche będą ingerować bezpośrednio w design map, więc może się okazać, że nasza ulubiona miejscówka za budynkiem zniknęła, bo tam już nie ma budynku... jak powiedział Richmond: (wolne tłumaczenie): "Wszystko począwszy od budynków, ścian i ulic, po rozmieszczenie broni, kluczowych przedmiotów oraz spawn pointów może być zmieniane w każdym momencie - więc nie przyzwyczajajcie się zbytnio do map i oczekujcie nieoczekiwanego"

 

i weź tu człowieku zorganizuj teraz zawody/ligę/ladder jak w połowie rozgrywek się mapy pozmieniają :P

 

Pushsquare.com:

takie mapy były w demie:

Plaza - a gritty, almost castle like setting - and Village - a murky, shanty-town being battered by a raging storm. Naturally both maps look amazing, from the subtle lighting of Plaza to the gorgeous rain fall of the Village.

 

Whatâs instantly recognisable about Uncharted 2âs multiplayer is that the maps are designed with platforming in mind. Many expected Naughty Dog to craft some flat maps, focusing on the gunplay rather than the other hook of Uncharted - the climbing. Thatâs not true - there are enough ledges and houses to climb to make it worthwhile. This also gives you the tactical advantage of being able to shoot ground troops who are hiding behind cover, but of course, leaves you wide open to enemy fire.

 

i to jest to na co czekałem. powodem dla którego Killzone2 pozamiatał mną na lewo i prawo są doskonale zaprojektowane mapy - ciekawe, taktyczne, pomocne - ich rola w rozgrywce jest kolosalna. Wygląda na to, że tutaj będzie podobnie - sporo scian, krawędzi, domów do wspinaczki, które dadzą nam taktyczną przewagę 0 warto będzie te mapki pozwiedzać.

pod linkiem powyżej znajdzie też trochę informacji o trybach multi, ale one mniej mie ciekawią, stąd nie cytuję, a zachęcam do samodzielnej lektury

 

Gamespot.com

Basically, the levels are handpicked and slightly reworked to provide a good balance between the cover-based gun combat and slick platforming that make up the yin and yang of Uncharted 2's gameplay.

i znów potwierdzenie, że trochę poskaczemy i postrzelamy :D

 

955125_04272009_790screen001.jpg

 

Multiplayer maps are inspired by locales from the single-player game, though they've been significantly reworked to account for balance between competing sides. They're arranged in such a way that climbing around plays to your advantage just as much as hiding behind cover. With a bit of leaping and shimmying, you can make it up to a rooftop perch to pick off enemies from afar, or just leap from building to building to avoid the deadly foot traffic down below.

 

ll the weapons in multiplayer are those included in the single-player game. That means you'll have the option to use a number of guns such as pistols, AK-47s, shotguns, and even a minigun (which, naturally, makes you slow as a snail)

 

i znów - wspinaczka i wszelkie akrobacje pozwolą nam np. dostać się dach, zestrzelić kilku delikwentów z daleka a zaraz potem zeskoczyć z dachu do środka budynku na który się wspinaliśmy aby uciec przed strzałami z dołu.

 

News.vgchartz.com:

Both maps have a lot of places to make use of your character's ability to climb and use almost any ledge you can see. The original Uncharted had some platforming sections, but the platforming in Uncharted 2 (at least in the multiplayer)feels a lot more freeform. You really seem to be able to grab onto any ledge you see. This is great in the competitive multiplayer maps because it allows you a lot of freedom to use the plethora of buildings in each map. Climbing up to a higher vantage point is often an easy way to get the jump on your enemies.

 

ten cały tekst to dla mnie rewelacja. w wolnym tłumaczeniu:

- obie mapy mają mnóstwo miejsc, który pozwalają wykorzystać możliwości wpinaczki i uzyć praktyczniej każdej krawędzi jaką widzimy

- o ile pierwszy Uncharted miał pare platformowych zadań, o tyle w multiplayer Uncharted 2 "platformowanie" daje większe uczucie wolności

- gra naprawdę sprawia wrażenie, że można uchwycić się każdej możliwej krawędzi

- dzięki temu dostajemy świetne mapy mulyiplayer, ponieważ pozwalają na wolność w wykorzystaniiu wielu platform i budynków na każdej mapie

- dodatkowo wejście na pewną wysokość często pozwala na skoczenia na przeciwników z góry

 

PODSUMOWUJĄC:

Sikam po nogach i nie mogę się doczekać - te mapy wywowłują u mnie ślinotok. Podczas gry w GTA4 online podstawową wadą był brak możliwości wykorzystania terenu. Tutaj widzę istną wolnę strzelanio-napadancką. Rewelacja jak dla mnie

 

ps. mam nadzieję, że Was nie zanudziłem, a jeżeli powtórzył pewne informacje poraz milion-wtóry to mam nadzieję, że potraktujecie to jako ciekawe compendium

Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

Hmmm.... nie wiem czy już było, a jeśli nie to na GT jest druga cześć walkthrough z E3 ;) Jeśli ktoś czytał relacje Kosa w najnowszym PE (nr. 143), jest tam wspomniane np. o

"... sekwencja ucieczki i podtrzymywania swojego partnera (nowa postać w serii)

to między innymi tą scenę zawiara poniższy filmik ;)

Słaba jakość, nagrywane kamerą z jakiegoś TV , no ale cóż może to i lepiej ;)

OSTRZEGAM !!! MASA SPOILERÓW !!!!!

Link do filmiku

Edytowane przez butch.stein
Odnośnik do komentarza

Data w kalendarz wbita-zaznaczona. Podoba mi się okładka; niebieska stylistyka adekwatna do gry. Tak jak w pierwszej części górowała zieleń na okładce. Tylko trochę tych haseł i napisów napaćkanych jest no ale chyba to zrozumiałe.

 

Jestem ciekaw czy nasze sklepy coś zaoferują tak jak te w US.

Odnośnik do komentarza
Data w kalendarz wbita-zaznaczona. Podoba mi się okładka; niebieska stylistyka adekwatna do gry. Tak jak w pierwszej części górowała zieleń na okładce. Tylko trochę tych haseł i napisów napaćkanych jest no ale chyba to zrozumiałe.

 

Jestem ciekaw czy nasze sklepy coś zaoferują tak jak te w US.

Gdzie ty widzisz coś napaćkane? KAŻDA gra od roku tak wygląda w USA.

 

Na europejskiej standardowo będzie brak tego kiszkowatego napisu PS Network i only on playstation. Pewnie sama okładka też będzie inna dla Europy, tak jak to miało miejsce z jedynką.

 

 

 

A co do samej gry - sam nie wiem czy jest na co czekać... niby grafika ładna, ale jedynka (mimo, że ukończyłem dwa razy, w tym raz dla trofeów) mnie stanowczo odrzuciła od tego typu gier. Pod koniec dało się zasnąć - jeszcze ta fabuła, kopiuj/wklej Indiana Jones i parę innych filmów.

 

No nic, skuszę się jak będzie w platynie. ^_^

Odnośnik do komentarza
A co do samej gry - sam nie wiem czy jest na co czekać... niby grafika ładna, ale jedynka (mimo, że ukończyłem dwa razy, w tym raz dla trofeów) mnie stanowczo odrzuciła od tego typu gier. Pod koniec dało się zasnąć - jeszcze ta fabuła, kopiuj/wklej Indiana Jones i parę innych filmów.

 

No nic, skuszę się jak będzie w platynie. ^_^

A co Jacobbs widzisz w K2?Uncharted1 to światna strzelanina w klimacie filmu przygodowego.Do tego duga część będzie miała online.Zresztą ja nie wiem Jacobbs od dłuższego czasu czego oczekujesz po grach-pierw wielki hype na k2,potem rozczarowanie,teraz znowu uważasz,że K2 jest super,a w multi do dzisiaj przegrałeś aż 8minut...

Odnośnik do komentarza

mnie tam okładka rybka - ja jestem czołowym na tym forum zwolennikiem cyfrowej dystrybucji a robienie okładek i pudełek to dla wywalanie pieniędzy i zanieczyszczanie środowiska.

 

co do samej gry - czekam baaardzo niecierpliwie. Szczególnie właśnie na multi. Single'a oczywiście też skończę - w U1 bardzo mnie wciągnęła historia i grałem dalej czekając jak potoczy się fabuła. Mam nadzieję, że podobny sposób prowadzenia historii zostanie zachowany w U2. Natomiast cieszę się, że będzie to, co naprawdę świadczy o żywotności tytułu. Nie czarujmy się, nikt nie będzie grać 100h w single w U2... dobry multi to to, na co czekam i to prawdopodobnie będzie tytuł dla którego porzucę KZ2.

Odnośnik do komentarza

jest to najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra. chcac sie troche oderwac od hype'u U2 odpalilem po raz 4 singla w U1, tym razem na Crushingu. okladka idealnie bedzie sie komponowac na polce z pierwsza czescia, ta sama stylistyka - tyle ze kolorystyka niebieska. jak tylko pojawia sie sensowne propozycje pre-orderow w Polsce - od razu taki skladam. mysle ze osoby takie jak Ficuś i Słupek rowniez, wiec spotkamy sie w demie w multi ;)

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

grałem w betę i żadnego braku klatek nie zauważyłem.Baa ta gra w becie śmigała lepiej niż Uncharted 1 w singlu -ultra płynnie bez najmniejszego problemu z vsync itp.Jedynie precyzja sterowania była trochę dziwna-headshoty bardzo ciężko wchodziły-pewnie w fullu poprawią.

 

W każdym razie w co-opie online zabawa będzie świetna,w multi jakoś nie wierzę by ludzie w to grali zamiast K2 i CoDa

Odnośnik do komentarza
W każdym razie w co-opie online zabawa będzie świetna,w multi jakoś nie wierzę by ludzie w to grali zamiast K2 i CoDa

 

a nie nie - to absolutnie prawda. ale mam nadzieję, że serwery stale będą pełne ludzi i będę mógł zawsze sesyjkę sobie machnąć. to fakt, że liczę na ligę czy jakieś zawody, ale na miłe klepanie przeciwnika w dobrze zaprojektowanych lokacjach

Odnośnik do komentarza
grałem w betę i żadnego braku klatek nie zauważyłem.Baa ta gra w becie śmigała lepiej niż Uncharted 1 w singlu -ultra płynnie bez najmniejszego problemu z vsync itp.Jedynie precyzja sterowania była trochę dziwna-headshoty bardzo ciężko wchodziły-pewnie w fullu poprawią.

 

W każdym razie w co-opie online zabawa będzie świetna,w multi jakoś nie wierzę by ludzie w to grali zamiast K2 i CoDa

Myślę, że nie takie zadanie ma multi w tej grze. Ot miły dodatek i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
grałem w betę i żadnego braku klatek nie zauważyłem.Baa ta gra w becie śmigała lepiej niż Uncharted 1 w singlu -ultra płynnie bez najmniejszego problemu z vsync itp.Jedynie precyzja sterowania była trochę dziwna-headshoty bardzo ciężko wchodziły-pewnie w fullu poprawią.

 

W każdym razie w co-opie online zabawa będzie świetna,w multi jakoś nie wierzę by ludzie w to grali zamiast K2 i CoDa

Myślę, że nie takie zadanie ma multi w tej grze. Ot miły dodatek i tyle.

 

 

a szkoda bo potencjał ogromny!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...