Skocz do zawartości

Nie mogę pobierać dem z xbox live


Hell Knight

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie... Jak prubóję pobrać jakieś demo to wyskakuje informacja "Uprawnienia tego konta nie zezwalają na pobieranie zawartości z tą oceną" Mam wykupionego XBL Gold od niedawna więc jestem zielony w tym temacie :/ Mam nadzieję, że ktoś będzie wiedział co z tym zrobić :P Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez Hell Knight
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 8
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No tak... Jak się rejestrowałem podałem moją prawdziwą datę urodzenia bo nie wiedziałem, że tak to będzie wyglądać (mogłem dać se rok więcej i problemu by nie było :P) ale i tak konto założone na rodziców jest moje i ustawiałem żeby można było grać we wszystkie gry i nie było żadnych ograniczeń wiekowych ale to nic nie dało :/

Odnośnik do komentarza

No cóż ja mam podobny problem. Od jakiegoś czasu po prostu konsola odmawia mi pobierania niektórych(mam wrażenie że większości dem) dem. Przy takiej próbie wyskakuje komunikat, że element nie jest dostępny z bieżącej lokalizacji. Dziwne bo jeszcze kilka dni temu mogłem je pobrać:/ Nie mogę np. zassać demka gry "Doom" czy "Buku Sudoku". Ktoś wyjaśni o co może tu chodzić?

 

Aha, konto mam Gold i na UK.

Odnośnik do komentarza
No cóż ja mam podobny problem. Od jakiegoś czasu po prostu konsola odmawia mi pobierania niektórych(mam wrażenie że większości dem) dem. Przy takiej próbie wyskakuje komunikat, że element nie jest dostępny z bieżącej lokalizacji. Dziwne bo jeszcze kilka dni temu mogłem je pobraćconfused.gif Nie mogę np. zassać demka gry "Doom" czy "Buku Sudoku". Ktoś wyjaśni o co może tu chodzić?

 

Aha, konto mam Gold i na UK.

 

Z tego co mi sie wydaje to może być blokada regionalna, ale głowy nie dam sobie obciąć ;p

Miałem tak samo jak ty jak chciałem pobrać mapki do Gears of War.

 

Odnośnik do komentarza
Gość