Jump to content

maciucha

Senior Member
  • Posts

    12532
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

maciucha last won the day on April 27

maciucha had the most liked content!

Reputation

9243 Diamentowy Pies

About maciucha

  • Birthday 05/19/2002

Informacje o profilu

  • Płeć:
    nie powiem

Recent Profile Visitors

127591 profile views
  1. Nie spodziewałem się takiego wylewu od sobana :/
  2. Panowie co tam we Wrocku warto zobaczyć? 

    1. Show previous comments  7 more
    2. Josh

      Josh

      Jeżeli chodzi o żarcie to jeszcze mogę polecić Pintę na Podwalu. Bardzo smacznie, sporo dobrego pifka i fajny klimacik w środku. 

    3. Rozi

      Rozi

      Soczewka na rynku, 10/10.

    4. maciucha

      maciucha

      Dzięki panowie :lapka:

  3. Już nie wydziwiaj aż tak. Dla większości to wybór między graniem na głośniczku/mute, a graniem na słuchaweczkach jak człowiek, audofilska jakość i stękanie o kodekach to dla pasjonatów
  4. producenci dongli bt za 150zł chyba zwijają interes
  5. To ciekawe jak z lite xd Zaraz ściągnę i dam znać. Działa. Nintendo wy to macie narobione pod tymi garnkami. Tyle lat fuszerki na coś co można było rozwiązać updatem xddd
  6. Czekaj co. Tam był wsadzony moduł bluetooth ale niewykorzystany tyle lat? XD
  7. S6KTaf7.png

    lecimy

    1. Show previous comments  1 more
    2. maciucha

      maciucha

      no miałem tak samo :)

    3. ProstyHeker

      ProstyHeker

      Ale żeś mi zrobił poranek tą playlistą! Dla cb w podzięce:

       

       image.jpeg.7fdf9e7d29d9fbe70a4d38052d4f3d8f.jpeg

    4. Square

      Square

      Też właśnie odpaliłem.

  8. serio MS daje tylko 12 miechów gwarancji na SeXiaka, czy pan xkom zmyśla?

    1. Show previous comments  12 more
    2. Figuś

      Figuś

      nie, możesz później usunąć konsolę ze swojego konta i ktoś inny może ją sobie przypisać, gwarancja jest po numerze seryjnym. na premierę jak zerejestrowałem to miałem 26msc gwarancji.

    3. maciucha

      maciucha

      dzięki, chłopaki! :) 

    4. LiŚciu

      LiŚciu

      Nie trzeba dodatkowo rejestrować sprzętu. Jak założysz konto i ja aktywujesz na konsoli to sprzęt sam się przypisze na stronie MS

  9. Dominacja to jedno, ale wielu osobom po prostu nie podoba się wciąganie polityki i wojenek światopoglądowych do sportu, co Hamilton z rozmysłem czyni od kilku lat.
  10. No cóż jeśli faktycznie coś by mu się stało w tej kolizji to nikt normalny by sobie tapet z tego nie robił. Lewisowi jest cały i zdrowy więc nie wiem o co te nerwy A zdjęcie ładne i niecodzienne. Jak miałem to na tapecie, a Romek prawie zgarnął wtedy Alonso to też nieładnie i powinienem na boże narodzenie dostać rózgę od Mikołaja?
  11. No nie uznano za incydent skoro Hamilton dostał karę wtedy, ale ogólnie to komedia.
  12. Verstappen +3 na starcie w Soczi. A jak Hamilton go wywalił z wyścigu i sam pojechał dalej po zwycięstwo to +10s
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.