Zeratul 415 Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 VideoGamer donosi, iż Michael De Plater z Ubisoft przyznał w rozmowie z nimi, że wewnętrzne studio koncernu z Szanghaju pracuje nad drugą częścią gry strategicznej Tom Clancy's EndWar. Aktualnie przy kontynuacji ma dłubać mały zespół, skupiający się przede wszystkim na dwóch elementach: stworzeniu lepszej fabuły oraz dodaniu rozgrywce większej głębi. Niestety na razie nie wiemy nic o planowanym terminie zakończenia produkcji. Pierwsza odsłona sprzedała się w nakładzie 1,5 miliona egzemplarzy, uzyskując tym samym lepszy wynik niż Red Alert 3 czy inne strategie. Tylko Halo Wars udało się pobić EndWar. http://www.onlinecenter.pl/4975/Aktualnosc...cja-EndWar.html piekny news... ja poprosze lepsze replaye, lepsza fabule i pare usprawnien rozgrywki... pytanie tylko jak moze byc cos takiej jak endwar 2 ? Quote Link to comment
kant1983pl 7 Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 (edited) Nowy EndWar Ok to ja poproszę jeszcze: - nowy kolo zajmujący się marketingiem do następnej części EW, który zapewni odpowiedni jego poziom i nie ustali "przypadkiem" Daty Wydania gry razem z np. Gearsami#3; - porządny Tutorial dla Nowych Graczy; - porzadny Matchmaking; - porządne serwery(żeby co drugi weekend nie padały na morde...) ; - ułatwiony start dla Nowych Graczy: (Rank-3-noob kontra Rank-12-Veteran to w #1 nic niezwykłego), wszystkie jednostki na LV.2 , 3-4 mln. gotówki na start; - "System Balansu Liczebności Graczy", żeby nie bylo, że zwycięża najliczniejsza frakcja, albo ten do którego, aktualnie Tactical Warfare w całości wskoczył ( kilkudziesięciu BARDZO dobrych graczy, znaczna część Top Players to właśnie oni, do tego są zgrani-koncentrują się na najważniejszych mapach ); - Multi 1-4 graczy dostępne od razu, także w Kampani Fabularnej, a nie jak w #1-tylko Teatr Wojny; - unikalne mapy w Teatrze Wojny ( a nie kopia tu, tu, i tam); - wywalenie durnego podziału jednostek wg zasady "papier-kamień-nożyce"; - jednostki zdobywają doswiadcznie: LV1-2 o 50% szybciej, LV3-6 o 50% wolniej (mniej wysoko pozimowych jednostek, mniejsze znaczenie Unit Killing<dla casuali to ważne, ponieważ grają rzadziej>; - off-map support otrzymuje "czas schładzania"; - przywoływanie jednostek j.w.; - możliwość wykorzystania Batalionu z Teatru Wojny w Potyczce w celu testowania taktyk i strategii, ale z zastrzeżeniem, że jednostki nie otrzymują doświadczenia, nie mogą zostać perma-killowane; W tej chwili tylko tyle przyszło mi do głowy... Edited July 23, 2009 by kant1983pl Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.