Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



Zeratul

Premium Member
  • Zawartość

    3765
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Zeratul w dniu 10 Maj 2014

Użytkownicy przyznają Zeratul punkty reputacji!

Reputacja

286 Wybraniec

O Zeratul

  • Tytuł
    Growy Markiz
  • Urodziny 29.08.1983

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://zeratulpl.blogspot.com

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    New York
  • Zainteresowania:
    sex
  • GamerTag:
    Tired Thoth
  • PSN ID:
    Zeratul_pl
  • Nintendo ID:
    Zeratulpl
  • Steam ID:
    Zeratul__pl

Ostatnie wizyty

8420 wyświetleń profilu
  1. Zeratul

    Destiny 2

    Wystarczy ze zbierali bounty z Iron Banner, Wanted, Gambita, plus klucze z last wish. Forge ladnie dropi. Ja mam 620 na pierwszej postaci, druga ma jeszcze dreaming city i raid ale zostalem tak zgwalcony przez RNG ze kwestionuje sens grindu.
  2. Zeratul

    Destiny 2

    Udało nam się zrobić wczoraj Forge przed nerfem o 5 LL. Po nerfie to wiadomo, że żadne to wyzwanie. Teraz trzeba czekać aż gracze zaczną płakać za 2 tygodnie, że forge jest za prosty.
  3. Zeratul

    Destiny 2

    Zawsze gram z randomami. Moj klan to klan PvP który mam nadzieję pomoże mi z trialsami jak wyjdą ale poza mną i jednym ziomeczkiem z którym gram od czasów EoW to nie mam ekipy do rajdów. Jest jeszcze fajna ekipa z Iranu z którą gram. LFG jest super bo się fajnych ludzi poznaje.
  4. Zeratul

    Destiny 2

    To najtrudniejsze wyzwanie w grze nie licząc wysolowania bez śmierci Shattered Throne. Jest kilka ułatwień względem flawlessa z D1 i dodatkowo kilka dobrych sposobów na uniknięcie gitary przy queenswalk ale nadal jest trudno. I nie żebym umniejszał poziomowi trudności ale jakbym grał że stałą ekipą zamiast LFG to bym już pewnie dawno miał to zaliczone.
  5. Zeratul

    Destiny 2

    Udało się zaliczyć Petra's Run wczoraj pomimo że na początku tygodnia powoli zacząłem rozmyślać odpuszczenie tego wyzwania. Tym sposobem mam praktycznie 3 kolejne seale zrobione (Rivensbane, Cursebreaker i Wayfarer) gdy tylko szczęście się trochę do mnie uśmiechnie przy RNG. Na spokojnie się dokończy :) Czas podenerwować się z PvP. https://m.imgur.com/gallery/t50DDOV
  6. Zeratul

    Fallout 76

    Z dupy czy nie... rozróżniam estetykę od grafiki.
  7. Zeratul

    Fallout 76

    Dzisiaj już nie powala. ale dalej się podoba, bo estetyka gry jest zrobiona dobrze. Są gry które starzeją się dobrze.
  8. Zeratul

    Fallout 76

    Estetyka gry jest wykonana bardzo dobrze. Gram w gry od ponad 30 lat, moge zachwycac sie poziomem technicznym gier ale narzekac na nie nie mam prawa bo swego czasu zachwycalem sie tym.
  9. Zeratul

    Fallout 76

    Nie jestem jakimś tam fanem Fallouta, ale lubię sobie połazić po post apo od czasu do czasu i F76 niezwykle przyjemny. Wczoraj z ziomeczkiem zaczęliśmy grać niby wspólnie ale osobne sobie misje dłubaliśmy i po godzinie w party mieliśmy już 5 randomowych osób które grały na naszym serwerze. Nie miałem jakiś dużych oczekiwań odnośnie 76 widzę błedy, ale ogólnie giereczka spoko. Patch się ściągnie w chwili gdy jestem w pracy bo mój xbox ciągnie takie rzeczy jak nie gram więc (pipi)burzy nie będę robił.
  10. Zeratul

    Tom Clancy's The Division 2

    Idea jest taka, ze jest to grupa dla serii Division. Jak wyjdzie dwojka to wiadomo, ze bedzie tematem glownym. Nie mam za bardzo na nia czasu, ale kasowac szkoda, zawsze moze sie przydac do znalezienia ludzi na rajdy.
  11. Zeratul

    Tom Clancy's The Division 2

    chcesz zostac moderatorem?
  12. Zeratul

    Tom Clancy's The Division 2

    3 dni spędzone w Waszyngtonie i ponad 20km które zrobiły moje tenisówki tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że to miasto nadaje się doskonale do rozwnięcia uniwersum Division. Bardzo zróżnicowana architektura budynków (od nowoczesnych apartamentów i budynków biurowych, przez setki punktów historycznych które dadzą pole do popisu na niezłe znajdzki i lore, fantastyczne muzea, budynki rządowe, wielkie hotele, kończąc na budynkach o unikatowej architekturze z XVIII i XIX wieku). Nie udało mi się nawet sprawdzić metra i ogólnie mam wrażenie, że dopiero co liznąłem to miasto ale to tylko udowadnia skalę z jaką deweloperzy musieli się zmierzyć. Na reddicie znalazłem link do mapy Division 2 pokazywanej na Gamescom zmapowanej do rzeczywistej topografii miasta. Biorąc pod uwagę, że NY był olbrzymi, a DC ma być 20% większy do zapowiada się niesamowita gra.
  13. Zeratul

    Destiny 2

    Trzeba przyznać że niezwykle udany tydzień w Destiny 2. Do tytułu Dredgen dokładam ukończenie samemu Shattered Throne. Nie ma co ukrywać że jest to fajne wyzwanie. Nie licząc walki z bossami nie jest jednak zbyt trudne. Pozostało teraz ukończenie samemu bez śmierci co będzie lekkim hardkorem. Ale to za 3 tygodnie. Jakby ktoś chciał się podjąć to na pewno polecę zbroję zmodowaną transcendent blessing - robi robotę. W linkach końcówki walki z bossami.
  14. Zeratul

    Destiny 3

    Ten temat chyba nie jest potrzebny. To, że trójka powstaje było pewne po premierze dwójki. Póki nie ma konkretnych informacji to nie ma co spekulować. Przynajmniej rok do premiery (jeżeli nie dwa) i wiele rzeczy się jeszcze może zmienić.
  15. Zeratul

    Destiny 2

    Rozumiem, że forumek o gierkach dla dzieci ale jak już się rzuca jakieś teksty to słabo jak w odpowiedzi musisz skorzystać z "oni sa wszyscy obojetni". Jakiś fan fortnajta potem przeczyta taki wpis i będzie farmazony wygadywał na prawo i lewo. Otóż za grę odpowiada Bungie, za jej finansowanie odpowiada Activition. Bungie przygotowuje projekt i plan i udaje się do Activition z propozycją finansowania. Poszczególne rzeczy w projekcie mają zwrócić uwagę na to jak osiągnąć zysk bo w końcu tych 900 plus pracowników też musi zjeść, nakarmić dziecko, zapłacić za szkołę, benzynę. Ja rozumiem, że wy sobie włożycie po pracy płytę do konsoli i macie pretensje że wam nie dropnęło gjalahorna ale nad tym wszystkim pracuje masa ludzi. Więc od najmniejszych szczegółów takich jak ilość zdobywanego pyłu przez koszt DLC czy ilość edycji standardowych, limitowanych i specjalnych musi się zgadzać z tym, żeby w pewnym momencie inwestycja $200 plus milionów dolarów zaczęła się Activision zwracać. Oznacza to mniej więcej tyle, że Bobby Kotick nie dzwonie do Jamesa Jonesa czy Luke'a Smitha i mówi hehehehe spjerdolmy graczom ekonomie żeby kupowali więcej srebra tylko decyzja zostałą podjęta żeby zrobić grę bardziej casual oriented co miało zachęcić większą liczbę graczy po sięgnięcia po nią. Odpowiednio przełożyło się to, że strukturę ekonomii i co za tym idzie ustalania priorytetów odnośnie resource allocation. Rzucanie stwierdzeń, że bungie kogoś okradło po premierze jest niedorzeczne bo Vanilla Destiny 2 była pełnprawną grą która dostarczała wszystko to co miała dostarczyć. Problemem było to, że pomysły Bungie nie spotkały się z aprobatą graczy i stąd potrzeba zmian. tl;dr Destiny 2 była pełnoprawną grą jednak jej założenia nie trafiły w gusta graczy stąd potrzeba zmian. Nie za bardzo rozumiem analogię do jedzenia. Ale jak sobie robisz jajecznicę i się okaże, że jednak chciałeś ją mieć bardziej ściętą to sobie ją dajesz na patelnie a nie wyrzucasz do śmieci.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.