Posted October 26, 200915 yr Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.
October 31, 200915 yr Item move b+1+4 trafiając w plecy daje oponentowi głowę króliczka Nie wiem, czy gdzieś już o tym było, w każdym razie ja się zdziwiłem lekko. (jutro napiszę w tym poście coś więcej, stay tuned)
October 31, 200915 yr Pisz, pisz bo za dużo rzeczy a za mało czasu żeby samemu wszystko odkrywać. A na zaibastu jest taki burdel że nawet dobrych kombosów nie można znaleźć. Jeżeli chodzi o głowę króliczka to mi jakoś tak randomowo to wyskakiwało, chyba też od przodu. Combosów na razie mało znam. Przydało by się poznać jakieś mocne standardy. Na dzień dzisiejszy najmocniejsze co znalazłem po d/f+2~1 to f+3,1 f+1 d+2 (RDS), 2, 2~2, d+1+4, f+3,1,1+2 (ok 60-65 nie pamiętam dokładnie). Po ws[f+2] wchodzi to samo, po AOP u/f+3 wchodzi to samo bez pierwszego "2" z RDS'a. Przydało by się coś po samym ws+2 oraz po AOP D+1+2:P. Ze śmiesznych rzeczy, można odpalić fff+3 + followup po AOP D+1+2. Samo combo po fff+3 to (AOP) 1,2 (RDS) 2~2 i dalej powinno wejść to co wyżej. Może nawet da rade wsadzić jeszcze jedno "2" z RDS'a. Ścianka to W! 2,2,2~2~1 jeżeli jesteśmy w RDS i wykorzystaliśmy już B! A jeżeli stoimy normalnie to W! (AOP) u/f+3,1 (AOP) 4. Nie wiem czy jest coś lepszego z podstawowych:P. Z innych rzeczy to fajna sprawa ze starym HYP 2. Teraz na trzecim kroku nie odpycha już tak daleko i wciąż mamy tonę klatek na przewadze. Wciąż siedzi 1+2 które jakby łatwiej teraz wsadzić, siedzi u/f+3+4, siedzi nawet d/f+2~1 na środku areny tyle że trzeba trafić tym HYP 2, może nie ze styku, ale z bliska (samo d/f+2~1 nam w tym pomaga jako że ma teraz trochę większy zasięg). Z takich innych obserwacji to Xio niestety straciła na szybkości, przejścia miedzy postawami i w ciosy wydają się teraz trwać dłużej, np takie d+1+2 w szybkie u+4 już takie szybkie nie jest. Z pozytywów ciosy przechodzące w (RDS) stały się bezpieczniejsze jako ze Xio szybciej po nich wraca do blokowania:). Cheese Edited November 1, 200915 yr by LastManDancing
November 1, 200915 yr Sprawdziłem parę przewag dla Xio, głównie na bloku. Wygląda na to że większości nie zmienili. Tak więc na bloku przewagę mamy teraz po: 1 +1f u/f+1+2 na pewno przynajmniej +3f HYP 2 tutaj możliwe że bez większych zmian czyli pierwszy krok +1 drugi krok coś koło +6-7 trzeci około +24f. d/b+3 chyba bez zmian +3f ff+4 zapewne +1f ff+4:4 - większa przewaga około +4-5f może trochę więcej. ws+3 - chyba +1f może klatkę więcej. Poza tym Xio ma sporo równowag oraz małych 1-3 klatkowych opóźnień, na pewno w tym temacie jest trochę lepiej jak było. Po f+2+3 mamy teraz ładne komplety w plecki. Niestety można z tego uciec kładąc się lub odwracając więc raczej często się z tego nie skorzysta:P.
November 1, 200915 yr Moje uwagi (nowe juggle, nowe ciosy) na nSports. Xia jest szybsza, lepiej unika, więcej kroi. Tak ogólnie Zawsze lepiej boundować ff+1,d niż BT 2,2
November 2, 200915 yr To czy jest szybsza to się okaże jak wyjdzie FD:P. Bo jak narazie jest różnie, z jednej strony czuję zamułkę postaci kiedy przechodzę między postawami lub jej okrętkami, poza tym jej 2 najszybsze ciosy straciły sporo ze swojej szybkości, no i wejścia do AOP nie można już cancelować tak szybko. Z drugiej strony przejścia po ciosach do rds'a są często szybsze, no i sporo szybsze jest wychodzenie z rds'a do bloku. Tak samo caliroll ma mniejsze opóźnienie. Fajną sprawą są teraz nowe przejścia do RDS'a. u+1+2,2,1~b spowoduje cancel ostatniego ciosu w przejście do RDS. Nawet można przejść do niego opóźniając ostatnią jedynkę. Ta sama sytuacja jest przy ff+2,1~b. Fajnie wygląda jest szybkie przejście które można szybko zamienić na blok calirolla stepa lub cokolwiek innego:P.
November 2, 200915 yr Ja wczoraj calirollem unikałem Paulowych shredderów, barków itp. Serio, Xia teraz mija 90% tego, czego nie mijała w DR jak narazie jest różnie, z jednej strony czuję zamułkę postaci kiedy przechodzę między postawami lub jej okrętkami, poza tym jej 2 najszybsze ciosy straciły sporo ze swojej szybkości, no i wejścia do AOP nie można już cancelować tak szybko No właśnie ja mam wrażenie, że mimo, że ta gra jest teraz ogólnie wolniejsza, mniej dynamiczna, to Xia jest taka jak w DR Albo może inaczej: czuje się taką "sztywność", owszem, ale w porównaniu do innych postaci to i tak jest win, xia jest szybsza, bardziej mobilna. Edited November 2, 200915 yr by VHO
November 13, 200915 yr Nie wiem czy to ważne ale Xiao ma teraz auto zbicie na punche w trakcie wykonywania 3+4 cud miód i ubustwo , a na deser paczka orzeszków... oszalałem XD Edit: niestety nie zbija barków i łokci XP Edited November 13, 200915 yr by Dante84
November 14, 200915 yr No fajna sprawa tym bardziej, że okienko nie jest małe i aktywuje się wcześnie:).
November 14, 200915 yr Edit: niestety nie zbija barków i łokci XP Jakby 3+4 zbijało bary i łokciosany... o kurde, śmiesznie by było Gorsza sprawa z ff+3... - na CH z daleka można łatwo uciec przed bt4 - ma teraz malutki zasięg - z daleka nie zbiera do juggla po CH db+4 Ale i tak jest dobrze, T6 Xia >> DR Xia imo.
November 15, 200915 yr Grając z ghoustem Stefana przydarzyło mi się coś ciekawego. Stefan robi 1,2, a ja robiąc 3+4 zbijam je i jestem za jego plecami i próbuje wkleić f+1+2... i co, nagle staje plecami przed Stefanem i dostaje kose w plecy XD prawdopodobnie to jakis bug, nie wiem tylko czy działa kiedy Stefan blokuje po zbiciu ( czasmi mam teleport przed przeciwnika ale zadaje dmg) i ogólnie czy działa to też w przypadku innych postaci.
November 16, 200915 yr Heh, dobry teleport nie jest zły:P. Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Ja nie mam nawet jak tego sprawdzić a na TZ nie chce mi się przeszukiwać miliona postów:P.
November 16, 200915 yr Heh, dobry teleport nie jest zły:P. Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Ja nie mam nawet jak tego sprawdzić a na TZ nie chce mi się przeszukiwać miliona postów:P. w sumie to nie siedzi nic gwarantowanego raczej nie widzę tam przewagi w klatkach. Ja tam zawsze rzucam (w tą część gram tylko z "komputerem")
November 16, 200915 yr Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Sprawdzę przy najbliższej okazji Póki ludzie się nie przyzwyczają, można klepać 1,d+2, bt4 lub df+2~1
November 16, 200915 yr No miałem okazję dzisiaj pograć na vs i starałem się coś posadzić typu szybkie punche, ale nic gwarantowanego nie weszło, chociaż też niewiele miałem okazji żeby spróbować. Nie pamiętam, jaka jest tam sytuacja w klatkach, ale wydawało mi się że jest to widoczna przewaga. Jeżeli jest, ale niewielka to faktycznie raczej nic nie siądzie, tym bardziej, że teraz opp w tej części może się szybciej odwrócić z blokiem:g.
November 17, 200915 yr Bądź co bądź to miłe że mam takie zbicie muszę tylko pamiętać żeby bara nie sadzać XD. Ddoatkowo wyczaiłem wczoraj na Zaibatsu że po AOP d+1+2 można sadzić fff+3 (wiem śmieszny jestem). ogólnie jakoś tak AOP,d+1+2,fff+3,AOP,1,2BT,2,1,f,f+1,B! ponoć siedzi komplet, aczkolwiek po AOP d+1+2 jest mnustow łatwiejszych technik za podobny dmg
November 17, 200915 yr nie zauważyłem Cię ostatni tańczący człowieku my bad "Exactly. Well, all Ling players tend to be a little eccentric..." Cytat z zaibatsu idealnie oddaje Libera XD Edited November 19, 200915 yr by Dante84
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.