Jump to content

CheeseOfTheDay

Użytkownicy
  • Posts

    664
  • Joined

Reputation

46 Stara się

About CheeseOfTheDay

  • Birthday 07/30/1983

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    5534853

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Elblag
  • PSN ID:
    CheeseOfTheDay

Recent Profile Visitors

8356 profile views
  1. Heh, olałem grę z powodu braku Setski, ale chyba się skuszę dla 2B xD.
  2. Jak ktoś skończył automatę i dalej mu mało to polecam obczaić dodatkowe historyjki, które dzieją się przed wydarzeniami i częściowo w trakcie. Odpowiadają na dodatkowych kilka pytań. Ofkoz sam kanon. https://theark.wiki/w/Category:Side_Materials Szczególnie dobre są te z sekcji koncertowej, odgrywane przez jap. voice aktorów.
  3. Jakaś nowa mechanika defensywna, u Sohi to samo pokazują.
  4. Na ps3 jest już w 1080p. Mam pudełkową wersję i jest tam napisane 1080p. DigitalFoundry też podawało, cytuję: "Okami HD accurately retains the original look of the game while improving both textures and image quality. According to HexaDrive, the game even operates with a full 3840x2160 framebuffer downscaled to 1080p on output." http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-wind-waker-hd-and-gamecube-remasters
  5. On jest na 80, więc pewnie zabierałeś mu 0 lub 1 hp, dlatego nie drgnął. Chyba wcześniej jak na 78 lvl nie ma co próbować. Do 80 lvl'a można dobić w jest tam ciągły spawn mobków tak jak na pustyni, tylko z tego co pamiętam, z wyższym levelem. No albo zabawa z kasowaniem pacza.
  6. Z tego co pamiętam, przy tej metodzie załatali wyłącznie możliwość hakowania co umożliwiało szybki wzrost levelu nawet na niskim poziomie. Ale walenie fizycznymi atakami dalej działa, tylko trzeba mieć podobny lub wyższy poziom co boss, a i wtedy może to trwać dobrą minutę (polecam do pomocy program 3x blade od poda, chyba najwyższy dmg). Sam przechodziłem automatę na premierę, ale żona ogrywała grę jakieś 2-3 miesiące temu i pamiętam, że nie było z tym problemu (poza tym, że wpierw trzeba dobić do lvl'a ów bossa).
  7. No gra się fajnie, nawet lepiej niż fajnie, system póki co jest prosty i bardzo online friendly, tzn. że nawet przy słabszym połączeniu nie da się za wiele zepsuć, chociaż słabszych połączeń miałem ledwie 2 na jakieś 30 walk. Tak więc jeżeli chodzi o doznania onlineowe - duży plus. Jednak dla mnie bijatyka to głównie offline i przez wspomniane wcześniej "inne oczekiwania" miałem na myśli trochę bardziej techniczny i responsywny system, bo takie lubię. Nie do końca podobają mi się automatyczne combosy, zawsze wolę sam je pstrykać. Wolałbym też jakieś cancele, chociażby jump cancele do followupów i do pressingu, air dashe przez to wydają się mało przydatne. Nawet tym "x-factorem" nie można niczego cancelować (taka hybryda bursta używanego tylko w neutralu i x-factora). No ale może jeszcze jakaś mechanika dojdzie, typu roman cancel i może dadzą możliwość wyłączenia auto combosów. Liczyłem też na double airdashe lub jump-cancelowalne airdashe, w bajce wszyscy latali więc nikt nie powinien mieć z tym problemu. Na plus systemu na pewno asysty, głównie to, że można wzywać 2 jednocześnie. Chociaż jeszcze nie rozgryzłem, czemu czasem pstrykając lekko asystę do pomocy zmienia mi postać i to głównie w ofensywie;f. Jeżeli ktoś będzie jutro grać to polecam używanie asyst podczas pressingu, ludzie póki co strasznie tego nie ogarniają, z tych 30 walk może 4 osoby były takie, po których widać było jakieś ogranie i używanie asyst w defensywie i ofensywie.
  8. Gram od 11 i przyznam, że miałem trochę inne oczekiwania.
  9. A w elblągu w żabce tenczynek stoi za 4 zł xD. Chyba najgorzej oceniany z dostępnych u nas RIS'ów, ale według Kopyra, wciąż RIS xD.
  10. CheeseOfTheDay

    TEKKEN 7

    No patrz, jak Ci mówiłem, że nie odczujesz ułamka klatki opóźnienia to się zamartwiałeś, że i tak będzie opóźnienie i już;p. Pal licho kilku ms'owe opóźnienia na przejściówkach, ta gra ma wbudowanego dodatkowego 2 klatkowego laga w stosunku do i tak wolniejszego ttt2, to mnie póki co wkurza bo timingi mi się pozmieniały.
  11. CheeseOfTheDay

    TEKKEN 7

    Jedynka Xiao ma 10 frejmów zamiast 8, poza tym jest to samo.
  12. Nie ma drugiej broni, ale ma słaby i mocny atak.
  13. CheeseOfTheDay

    NIER

    Aż tak wiele z tej fabuły nie wyciągniesz jeżeli skończy się na jednym przejściu :c. Ale pocieszę Cię, na pozostałe przejścia nie trzeba już tyle czasu poświęcać. W tej grze skopany jest lvl scaling i u mnie, biegając dzidą, 3 przejście zajęło niecałe 2 godziny, czwarte jeszcze mniej.
  14. U mnie 80h i dopiero koniec, ale szykuje się drugie przejście bo nie mam jeszcze tej gry dość, no i jak wynika ze statystyk, nie wszędzie jeszcze byłem, nie wszystko zbiłem i zebrałem. Dopiero po zakończeniu zorientowałem się, że 9s jednak ma odpowiednik heavy attack. Wystarczy po pierwszym ciosie zrobić krótką pauzę i atakować dalej. Wychodzi wtedy inne combo.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.