Di 834 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj Odnośnik do komentarza
VHO 3 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Item move b+1+4 trafiając w plecy daje oponentowi głowę króliczka Nie wiem, czy gdzieś już o tym było, w każdym razie ja się zdziwiłem lekko. (jutro napiszę w tym poście coś więcej, stay tuned) Cytuj Odnośnik do komentarza
LastManDancing 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Pisz, pisz bo za dużo rzeczy a za mało czasu żeby samemu wszystko odkrywać. A na zaibastu jest taki burdel że nawet dobrych kombosów nie można znaleźć. Jeżeli chodzi o głowę króliczka to mi jakoś tak randomowo to wyskakiwało, chyba też od przodu. Combosów na razie mało znam. Przydało by się poznać jakieś mocne standardy. Na dzień dzisiejszy najmocniejsze co znalazłem po d/f+2~1 to f+3,1 f+1 d+2 (RDS), 2, 2~2, d+1+4, f+3,1,1+2 (ok 60-65 nie pamiętam dokładnie). Po ws[f+2] wchodzi to samo, po AOP u/f+3 wchodzi to samo bez pierwszego "2" z RDS'a. Przydało by się coś po samym ws+2 oraz po AOP D+1+2:P. Ze śmiesznych rzeczy, można odpalić fff+3 + followup po AOP D+1+2. Samo combo po fff+3 to (AOP) 1,2 (RDS) 2~2 i dalej powinno wejść to co wyżej. Może nawet da rade wsadzić jeszcze jedno "2" z RDS'a. Ścianka to W! 2,2,2~2~1 jeżeli jesteśmy w RDS i wykorzystaliśmy już B! A jeżeli stoimy normalnie to W! (AOP) u/f+3,1 (AOP) 4. Nie wiem czy jest coś lepszego z podstawowych:P. Z innych rzeczy to fajna sprawa ze starym HYP 2. Teraz na trzecim kroku nie odpycha już tak daleko i wciąż mamy tonę klatek na przewadze. Wciąż siedzi 1+2 które jakby łatwiej teraz wsadzić, siedzi u/f+3+4, siedzi nawet d/f+2~1 na środku areny tyle że trzeba trafić tym HYP 2, może nie ze styku, ale z bliska (samo d/f+2~1 nam w tym pomaga jako że ma teraz trochę większy zasięg). Z takich innych obserwacji to Xio niestety straciła na szybkości, przejścia miedzy postawami i w ciosy wydają się teraz trwać dłużej, np takie d+1+2 w szybkie u+4 już takie szybkie nie jest. Z pozytywów ciosy przechodzące w (RDS) stały się bezpieczniejsze jako ze Xio szybciej po nich wraca do blokowania:). Cheese Edytowane 1 Listopada 2009 przez LastManDancing Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Sprawdziłem parę przewag dla Xio, głównie na bloku. Wygląda na to że większości nie zmienili. Tak więc na bloku przewagę mamy teraz po: 1 +1f u/f+1+2 na pewno przynajmniej +3f HYP 2 tutaj możliwe że bez większych zmian czyli pierwszy krok +1 drugi krok coś koło +6-7 trzeci około +24f. d/b+3 chyba bez zmian +3f ff+4 zapewne +1f ff+4:4 - większa przewaga około +4-5f może trochę więcej. ws+3 - chyba +1f może klatkę więcej. Poza tym Xio ma sporo równowag oraz małych 1-3 klatkowych opóźnień, na pewno w tym temacie jest trochę lepiej jak było. Po f+2+3 mamy teraz ładne komplety w plecki. Niestety można z tego uciec kładąc się lub odwracając więc raczej często się z tego nie skorzysta:P. Cytuj Odnośnik do komentarza
shockwave 1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 A może ktoś wypisać listę nowych ciosów i Juggli z nimi w roli głównej? Cytuj Odnośnik do komentarza
VHO 3 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Moje uwagi (nowe juggle, nowe ciosy) na nSports. Xia jest szybsza, lepiej unika, więcej kroi. Tak ogólnie Zawsze lepiej boundować ff+1,d niż BT 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 To czy jest szybsza to się okaże jak wyjdzie FD:P. Bo jak narazie jest różnie, z jednej strony czuję zamułkę postaci kiedy przechodzę między postawami lub jej okrętkami, poza tym jej 2 najszybsze ciosy straciły sporo ze swojej szybkości, no i wejścia do AOP nie można już cancelować tak szybko. Z drugiej strony przejścia po ciosach do rds'a są często szybsze, no i sporo szybsze jest wychodzenie z rds'a do bloku. Tak samo caliroll ma mniejsze opóźnienie. Fajną sprawą są teraz nowe przejścia do RDS'a. u+1+2,2,1~b spowoduje cancel ostatniego ciosu w przejście do RDS. Nawet można przejść do niego opóźniając ostatnią jedynkę. Ta sama sytuacja jest przy ff+2,1~b. Fajnie wygląda jest szybkie przejście które można szybko zamienić na blok calirolla stepa lub cokolwiek innego:P. Cytuj Odnośnik do komentarza
VHO 3 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Ja wczoraj calirollem unikałem Paulowych shredderów, barków itp. Serio, Xia teraz mija 90% tego, czego nie mijała w DR jak narazie jest różnie, z jednej strony czuję zamułkę postaci kiedy przechodzę między postawami lub jej okrętkami, poza tym jej 2 najszybsze ciosy straciły sporo ze swojej szybkości, no i wejścia do AOP nie można już cancelować tak szybko No właśnie ja mam wrażenie, że mimo, że ta gra jest teraz ogólnie wolniejsza, mniej dynamiczna, to Xia jest taka jak w DR Albo może inaczej: czuje się taką "sztywność", owszem, ale w porównaniu do innych postaci to i tak jest win, xia jest szybsza, bardziej mobilna. Edytowane 2 Listopada 2009 przez VHO Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) Nie wiem czy to ważne ale Xiao ma teraz auto zbicie na punche w trakcie wykonywania 3+4 cud miód i ubustwo , a na deser paczka orzeszków... oszalałem XD Edit: niestety nie zbija barków i łokci XP Edytowane 13 Listopada 2009 przez Dante84 Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 No fajna sprawa tym bardziej, że okienko nie jest małe i aktywuje się wcześnie:). Cytuj Odnośnik do komentarza
VHO 3 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Edit: niestety nie zbija barków i łokci XP Jakby 3+4 zbijało bary i łokciosany... o kurde, śmiesznie by było Gorsza sprawa z ff+3... - na CH z daleka można łatwo uciec przed bt4 - ma teraz malutki zasięg - z daleka nie zbiera do juggla po CH db+4 Ale i tak jest dobrze, T6 Xia >> DR Xia imo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Grając z ghoustem Stefana przydarzyło mi się coś ciekawego. Stefan robi 1,2, a ja robiąc 3+4 zbijam je i jestem za jego plecami i próbuje wkleić f+1+2... i co, nagle staje plecami przed Stefanem i dostaje kose w plecy XD prawdopodobnie to jakis bug, nie wiem tylko czy działa kiedy Stefan blokuje po zbiciu ( czasmi mam teleport przed przeciwnika ale zadaje dmg) i ogólnie czy działa to też w przypadku innych postaci. Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Heh, dobry teleport nie jest zły:P. Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Ja nie mam nawet jak tego sprawdzić a na TZ nie chce mi się przeszukiwać miliona postów:P. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Heh, dobry teleport nie jest zły:P. Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Ja nie mam nawet jak tego sprawdzić a na TZ nie chce mi się przeszukiwać miliona postów:P. w sumie to nie siedzi nic gwarantowanego raczej nie widzę tam przewagi w klatkach. Ja tam zawsze rzucam (w tą część gram tylko z "komputerem") Cytuj Odnośnik do komentarza
VHO 3 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Co siedzi najmocniejszego, po tym parry z 3+4? Sprawdzę przy najbliższej okazji Póki ludzie się nie przyzwyczają, można klepać 1,d+2, bt4 lub df+2~1 Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 No miałem okazję dzisiaj pograć na vs i starałem się coś posadzić typu szybkie punche, ale nic gwarantowanego nie weszło, chociaż też niewiele miałem okazji żeby spróbować. Nie pamiętam, jaka jest tam sytuacja w klatkach, ale wydawało mi się że jest to widoczna przewaga. Jeżeli jest, ale niewielka to faktycznie raczej nic nie siądzie, tym bardziej, że teraz opp w tej części może się szybciej odwrócić z blokiem:g. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Bądź co bądź to miłe że mam takie zbicie muszę tylko pamiętać żeby bara nie sadzać XD. Ddoatkowo wyczaiłem wczoraj na Zaibatsu że po AOP d+1+2 można sadzić fff+3 (wiem śmieszny jestem). ogólnie jakoś tak AOP,d+1+2,fff+3,AOP,1,2BT,2,1,f,f+1,B! ponoć siedzi komplet, aczkolwiek po AOP d+1+2 jest mnustow łatwiejszych technik za podobny dmg Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Po co z zaibatsu, skoro napisałem to tu, w 3 poście ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) nie zauważyłem Cię ostatni tańczący człowieku my bad "Exactly. Well, all Ling players tend to be a little eccentric..." Cytat z zaibatsu idealnie oddaje Libera XD Edytowane 19 Listopada 2009 przez Dante84 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dante84 5 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Pare linków do walk Rikimaru ( T6) pobranych po cichu z tekken-italia .riki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.