Opublikowano 24 stycznia 201114 l Jaki poziom trudnosci jest w demie? Normal? Bo nie pamietam a nie mam dostepu do konsoli Jezeli normal to za 1 podejsciem biore survivalist.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Ta tylko normal. Nie ma czegoś takiego jak survivalist. xD http://www.youtube.com/watch?v=eUG7uq0bh2k&feature=player_embedded 2:50 Edytowane 24 stycznia 201114 l przez MajorZero64
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Jak nie! Oczywiście, że był survivalist w demie nawet teraz dla pewności sprawdziłem google i jak byk pokazują survivalist za to nie widzę veterana. Może zmienione nazewnictwo wynika z tego, że inaczej jest dla europy i US? "Tutaj wersja Demo pokazuje nam 5 poziomów trudności (casual, normal, survivalist, zealut i hard core (odblokowany po przejściu dowolnego wcześniejszego poziomu)." Edytowane 24 stycznia 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Jeśli tak będzie w fullu to zwracam honor. xD Zresztą survivalist bardziej by pasowało. W końcu Isaac jest jedynym ocalałym z USG Ishimura czyż nie? Edytowane 24 stycznia 201114 l przez MajorZero64
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Survivalist, Veteran, jeden chvj. Tak czy siak "srodkowy" poziom trudnosci ;]
Opublikowano 24 stycznia 201114 l W sumie normal w demku był prosty, zwłaszcza po tym jak się grało w jedynkę. Więc może na zealot się pociśnie.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Hah, czyli jednak będzie można zapisać grę tylko trzy razy. Szykuje się speedrunik.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Może jak każdy zaliczy singla jakaś ustawka forumowa na Multi? Co by obadać jak to wygląda, jak się to je ;].
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Steve mówi, że nie ma checkpointów na HC. Może jak każdy zaliczy singla jakaś ustawka forumowa na Multi? Co by obadać jak to wygląda, jak się to je ;]. Oczywiście. To jest taka typowa gra pod zespól myślących ludzi,a nie przypadkowych ludzi z neta. Edytowane 24 stycznia 201114 l przez MajorZero64
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Nie ma checkpointow to będzie masakra i rzeźnia w jednym. Pad chyba będzie latał po pokoju.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Może jak każdy zaliczy singla jakaś ustawka forumowa na Multi? Co by obadać jak to wygląda, jak się to je ;]. Oczywiście. To jest taka typowa gra pod zespól myślących ludzi,a nie przypadkowych ludzi z neta. No to chyba odpadasz Zart ofkorz. Ale najpierw pozaliczamy singla i potem ustawka, bez problemu. Jak sadzicie w 5 dni wszyscy przejda?
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Nie ma checkpointow to będzie masakra i rzeźnia w jednym. Pad chyba będzie latał po pokoju. Powiem szczerze, że po tych wszystkich rewelacjach odnośnie hardcore: 3 sejvy, brak checkpointów to jakiś obłęd-koszmar ;]. Ale podnieśli poprzeczkę w porównaniu do pierwszej części, mam tylko nadzieję, że nie będzie żadnych kodów. A wtedy platyna/calak to będzie prawdziwe wyzwanie. Taa ja już też widzę latające pady, piana z ust i fucki ;].
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Jeden gośc już gra. Widziałem wczoraj na necie filmik jak sejwował. Zaczął 6 chapter a na liczniku dwie i pół godziny zaledwie. Gra na survivalist. Jeśli z 15 chapterów po 2,5 godzienie jesteś gdzieś w 40% procentach gry to się wku...wie okropnie. Edytowane 24 stycznia 201114 l przez ListuniO
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Dawniej w grach nie bylo czegos takiego jak "save" czy "checkpoint" a ludzie grali i przechodzili na wyzszych poziomach. Tak, kiedys gry byly bezlitosne. Takze nie plakac Edytowane 24 stycznia 201114 l przez daras
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Zart ofkorz. Ale najpierw pozaliczamy singla i potem ustawka, bez problemu. Jak sadzicie w 5 dni wszyscy przejda? Ja 4 wracam do domu po sesji więc dopiero wtedy się zabiorę. )-:
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Bardzo dobrze, że jest taki poziom trudności, na polu prostych gierek, gdzie często najtrudniejszy poziom trudności nie sprawia większego problemu, dobrze, że tutaj będzie jakieś wyzwanie (no przynajmniej z małą ilością save'ów i bez checkpointów). Dopiero teraz trzeba się będzie wykazać.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Dawniej w grach nie bylo czegos takiego jak "save" czy "checkpoint" a ludzie grali i przechodzili na wyzszych poziomach. Tak, kiedys gry byly bezlitosne. Takze nie plakac Lub nie mieli kart pamięci hehe. Tak przechodziłem Residenta pierwszego zanim nie kupiłem memorki ale jak to mówią czasy się zmieniły...
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Zart ofkorz. Ale najpierw pozaliczamy singla i potem ustawka, bez problemu. Jak sadzicie w 5 dni wszyscy przejda? Ja 4 wracam do domu po sesji więc dopiero wtedy się zabiorę. )-: A, no jasne, luzik. Tak czy siak trzeba bedzie zagrac. U mnie jest duze prawdopodobienstwo ze DS2 laduje w kolekcji, wiec na multi bede mogl zagrac takze w pozniejszym terminie
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Dawniej w grach nie bylo czegos takiego jak "save" czy "checkpoint" a ludzie grali i przechodzili na wyzszych poziomach. Tak, kiedys gry byly bezlitosne. Takze nie plakac Lub nie mieli kart pamięci hehe. Tak przechodziłem Residenta pierwszego zanim nie kupiłem memorki ale jak to mówią czasy się zmieniły... Niby się zmieniły, ale większość recenzentów ciśnie, że gry są za łatwe, nawet od samograjów wyzywają. tutaj ten pozim jest opcjonalny, jak ktoś płacze, że za trudno, to zwyczajnie nie musi tego przechodzić. Aż się wierzyć nie chce, że stać EA na jakieś wyzwanie, wydawca jeszcze kilka lat temu nienawidzony za wciskanie tasiemców bez zmian.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l To dajmy na to, że każdy save będzie co 5 chapter (5-10-15). No i dochodzimy do np 9 giniemy i wracamy do 5 (a jakieś 2-3h w plecy) hahah. To będzie naprawdę wyzwanie, jeżeli komuś się uda to wielki szacunek dla niego naprawdę. Chyba, że będą jakieś sposoby jak to bywa czasami np kody, bugi w sklepie itd
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Dawniej w grach nie bylo czegos takiego jak "save" czy "checkpoint" a ludzie grali i przechodzili na wyzszych poziomach. Tak, kiedys gry byly bezlitosne. Takze nie plakac Lub nie mieli kart pamięci hehe. Tak przechodziłem Residenta pierwszego zanim nie kupiłem memorki ale jak to mówią czasy się zmieniły... Niby się zmieniły, ale większość recenzentów ciśnie, że gry są za łatwe, nawet od samograjów wyzywają. tutaj ten pozim jest opcjonalny, jak ktoś płacze, że za trudno, to zwyczajnie nie musi tego przechodzić. Aż się wierzyć nie chce, że stać EA na jakieś wyzwanie, wydawca jeszcze kilka lat temu nienawidzony za wciskanie tasiemców bez zmian. Ej, ej chwila żeby nie było. Ja nie narzekam, że jest trudno czy coś takiego nigdzie nic takiego nie napisałem. Ja się cieszę (przynajmniej na razie hehe) to, że napisałem, że hc to będzie jakiś koszmar-obłęd to w sensie pozytywnym. Uwielbiam takie wyzwania no i przynajmniej gra za 200/ponad 200 zł nie pójdzie w kąt po kilku godzinach. A tak gwoli ścisłości to przecież pierwszy Dead Space wydany 3 lata temu na impossible dawał już ostro w pupę. Edytowane 24 stycznia 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 24 stycznia 201114 l EA zmieniło wizerunek z jakieś 2 lata temu. No gdzieś tak od 2008 roku kiedy wypuścili Dead Space, czy Mirror's Edge. Co ciekawe od zmiany wizerunku już nie są liderem wśród wydawców jeśli chodzi o sprzedaż.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Wolę EA od Acti wydającego kotlety. Niestety tak jest: by się utrzymać na tronie trzeba sprzedawać kolejne śmierdzące mięsko. Ludzie z EA mówili, że to ich dużo kosztowało, ale zyskali zaufanie graczy. :-)
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Jeden gośc już gra. Widziałem wczoraj na necie filmik jak sejwował. Zaczął 6 chapter a na liczniku dwie i pół godziny zaledwie. Gra na survivalist. Jeśli z 15 chapterów po 2,5 godzienie jesteś gdzieś w 40% procentach gry to się wku...wie okropnie. Tylko weź pod uwagę, że save pokazuje czas spędzony w grze, a nie czas rzeczywisty, który spędziłeś z padem. Na liczniku miał 2,5 h ale dojście do tego punktu po licznych starciach i respawnach mogło mu zająć 4h...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.