Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie "jedynka" wciągnęła jak bagno 3 razy ją ukończyłem(platyna zdobyta) czego mi brakowało to jednie co-opa. Ciekawe minigierki w trakcie rozgrywki dawały chwilę ulgi. Zdecydowanie najciekawszy i najbardziej straszny survival horror od czasów residentów 1,2,3(potrafił jeszcze czasem przestraszyc). DS2 będzie zakupem obowiązkowym i liczę na multi i godziwy czas rozgrywki na poziomie 12h.

 

 

Ciekawe czy Isaac przeżył spotkanie z ukochaną:D

 

Odnośnik do komentarza

Mnie "jedynka" wciągnęła jak bagno 3 razy ją ukończyłem(platyna zdobyta) czego mi brakowało to jednie co-opa. Ciekawe minigierki w trakcie rozgrywki dawały chwilę ulgi. Zdecydowanie najciekawszy i najbardziej straszny survival horror od czasów residentów 1,2,3(potrafił jeszcze czasem przestraszyc). DS2 będzie zakupem obowiązkowym i liczę na multi i godziwy czas rozgrywki na poziomie 12h.

 

 

Ciekawe czy Isaac przeżył spotkanie z ukochaną:D

 

 

 

Nie wyobrażam sobie gry bez niego :) Chociaż mógłby zacząć się odzywać bo nam drugi Gordon Freman wyrośnie :P

 

Odnośnik do komentarza

 

Chwila, chwila bo się zawinąłem. Przecież babka-nekromorf która zaatakowała Isaaca w zakończeniu to nie była przypadkiem Kendra? To nie była chyba Nicole.

 

 

Ja też stosunkowo nie dawno skończyłem DS. Również trzy razy i uważam że, to jedna z lepszych gierek generacji. Świetny klimat, dobra historia i co najważniejsze grając miałem lęki jak cholera. Często musiałem zatrzymywać gierkę i robić przerwę na papierosa. Bo serce nie dawało rady hehe. Więc na sequel czekam z niecierpliwością i mam nadzieje że, wyjdzie jeszcze w 2010.

Odnośnik do komentarza

 

Chwila, chwila bo się zawinąłem. Przecież babka-nekromorf która zaatakowała Isaaca w zakończeniu to nie była przypadkiem Kendra? To nie była chyba Nicole.

 

 

Ja też stosunkowo nie dawno skończyłem DS. Również trzy razy i uważam że, to jedna z lepszych gierek generacji. Świetny klimat, dobra historia i co najważniejsze grając miałem lęki jak cholera. Często musiałem zatrzymywać gierkę i robić przerwę na papierosa. Bo serce nie dawało rady hehe. Więc na sequel czekam z niecierpliwością i mam nadzieje że, wyjdzie jeszcze w 2010.

 

 

 

To była ta jego panienka, blondyna. Nie pasmiętam imienia ;/

 

Odnośnik do komentarza

Od dawna było wiadome, że nowe DS wyjdzie. Nie podano tylko konkretnej daty i informacji o fabule. A się nie mogę doczekać :D DS to jedna z najlepszych gier w jaką grałem :)

 

Dla mnie Isaac nie musi gadać. I byleby nie dali do tej gry multi, bo ja sobie tego nie wyobrażam O_o' Mam nadzieję tylko, że DS 2 będzie się czymś wyróżniać od poprzedniczki.

Odnośnik do komentarza

Chyba żartujesz, Isaac jako technik był większą maszyną do zabijania od wyspecjalizowanego oddziału, z tego powodu że narzędzia jakimi dysponował były dużo bardziej śmiercionośne dla potworów niż zwykła broń (a szkolenie ? who cares ?).

Maszkary powinny straszyć i wywoływać obrzydzenie tak samo jak w jedyneczce, to nie powinno znacząco wpłynąć na rozgrywkę.

Odnośnik do komentarza

Pierdu.pierdu o DS2 <lukac komentarze>

http://polygamia.pl/Polygamia/1,101109,7345738,Dead_Space_2___pierwszy_obrazek.html

Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry: Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Akcja sequela osadzona jest na stacji kosmicznej Sprawl, tej samej w kierunku której na końcu Dead Space Extraction zmierzali bohaterowie tej gry. Jak pamiętamy, w pierwowzorze załoga statku USS Ishimura uległa metamorfozie na długo nim Isaac postawił nogę na jego pokładzie. W kontynuacji dane nam będzie z kolei na własne oczy ujrzeć przebieg samej infekcji. Szata graficzna ma prezentować podobny do poprzednika poziom, choć twórcy obiecują pewne usprawnienia. Lokacje tym razem obfitować mają w bardziej otwarte przestrzenie, w przeciwieństwie do ciasnych korytarzy z Dead Space. Większą różnorodnością wykazywać ma się też nasze uzbrojenie.

Brzmi intrygujaco ,narazie z jakakolwiek opinia nt. gry wstrzymam sie do pierwszego trailera.

Edytowane przez XM16E1
Odnośnik do komentarza

A dajcie spokój :/ Korytarze akurat były świetne, plus dźwięki itd., dawało to klimat. Recenzenci i twórcy gier na siłę szukają minusów gry, by mieć, co udoskonalać :confused: Np. w PSXie krytykowali grę za brak trybu kooperacji. A ja twierdzę, że kooperacja nieco zwaliłaby tę grę.

 

Rozmowy z innymi postaciami kiedy chcemy? To znika element zaskoczenia, a strach zostaje trochę zmniejszony. Naprawdę, wolałem zdecydowanie milczącego Isaaca i zaskakiwanie mnie rozmową przez inne postacie, niż coś takiego :/ Wystarczyłoby, żeby DS2 był dłuższy od jedynki i dał po prostu inną fabułę i by było spox. A tak, to może być to pierwszy krok do nie złamania zasady "Good, better and more badass"...

Odnośnik do komentarza
Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space.

 

:good:

 

Nareszcie. Oby tylko nie zrezygnowali z ciągłego prezentowania akcji na rzecz cutscenek. Mimo, że w jedynce bohater nic nie gadał (tylko sapał), to w ten sposób udało się twórcom wciągnąć mnie w tą historię.

Odnośnik do komentarza

Info z GI:

1260458296020.jpg

>Rely on Horror has the skinny on Dead Space 2 thanks to a subscriber's copy of the new Game Informer. There's a whole load of info here, so may want to go grab a snack first. Dead Space 2 will take place three years after the events in the first game. The action moves to a large space station called Sprawl, an "organic, haphazardly constructed, long-term place that?s built around the remaining shards of one of Saturn?s moon-The first planet-crack ever." Like any city, it has residential areas, shopping malls, and schools. Needless to say, Sprawl is big, and it makes the Ishimura look tiny by comparison. It's in this huge area that a necromoprh outbreak is happening, and since Isaac happens to be the only guy around who knows how to deal with them, he's stuck in the frontlines.The necromoprhs running around Sprawl are a mix of old and new, and this time around they're going to be smarter.
> Some of the new ones mentioned are dead naked children with no lips, a tentacled man with his esophagus hanging out his mouth, and packs of Stalkers -- fast predators that distract and ambush you.Isaac in Dead Space 2 basically comes across as the outer space version of the One Free Man. Surviving the Ishimura incident has made people start looking towards him as a savior of sorts. His judgment's not exactly going to be on the ball all the time, though. His mind's been twisted by the events in the first game, blurring the lines between reality and madness a bit. Oh, and the biggest thing differentiating Isaac from Mr. Freeman is he's actually got speaking parts in this one.

więcej: http://www.relyonhorror.com/content/depth-dead-space-2-info

ź: /v/

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...