Skocz do zawartości

Kupno roweru


TeBe

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Jako że zaczyna się sezon, to by się pojeździło na rowerku. Stary dowaliłem doszczętnie kilka lat temu, więc chcę kupić nowy. Mieszkam w małej mieścinie, sprzedawcy mają narzucone duże marże, tak więc chcę go kupić przez neta. Chcę wydać maks 6 stów. Czy jest tu jakiś znawca? :teehee: Nie znam się na tych hamulcach tarczowych, amortyzatorach itd itd. Rower ma być do jazdy typowo rekreacyjnej.

 

Przykładowa lista na alledrogo:

http://www.allegro.pl/16483_mtb_gorskie.html?a_enum[52]=1&a_enum[179]=all&a_enum[180]=all&a_enum[308]=all&a_text_f[307][0]=&a_text_f[307][1]=&a_text_f[420][0]=&a_text_f[420][1]=&buy=0&clear_cookie=0&distance=1&id=16483&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&city=&order=bd&postcode=&price_from=450&price_to=701&view=gtext

 

Ten pierwszy z góry wygląda fajnie, co myślicie?

http://www.allegro.pl/item1022239910_raleigh_oxford_26cz_disc_brake_full_shimano_hit.html

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napiszę tak:

rower poniżej 1000 z "hamulcami tarczowymi", "amortyzatorami" i innym"za(pipi)istym" osprzętem to po prosu chłam.

Nie kupuj podanych przez ciebie - nie warto.

Tarcze hamulcowe to po prosu gruba blacha sam mechanizm hamulców do niczego (kuźwa: DISC BRAKE?? niezła marka :D), amortyzator przedni - zwykła sprężyna bez tłumienia, amortyzator tylny - to samo (brak dumpera czyli tłumienia). Efekt jest taki, że rower pracuje jak guma i jakiś większy wyskok powoduje wybicie go. Rama - godna politowania.

A to, że część osprzętu to shimano nic dla roweru nie daje niestety; nic nie wiadomo o obręczach, pewnie szybciej się rozcentrują niż zdążysz wsiąść na rower.

 

Może zbyt mocno te rowery krytykuję, ale STANOWCZO NIE POLECAM.