darkknight 54 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 A czy ja chcę coś zabraniać? Napisałem posta, bo już któryś raz piszesz na ten temat.. w taki sposób jakbyś twierdził, że to nic trudnego, a nawet nie spróbowałeś. Ja za żadnego mistrza się nie uważam.. ale wiem też, że na pewno nie jestem nowicjuszem. Oprócz vettela rzeczywiscie trudne jak dla mnie były 2 rzeczy: okrążenie Alfą na Eiger i Lambo na nocnej Toskanii. Vettela zrobiłem na padzie na brąz... możliwe, że dałbym rade na Monzy zrobić srebro lub złoto ale na Suzuce czy Nurbie nawet nie mam zamiaru się męczyć. Jakby to było jedno okrążenie to można próbować a tak to nawet jak przejadę jedno dobrze to zwalę drugie.. Męczyłem się z tym troche i mam dość. Szkoda nerwów. Skoro twierdzisz, ze taki z Ciebie pro-kozak () to życzę oczywiście powodzenia. Może rzeczywiście Ci się uda.. wtedy może i ja się znowu pomęczę Emet smialo atakuj Monze na zloto.Ze mnie zaden pro ale to jedno dalo sie ubic,kwestia cierpliwosci. Na pozostalych trasach jestem na etapie poprawiania czasow , ale jeszcze dluga droga. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Emet 1 072 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Pewnie kiedyś spróbuję... bo GT5 to akurat jedna z niewielu gier, które chciałbym rzeczywiscie zrobić na 100%. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Masny 342 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mevek Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze. najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce. Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze. najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce. Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem. W grand tour alfą pamiętaj że na zakręcie przed tunelem najlepiej jak samochód wyrzuci trochę na zewnętrzną na trzeci biegu. A ostatni zakręt pamiętaj aby zbytni nie wyjeżdzać na zewnętrzną. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mevek Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze. najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce. Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem. W grand tour alfą pamiętaj że na zakręcie przed tunelem najlepiej jak samochód wyrzuci trochę na zewnętrzną na trzeci biegu. A ostatni zakręt pamiętaj aby zbytni nie wyjeżdzać na zewnętrzną. a co z eskami? zdaje sie, ze trzeba tam zarzucac reczny, czego nie cierpie?! Cytuj Odnośnik do komentarza
OmerPL 20 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Broń Boże ręczny hamulec Da się to zaliczyć bez ręcznego spokojnie. Alfa nie jest taka trudna. Trzeba się skupić i zredukować wszelkie uślizgi kół do zera (oczywiście asysty na off bezapelacyjnie). Cytuj Odnośnik do komentarza
czapa 651 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Pomocy !!! jakie są optymalne ustawienia na vettel challenge na padzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bumier 25 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 mevek - ja akurat delikatnie sobie ręcznym pomagałem, złoto zrobiłem, możliwe ze nawet mam replay (musiałbym dokladnie spr jak bede na ps3) czapa - jesli chodzi o mnie to czułość sterowania na 4, wspomagacze off, skrzynia automatyczna (jedyne auto gdzie nie jeżdżę na manualnej ) Cytuj Odnośnik do komentarza
Masny 342 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze. najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce. Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem. Mi z alfa udalo sie za pierwszym razem chyba Loeba udalo mi sie w sumie tez bez problemu wczoraj zaliczyc (został snieg mi, ale to jest proste) Cytuj Odnośnik do komentarza
czapa 651 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Loeb nie jest trudny. Vettel zaliczony 3xbrąz Zrobić złoto na padzie to czysty hardcore. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Jest nowy glitch, tym razem na nurburgingu. Czas okrążenia to 8 sekund. Za pierwsze miejsce dostaje się 5 milionów cr. Niestety nie wiem jak dokładnie go zrobić. Wiem że trzeba mieć red bulla x1. Gdy tylko wbijam sie do lobby to mnie wyrzucają. Mimo wszystko to kwestia kilku dni jak pojawi się filmik na youtube z wytłumaczeniem jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza
SUMO 3 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jest nowy glitch, tym razem na nurburgingu. Czas okrążenia to 8 sekund. Za pierwsze miejsce dostaje się 5 milionów cr. Niestety nie wiem jak dokładnie go zrobić. Wiem że trzeba mieć red bulla x1. Gdy tylko wbijam sie do lobby to mnie wyrzucają. Mimo wszystko to kwestia kilku dni jak pojawi się filmik na youtube z wytłumaczeniem jak to zrobić. Już jest: Patch 1.09 pewnie za dwa dni będzie Cytuj Odnośnik do komentarza
chojny 4 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 (edytowane) Patch 1.09 pewnie za dwa dni będzie ...Albo i nie... zależy czy sam Kaz, jego załoga oraz siedziba Polyphony zaliczyła jakieś straty po piątkowym trzęsieniu ziemi. :confused: EDIT: Early today, a magnitude 8.9 earthquake shook Japan, and was followed shortly by a tsunami. Although Tokyo, where Polyphony Digital is headquartered, was hit by the earthquake, the greatest damage was dealt to the Northern part of Japan, specifically Kuihara, Miyagi Prefecture. Kazunori Yamauchi later tweeted that no one on the Polyphony Digital team was harmed. Źródło As you’ve probably heard by now, Japan was rocked by a large earthquake and tsunami early this morning. Understandably, I’ve received questions from many other fans concerned about the safety of Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital. Fortunately, Kazunori tweeted not long after the event to report no major damage or significant injuries at either of the company’s studios. Źródło Edytowane 15 Marca 2011 przez chojny Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Czyli chłopacy są cali i zdrowi co cieszy, aczkolwiek skala tragedii jest ogromna. Cytuj Odnośnik do komentarza
chojny 4 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Całe szczęście (w nieszczęściu) że cali ale ciekaw jestem czy mają warunki do pracy (patche, up'y, nowe eventy itp.) - począwszy od problemów z prądem a kończąc na wciąż panującym w Japonii chaosie oraz problemie elektrowni atomowych. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Patchy raczej nie będzie. Racjonowanie energii ma być aż do końca kwietnia. Co najmniej. Ciekawe czy nie zamkną serwerów. Sytuacja jest na prawdę kryzysowa, szkoda Japończyków, bo dotknęła ich prawdziwa klęska. Na ogromną skalę jak się niestety okazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
chojny 4 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Ciekawe czy nie zamkną serwerów. Wydaje mi się że Europejczycy korzystają z serwerów innych niż te w Japonii - sądzę że wykorzystujemy dobrodziejstwa lokalnych (tzn. Europejskich) serwerów Sony... ale to sa tylko moje przypuszczenia - mogę się mylić Sytuacja jest na prawdę kryzysowa, szkoda Japończyków, bo dotknęła ich prawdziwa klęska. Na ogromną skalę jak się niestety okazuje. Zgadzam się z Tobą w pełni - szkoda Japończyków Cytuj Odnośnik do komentarza
Emet 1 072 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Graczom w Europie i USA nic nie grozi bo mają (mamy) własne serwery ale w Japonii są wyłączane z racji przerw w dostawie prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Jesli ktoś chce dostać ekskluzywne Camaro w gt5 to niech wejdzie tutaj: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=193504 Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Hm, wygląda na to, że auto nie działa z europejską wersją gry :confused: Cytuj Odnośnik do komentarza
chojny 4 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Fajnie że jest X1 i w ogóle ale czy ktoś zwrócił uwagę jak fajnie są wymieniane koła w pitstopie? Tzn. animacja jest standardowa i właśnie zabawne jest to jak chłopaki z naszego teamu przekładają je przez obudowę A propo - czy koś już jeździł X1 w deszczu z widokiem w kokpicie? Istny hardcore Cytuj Odnośnik do komentarza
czapa 651 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Jaki jest najlepszy sposób żeby wbić 40 level. Jeżdżę wyścigi wytrzymałościowe w b-spec ale one nie dają zbyt dużo xp. Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 dzisaj wykonalem maly eksperyment. zrobilem 4-5 przejazdów pod rząd zonda R na nurburgringu,aby nasycic sie w pelni odbiorem gry i przyjemnoscia z niej plynaca. nastepnie wlaczylem nfs shifta i postepowalem podobnie jak przy gt5 . w obie gry gralem na DFGT ,gt5 w porownaniu do shifta1 pod wzgledem przyjemnosci plynacej z gry to nuddddddda, w shifta gralo mi sie doskonale!,a w gt5 ? ziewwwwwwww . w obu grach gralem na maksymalnym realizmie. dodac trzeba ze czasy przejazdow osiagalem bardzo podobne w obu grach . NIE MOWIE O ASPEKTACH SYMULACYJNYCH OBU GIER!, a tylko z przyjemnosci odbieranej przez moje cialo podczas grania ps. dobrze ze w shifcie niema odglosow piszczacych opon rodem z ps1 ,ktore jakims cudem potrafia zagluszyc glos v10 jak to ma miejsce w gt5 pozostaje czekac na zamowiony preorder shifta 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Hmm... różne rzeczy przychodzą mi do głowy, ale żeby nazwać granie w Shift'a przyjemnością to nigdy. W każdym bądź razie ciesze się, że są ludzie, którym ta gra podchodzi, to potwierdza tylko i wyłącznie moją inność w kwestii oceniania szerokopojętej rajcowności gier wyścigowych. Rzeknę tylko, dla kontrastu, że wolałbym zrobić 100 kółek po Nurbie w Fiacie 500 niż 5 w Shifcie najlepszym Ferrari. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.