Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

z tym packiem rzeczywiscie cos sucho jest, głupio by bylo jak by dali coś fajnego pare dni przed dlc, bo nie bedzie sie czasu nacieszyc i juz sie pojawia kolejne nowe rzeczy. z drugiej strony jak dadzą jakies camo dla broni to bedzie ejszcze gorzej bo to nie jest specjalnie ciekawe ani przydatne (chyba ze by dali kilka camo do kazdej broni, bo co teraz jest czyli camo dla 1 broni w kazdej klasie to jakas lipa, zwlaszcza u inżyniera, bo scar ma taki rozrzut ze ciezko nim na powaznie grac)

Odnośnik do komentarza

A co do sierpniowego packa dla premium to mam coraz większe obawy że sami chyba nie wiedzą co dać, bo się zagalopowali z ogłaszaniem kalendarza ;)

Ja zaczynam ich podejrzewac o to,ze content drop bedzie mial cos wspolnego z premium event.

Fajnie pracowac w dice

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

btw w grze wczoraj mi sie wyswietlilo ze ma byc przerwa w dzialniu online , chyba jutro albo w najblizszych dniach

może to jest spowodowane content dropem? (taaaaa... to samo mowili gdy battlelog mial przerwe)

Nikt nic nie mowil. Ludzie sami wymyslili ta plote. Nawet w inny temacie dalem link do twitta gdzie jest jasno powiedziane,ze przerwa nic niema wspolnego z content drop. A double xp czasu jeszcze nie podali. ale pewnie od soboty 9:01(czas PL) do Pon 8:59(czas PL)

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

Dziś trochę od dawna znowu pograłem :P i poraz enty chciałem poczuć moc która towarzyszyła mi na początku ,przed tymi durnymi ,źle zbalansowanymi patchami.No niestety po 40 minutach znowu wyłączyłem.://

Edytowane przez Darude
Odnośnik do komentarza

Moje wnioski po wczorajszym pykaniu:

1) ten karabin na stanowisku strzelca w czolgu to jest dobry, ale zeby nim kogos po dupsku posmyrac co najwyzej... Standardowy przebieg akcji wczoraj: napierdalam tym w goscia, znacznik trafien jest, ale nic poza tym, w koncu Zaq odwraca lufe czolgu, ubija kolesia, a dla mnie asysta tak z 20-50 pkt. Toz KAZDA bron piechoty szybciej zabija! Wkurzajace to, bo na poczatku to duzo skuteczniejsze bylo! Pamietam, jak w pierwszych 2 mies. po premierze czesto siedzac na dzialku kradlem mase killi kierowcy... O strzelaniu tym do heli bojowego to juz nawet nie chce mi sie pisac... Mozna to jedynie z nudow albo dla treningu robic, bo punktu to sie tak nie da ani jednego zdobyc...

 

2) ja chyba jestem po(pipi)any, zeby do tej godziny w tygodniu grac....

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

imo karabin w czołgu jest poprawnie zbalansowany, 2 sekundy trzymania wroga na celowniku z wcisnietym spustem i kill. ja tam uwielbiam grać na działku, tylko operator, zeby byl kumaty. heli rowniez latwo ubic, przynajmniej do stanu 'vehicle disabled'. mocniejsze dzialko byloby przegiete juz chyba. helikopterem lata mi sie juz jak w bc2, czysty fun, ale zabic kogos z tych rakiet to udreka, jakies rady co do celowania? pojazdy trafiam bez problemu, ale gorzej z piechota. jak jest ta pionowa belka w celowniku to na co zwracacie uwage, zeby dobrze przymierzyc?

Odnośnik do komentarza

imo karabin w czołgu jest poprawnie zbalansowany, 2 sekundy trzymania wroga na celowniku z wcisnietym spustem i kill.

na normalu?? Moze jak kolesiowi przez 2 sekundy tylko w glowe strzelasz.

 

heli rowniez latwo ubic, przynajmniej do stanu 'vehicle disabled'.

chyba sobie zartujesz... Heli zwiadowcze jeszcze mozna unieruchomic (albo przynajmniej pasazerow pozabijac), tu sie zgodze, ale wczoraj naparzalem na ognistej w jednego bojowego, gdzie mialem znacznik trafien w sumie chyba przez kilkanascie sekund, i nie unieruchomilem go nawet (nie mowiac o ubiciu). Ledwo sie zaczal dymic po pewnym czasie, ale Zaq twierdzil, ze to po jego trafieniu z kartacza.

 

Grajac wczoraj na dzialku co prawda zdobylem 2nd MVP, ale to glownie za flagi i spawarke.

...ale i tak cale szczescie, ze wytrzymalosc czolgow naprawili- pamietacie, jak po ktoryms patchu wystarczyly 2-3 strzaly obojetnie czym, zeby go rozwalic? :) Niezaleznie od wszystkiego wygrywal zawsze ten, kto strzelil jako pierwszy.

 

aaa, i moim zdaniem jeszcze stacjonarki AA powinny miec taka sama sile razenia, jak tunguska- sa wyraznie slabsze. Teraz sie co prawda nadaja do odpedzenia wroga z respy, ale zestrzelic go nimi (zwlaszcza jeta) jest trudno.

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

2 sekundy trzymania wroga na celowniku z wcisnietym spustem i kill

wiem ze podales tą liczbe raczej na oko i mysle ze max 1s wystarczy

ale to i tak masakrycznie słabo

wiekszosc broni potrzbuje 0.2 sekundy na bliski dystans i 0.4s na większy. a jakos nie wydaje mi sie zeby takie dzialko pokladowe bylo 2-4 razy słabsze od karabinu

 

 

btw na czym polega osłabienie famasa? podobno po patchu znacznie go pogorszyli zeby nie byl OP , ale nie uzywalem go wcale ostatnio i zastnawiam sie na czym polega pogorszenie? bo statsy mowia ze nadal powinien byc niezły

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Fakt faktem, ze siedzac w czolgu masz przewage w postaci pancerza, wiec patrzac pod katem balansu jestem to jeszcze jakos w stanie zrozumiec (mimo ze to troche frustrujace czasami)- przynajmniej jesli chodzi o piechote, bo obrazenia zadawane bojowemu heli przez ten karabinek to smiech na sali i powinny byc zwiekszone.

 

Swoja droga- juz dawno zadnego patcha nie bylo (od CQ chyba). Ciekawe, co przy AK teraz pozmieniaja :)

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

Ogolnie rzecz biorac ja np. nieporownywalnie wiekszy pozytek mam ze skanera okolicy- widzisz z daleka miny, kolesiow biegnacych z C4 i cala reszte piechoty (zwykle inzynierow z rpg lub javelinem) skitrana w budynkach/za murami/skalami/w kontenerach itd.

 

W walce z innym czolgiem (oczywiscie poza spawaczem na pokladzie) podstawa to zwrocenie sie do niego przodem przy jednoczesnym naparzaniu w jego bok czy najlepiej tyl- wtedy i bez pancerza dajesz rade. Z kolei jak koles ma spawacza, a Ty nie, to tez zaden pancerz nie pomoze.

 

Poza tym z tego, co pamietam, to pancerz jest jednorazowy- nie da sie go naprawic.

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

jak zaq pisal wczesniej, z reactive armor w czolgu jak to jest w końcu? działa czy nie? ciagle z tym jezdze, a odnosze wrazenie, ze duzej roznicy nie robi.

przeciwko rpg widac roznice ( 1 strzal zawsze psuje pancerz i zadaje jakies groszowe dmg)

przeciwko czolgów prawie wcale.

Odnośnik do komentarza

no chyba im pierdoli!!

jakieś (pipi)ane obrazki zamiast czegoś DO GRY?!?!

obrazkow jest w necie od za(pipi)ania, po (pipi) płaciłem za kilka nowych :/

 

z(pipi)ali to ostro, calkowicie zbędne (pipi). liczyłem w najgorszym razie na jakies camo albo jakiś nietypowy dodatek do broni ktory jest dostepny tylko dla dice (tłumik do magnum, albo luneta 20x)

 

 

 

jedyne mikroskopijne pociesze to to że być może na tych obrazkach bedą widoczne miejsca z nowych map ktore jeszcze nie wyszły

Odnośnik do komentarza

Premium bonus content: Exclusive artwork booklet

Where: Our new “Bonus content” section on Battlelog

The August bonus content drop for Battlefield 3™ Premium members is an exclusive high-res artwork booklet (electronic) with 24 original concept artwork from the development of Battlefield 3. The majority of these have never before been shown to the public. To download your artwork album, head to Battlelog and the new “Bonus content” section that will appear on August 29.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...