Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przedczoraj ruszyła beta wyjątkowego, multiplayerowego shootera FPP pod tytułem Baunzords. Najbardziej charakterystycznymi cechami gry jest zupełny brak grawitacji, w związku z czym nie istnieje również 'dół'. Przy użyciu energetycznej linki możemy dotrzeć w każdy zakamarek planszy i spojrzeć na nia z dowolnej perspektywy. Gra ce(pipi)e się dużą dynamiką rozgrywki, dościgającą tą z Quake'ów, którą to serią inspirowaliśmy się przy tworzeniu wielu rozwiązań gameplay'owych.

 

Baunzords, mimo że dalecy jesteśmy od uznania go za projekt ukończony, naszym zdaniem w aktualnym stadium jawi sie jako wystarczajaco grywalny, by sprawiać radochę, toteż zdecydowaliśmy się wypuścić owe Baunzordy, by ujrzały światlo dnia. Czy gra jest dobra? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy graczom. Z chęcią przyjmiemy wszelką konstruktywną krytykę.

 

Baunzords Beta do pobrania pod adresem: http://delta-books.h...nzords_beta.zip

Filmik ukazujący gameplay i kilka przaśnych fragów - Baunzords Teaser FragMovie:

Link do publikacji dotyczących Baunzords (screeny, filmiki itp.): http://warsztat.gd/p...?x=view&id=1981

 

Gra wymaga karty graficznej kompatybilnej ze standardem ShaderModel 3.0.

 

Pozdrawiam i życzę Wam wesołego fragowania

GreenOne

 

P.S.

Ostatnio wraz z programista projektu Feelonem grywamy glównie wieczorami po pracy (miedzy 20 a 24), wiec jesli mielibyscie ochote do nas dolaczyc i zagrac jakiegos malego druzynowego Capture The Flag, tudziez klasycznego Deathmatcha, lub po prostu pogadac o grze, to serdecznie zapraszamy.

 

scr2.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 10
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

O ile dobrze wiem, w Shattered Horizon też grało się bez grawitacji, tyle, że w kosmosie.

 

Zaiste, aczkolwiek dynamika jest zupełnie inna w obydwu grach (czyt. Baunzords jest szybszy).

Właściwie jest to jedyna cecha wspólna tych obu tytułów. :)

 

Bukkake Na Resach^Zielony

 

Boję się tego nicka.

 

O ile nie gramy na xboxach w Halo: CE to nie masz się czego obawiać:), szczególnie w Baunzordzie, gdzie stworzyliśmy taki system przydzielania respawnów, który stara się dać graczowi respawnującemu się jeden z bezpieczniejszych respów w danej sytuacji.

Odnośnik do komentarza

Filmik na YT mi jaj nie urwał, szczerze mówiąc, ciężko powiedzieć żeby nawet połechtał. Bardziej mi przypomina demko scenowe z czasów A500, niż grę... Więc chyba jednak w listopadzie będę grał w BF3 ;)

Ale podziwiam tego typu projekty, powodzenia Panowie!

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Dla ciebie to za mało, żeby uznać, że to była jedna spośród naszych inspiracji?

inspiracja

1. «natchnienie, zapał twórczy»

2. «wpływ wywierany na kogoś, sugestia»

Co oznacza, że można robić np. RPGa inspirując się grą logiczną [EDIT] (albo wieszakiem swojej byłej) [/EDIT].

 

Rozumiem, że gra może się nie podobać, bo charakteryzuje ją duża doza prostoty, bezpośrednio związana z ilością osób, które nad nią pracują. Jest dla mnie jasne, że po zobaczeniu filmiku ze starszej wersji możesz nie mieć ochoty nawet dać jej szansy.

 

W swoim czasie, gdy zbierzemy już wystarczająco dużo materiału z sick fragami, zmontujemy nowy filmik, który ukazywać będzie również pozostałą dostępną broń.

Edytowane przez Bukkake Na Resach^Zielony
Odnośnik do komentarza

Raczej twierdzę, że inspiracja kwakiem jakoś specjalnie się na efekt końcowy nie przełożyła. Nie szukam tutaj wynalazków z grafiką z Crysis2 - prostota jest świetna (Minecraft, Limbo) ale tutaj plastycznie i designersko jest wg mnie słabo. Nie ma tego czegoś co sprawia, że chętnie pogram np. 4 pikselowymi robakami w Worms1.

 

WIesz co mam na myśli - są jakieś piłki w jaskiniach oblepionych bump mappingiem. I co dalej.

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza

Plansze są różne - nie wszystkie to 'jaskinie oblepiane bump mapą', a ich różnorodność i jakość wykonania tylko się zwiększy, wraz ze wzrostem skilla wykonawcy (mnie). Nie będę jednak dalej bronił szaty graficznej, bo również widzę duże pole do zrobienia tego lepiej.

 

Nie będę cię jednak okłamywał - w multiplayerze (który masz okazję przetestować) naszym podstawowym celem jest stworzenie przede wszystkim zbalansowanej rozgrywki wymagającej nie tylko dużych umiejętności manualnych (mechanicznych), ale także taktycznego myślenia (wkrótce dojdą power-upy i power-weapony) - nie zaś sprawienie, że doznasz oświecenia na widok grafiki (choć byłoby świetnie).

 

Jak mniemam tym co sprawia, że pograłbyś w Wormsy 1 to - oprócz nostalgii - gameplay, któremu w Baunzordzie - jestem pewien - dotychczas szansy nie dałeś.

 

 

P.S.

 

w halo trzeba strzelać.
graj dobrze
Odnośnik do komentarza

Zielony, dam Ci wskazowke: Nie dyskutuj i nie polemizuj z innymi.

Skup sie na tym co robisz (projekcie) i ciesz sie z tego. Zawsze wasza praca bedzie Wam owocowac (nie wazne, czy odnosnie wiekszy czy mniejszy sukces).

Kto wie, moze za pare updateow ludzie zmienia zdanie czy cos.

Zastanawialiscie sie, by zglosic sie do XBLA z tym ew.? Jesli mnie pamiec nie myli to maja jakies konkursy itp.

Zycze powodzenia.

Odnośnik do komentarza

Zielony, dam Ci wskazowke: Nie dyskutuj i nie polemizuj z innymi.

To doprawdy kuriozalna rada, gdy wypływa z ust moderatora publicznego forum. ;) [EDIT] (choć z drugiej strony możesz mieć słuszność) [/EDIT]

Masz racje, że praca nie pozostaje bezowocna i nie martw się, przynosi mi radochę (szczególnie strzelenie trójki prosto w pape filona).

Możliwość umieszczenia tego na XBLA widzę ewentualnie w postaci portu już ukończonego projektu; teraz - przynajmniej w założeniach - dążymy do multiplatformowości rzędu Windows/Linux/MacOS

 

Dzięki za dobre słowo.

Edytowane przez Bukkake Na Resach^Zielony
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.