Skocz do zawartości

Bukkake Na Resach^Zielony

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://qbizm.blog.pl/
  • GG:
    3334226
  • Tlen:
    uzog@o2.pl

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bydgoszcz
  1. To doprawdy kuriozalna rada, gdy wypływa z ust moderatora publicznego forum. [EDIT] (choć z drugiej strony możesz mieć słuszność) [/EDIT] Masz racje, że praca nie pozostaje bezowocna i nie martw się, przynosi mi radochę (szczególnie strzelenie trójki prosto w pape filona). Możliwość umieszczenia tego na XBLA widzę ewentualnie w postaci portu już ukończonego projektu; teraz - przynajmniej w założeniach - dążymy do multiplatformowości rzędu Windows/Linux/MacOS Dzięki za dobre słowo.
  2. Plansze są różne - nie wszystkie to 'jaskinie oblepiane bump mapą', a ich różnorodność i jakość wykonania tylko się zwiększy, wraz ze wzrostem skilla wykonawcy (mnie). Nie będę jednak dalej bronił szaty graficznej, bo również widzę duże pole do zrobienia tego lepiej. Nie będę cię jednak okłamywał - w multiplayerze (który masz okazję przetestować) naszym podstawowym celem jest stworzenie przede wszystkim zbalansowanej rozgrywki wymagającej nie tylko dużych umiejętności manualnych (mechanicznych), ale także taktycznego myślenia (wkrótce dojdą power-upy i power-weapony) - nie zaś sprawienie, że doznasz oświecenia na widok grafiki (choć byłoby świetnie). Jak mniemam tym co sprawia, że pograłbyś w Wormsy 1 to - oprócz nostalgii - gameplay, któremu w Baunzordzie - jestem pewien - dotychczas szansy nie dałeś. P.S.
  3. Dla ciebie to za mało, żeby uznać, że to była jedna spośród naszych inspiracji? Co oznacza, że można robić np. RPGa inspirując się grą logiczną [EDIT] (albo wieszakiem swojej byłej) [/EDIT]. Rozumiem, że gra może się nie podobać, bo charakteryzuje ją duża doza prostoty, bezpośrednio związana z ilością osób, które nad nią pracują. Jest dla mnie jasne, że po zobaczeniu filmiku ze starszej wersji możesz nie mieć ochoty nawet dać jej szansy. W swoim czasie, gdy zbierzemy już wystarczająco dużo materiału z sick fragami, zmontujemy nowy filmik, który ukazywać będzie również pozostałą dostępną broń.
  4. Zaiste, aczkolwiek dynamika jest zupełnie inna w obydwu grach (czyt. Baunzords jest szybszy). Właściwie jest to jedyna cecha wspólna tych obu tytułów. O ile nie gramy na xboxach w Halo: CE to nie masz się czego obawiać, szczególnie w Baunzordzie, gdzie stworzyliśmy taki system przydzielania respawnów, który stara się dać graczowi respawnującemu się jeden z bezpieczniejszych respów w danej sytuacji.
  5. Przedczoraj ruszyła beta wyjątkowego, multiplayerowego shootera FPP pod tytułem Baunzords. Najbardziej charakterystycznymi cechami gry jest zupełny brak grawitacji, w związku z czym nie istnieje również 'dół'. Przy użyciu energetycznej linki możemy dotrzeć w każdy zakamarek planszy i spojrzeć na nia z dowolnej perspektywy. Gra ce(pipi)e się dużą dynamiką rozgrywki, dościgającą tą z Quake'ów, którą to serią inspirowaliśmy się przy tworzeniu wielu rozwiązań gameplay'owych. Baunzords, mimo że dalecy jesteśmy od uznania go za projekt ukończony, naszym zdaniem w aktualnym stadium jawi sie jako wystarczajaco grywalny, by sprawiać radochę, toteż zdecydowaliśmy się wypuścić owe Baunzordy, by ujrzały światlo dnia. Czy gra jest dobra? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy graczom. Z chęcią przyjmiemy wszelką konstruktywną krytykę. Baunzords Beta do pobrania pod adresem: http://delta-books.h...nzords_beta.zip Filmik ukazujący gameplay i kilka przaśnych fragów - Baunzords Teaser FragMovie: Link do publikacji dotyczących Baunzords (screeny, filmiki itp.): http://warsztat.gd/p...?x=view&id=1981 Gra wymaga karty graficznej kompatybilnej ze standardem ShaderModel 3.0. Pozdrawiam i życzę Wam wesołego fragowania GreenOne P.S. Ostatnio wraz z programista projektu Feelonem grywamy glównie wieczorami po pracy (miedzy 20 a 24), wiec jesli mielibyscie ochote do nas dolaczyc i zagrac jakiegos malego druzynowego Capture The Flag, tudziez klasycznego Deathmatcha, lub po prostu pogadac o grze, to serdecznie zapraszamy.
  6. 1 Fil4, Zielony, Bobek, Stefan(??) 2 Juan, Kila, Insiak, Konrados 3 Flacha, Bieniu, Boczek, Miniu 4 Gosia, Matek, Paquito, Misika to był MAYO, nej Stefan:) Dzięki za turniej, było zajo. Nagrody też pro. Gratulujacje dla Razgriza za ustanowienie rekordu guinessa!! pozdro
  7. daj boczkowi, żeby przywiózł mi do łodzi ;]
  8. będę jutro w raciborzu 7:41 AM:), prosto znad morza do Kjecza; that's true holiday! see you soon
  9. hahahahahahahahaha omg sweet nothing but a good joke :')
  10. Yup. nieładnie używać ludzi;) Ale to nie znaczy, że nie chcecie zorganizować wspólnego turnieju?
  11. straszniem zapracowany, a pchać trza do przodu; jak tylko znajdę chwilkę to ładnie Ci to wyedytuję, kochany mój.
  12. Ekipa Frontline Studios chciała zaprosić do współpracy PGL przy organizacji następnego turnieju. Data jest jeszcze nieznana, ale turniej odbędzie się prędzej czy później. (...) więcej informacji na: forum consolespro.pl Pozdro Zielony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.