Skocz do zawartości

Prince of Persia Trilogy Classic HD


Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem tematu o kolekcji PoP. Jakby gdzieś tam był, post śmiało doń przenieść.

 

No dobrze. Kto tam ma platynę w PoP, ręka w górę.

 

http://www.youtube.com/watch?v=rR56ch5LBF4&feature=player_embedded

 

 

05:14 sek. Bohater skacze i łapie się danego elementu. U mnie tego nie ma. Nie, nie chodzi o to, że się nie wgrał. Kompletnie przemodelowany jest strop, brak popękanej ściany z którą ma się fontanna kryć.

Jeśli ktoś huknął 100% w SoT, niech nap. z czego korzystał (film pochodzi z PC wer. parząc na ruch strzałki).

Edytowane przez Old_Kyo
Edycja nazwy tematu
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 7
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

tyle ze ta czesc srednio warta jest platynowania, bo sterowanie w niej to istna mordega... ja sie poddalem.

bardzo przyjemnie gralo sie w Zapomniane piaski. warior within i two thrones za to sa juz duzo lepiej zrobione niz SoT, znam je z pc, ale kucie ich kilka razy dla trofikow za kazdy poziom trudnosci osobno... meczarnia.

Odnośnik do komentarza

Hohoho powodzenia życzę z platynowaniem trylogii. Dość powiedzieć, że po wbiciu 3 platynowych dzbanów powiedziałem sobie, że nigdy więcej nie kupię remakeu od Ubi a ukochaną, za czasów PS2, serię znienawidziłem. Przecież to jest pier.dolnięte by przechodzić grę 3 razy tylko dlatego bo programiści są zj.ebami i nie potrafią napisać algorytmu, który odblokowuje wszystkie puchary za poziomy trudności po zrobieniu harda (albo są na tyle perfidni i zrobili to by mnie wkurzyć). Pie.rdolnięte jest też to by nie naprawić starych bugów, które sprawiają, że gry po prostu nie da się ukończyć (4 RAZY przechodziłem PoP:WW. radzę uważać przy zbieraniu fontann z energią). Najśmieszniejsze jest to, że platyny są banalne ale przez bugi i ilość playthroughs jakie trze wykonać daje platynie 121412 / 10.

 

btw - piaski czasu są świetne i ociekają klimatem. dla mnie gra ponadczasowa. WW i TT w moim odczuciu strasznie się zestarzały i mi nie siadły już tak milutko jak SoT.

 

btw2 - poszukaj Sylvan trochę dokładniej - ta lokacja jest złudna :)

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Dokładnie. Osoba, która to wymyśliła (trzy razy je zaliczyć na każdym poziomie dla 100%) musiała mieć parszywy nastrój. Ale tak samo jest w Star Ocean 4 The Last Hope (tyle, że to RPG). Ponad setka godzin nie nasza.

mr_pepeush, święte słowa. Jednak zacząłem to i skończę. Ale tylko z tego tytułu, że grubo ponad setka tytułów za moimi plecami na półce leży. Zatem niemal każdy liczący się tytuł ograłem. Niby czeka w kolejce kilka smakowitych pozycji (nawet już zainstalowanych), jak Rage, ale niechaj przygoda (choć jedna) księcia się zakończy. Choć nie raz odrzucało (i robi to nadal) toporne sterowanie, licha praca kamery. A po walce w Bayo, to co tu się wyczynia to żal.

 

Problem rozwiązany. Tak, Kalinho, racja. Dwa identyczne niemal elementy się wkradły.

Edytowane przez Sylvan Wielki
Odnośnik do komentarza

Taaa. Jakby 100% w Dark Souls było za samo jej przejście, to i tak całość oscylowała by w granicach 7/10, a to dlatego, że to najtrudniejsza gra obecnej generacji, gra, która błędów nie wybacza.

Jasne, platyna w PoP: SoT HD jest łatwa, ale sama gra to koszmar. Nie chodzi o to, że jest ciężka, ponieważ nie jest, ale tu raczej walczymy z tragiczną pracą kamery (gdzie jej tam do takiego Darksiders), topornym sterowaniem, ślamazarną rozrywką i licznymi błędami. Teraz przykładowo przemieszczam windą z moją partnerką. Kilkudziesięciu przeciwników nas atakuje. Jak jestem przy niej (broniąc jej), zdarza się, że ja ciosy blokuje, a ona obrywa. Zatem udaję się nieco dalej. Zawsze walczę z 4 przeciwnikami, a jeden, dwóch zaskoczy jej plecy. Najczęściej jak któregoś w moim pobliżu zabiję. Oczywiście zanim księciunio do panny dojdzie, ona najczęściej martwa jest. Nie ma to jak zamieniać oponentów strzałami w jeża stojąc w jedynym i tym samym miejscu. Nawet nie pomyśli by zaspokoić pragnienia. Kalinho ma 100% racji co do platynowania tej gry.

 

Rzecz jasna przy game over akcja wraca dobrych kilka minut przed walką, przecież trzeba uruchomić windę, porozmawiać, poczekać na wrogów.

 

 

No to jedna z trudniejszych platyn zrobiona :)

Używając kodów twoim wzorem, jest także całkiem szybka.

Edytowane przez Sylvan Wielki
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.