Skocz do zawartości

Yoshimitsu


Di

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie miałam rację. :)

 

1. Wystarczy lekki sidestep i masz go jak na widelcu. Ewentualnie jak czujesz, że jesteś dobry, punch w Yosha i masz juggla. Ten cios w ogóle nie powinien Cię trafiać, jest za wolny, musisz coś źle robić.

2. Znowu, wystarczy mały stepik i masz Yosha jak na widelcu (bardzo, bardzo łatwo to wystepować)

3. Ścinka jest wolna. Uniwersalne lekarstwo: HOPKICK JAN. :)

4. Albo robisz punche, albo robisz szybkie d/f+1. Yosh albo się schyla pod punchami, albo trzyma tył na midy. Jak nie zgadnie to dostaje, Ty jesteś górą.

5. d/f+2,2, tak? Powinieneś to boleśnie karać (zależy jaką postacia grasz), zobacz frame datę.

6. Nie jest bezpieczne, opóźnienie jak każdy hopkick.

 

To by było na tyle, nie będę pod sobą dołki kopać. :)

Edytowane przez Tenshi:)
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ma ktos w ogole frame date do yoshka?

masz jakies wskazowki jeszcze na yoshi? gram main Bryanem.

 

edit. dzieki za wskazowki, ale wiekszosc sytuacji ktore opisalas jako stepowalne sa stepowalne tylko jak spodziewam sie ciosu chyba? :)

pozatym np kolanko jako wybitka jest launcher safe, jedyne co ryzykuje to 26pkt kary heh.

Frame data by pomogla ale jeszcze do yosha nie uraczylem jej.. przynajmniej na zaibatsu ni ma.

Edytowane przez albrechtus
Odnośnik do komentarza

Di, z tego co wiem w zamian za nerfa kolanka zrobili mu mniejszą stratę, nie wiem dokładnie ile, ale myślę że tyle co hopkick. A w DRze miał -14~-15 straty. :)

 

Nie, albrechtus: przynajmniej Moonsault Slayer (QCF+1, fikołek w powietrzu z mieczem ^^) jesteś w stanie zobaczyć, ziewnąć i wystepować :)

No, co po niektórzy mocno karzą 12 klatek na 40+ damage, jesteś pewien że to jest najlepsza kara Bryana?

a d/f+2,2 możesz karać f,b+2.

 

Frame data Yosha jest na TZ, trzeba trochę poszukać. :) Przepraszam ale gdyby Yosh był top tierem to bym od razu dała linka. A tak jeśli ktoś chce to niech poszuka. ^^ (turniej niebawem, itp)

(Zresztą kto powiedział że będę grać Yoshem. Jak dostanę w kilka sekund to zmienię postać)

Odnośnik do komentarza

Di, z tego co wiem w zamian za nerfa kolanka zrobili mu mniejszą stratę, nie wiem dokładnie ile, ale myślę że tyle co hopkick. A w DRze miał -14~-15 straty. :)

 

Nie, albrechtus: przynajmniej Moonsault Slayer (QCF+1, fikołek w powietrzu z mieczem ^^) jesteś w stanie zobaczyć, ziewnąć i wystepować :)

No, co po niektórzy mocno karzą 12 klatek na 40+ damage, jesteś pewien że to jest najlepsza kara Bryana?

a d/f+2,2 możesz karać f,b+2.

 

Frame data Yosha jest na TZ, trzeba trochę poszukać. :) Przepraszam ale gdyby Yosh był top tierem to bym od razu dała linka. A tak jeśli ktoś chce to niech poszuka. ^^ (turniej niebawem, itp)

(Zresztą kto powiedział że będę grać Yoshem. Jak dostanę w kilka sekund to zmienię postać)

 

 

FD na TZ jest ale jako link do japonskiej strony z mega dzwina notacja, nie wiem zupelnie jak sie za to zabrac...

fikolka moze i zobacze i zareaguje reszte nie da rady, jesli na reakcje stepujesz kolanko to pewnie tez na reakcje schylasz sie pod kazdym rzutem :P

 

na -12 najmocniejszy punisher bryana to 2,3 26dmg

JU (f,b2) jestem w stanie ukarac dopiero realnie od -15 i to pod warunkiem ze ktos sie nie schyli..

 

edit: z ciekawosci Tenshi kim grasz procz yosha?

Edytowane przez albrechtus
Odnośnik do komentarza

Mnie tam Robson karze f,b+2 po d/f+2,2 :) Nie ma to jak nowy system buforowania.

 

No, gram między innymi Dragunovem i paroma innymi postaciami, to chyba nie jest wielka tajemnica :)

Oczywiście że kolanko nie stepuję na reakcję. Ale mniej więcej spodziewam się jana. :)

 

Haha, fajny tip. :) No rzeczywiście, to była moja słabość. Jeśli to jedyny tip na Yosha to mam przykrą wiadomość: Nie ma już d/f+1,1 :D (lol)

Edytowane przez Tenshi:)
Odnośnik do komentarza

Jakoś mi się przypomniało: mały hint przeciwko najlepszemu yoshowi w Polsce - jeśli dostaniecie od Tenshi 1 na blok, oczekujcie d/f+1,1.

 

pro tip by Devil 8)

 

A yoshek w końcu stał się ambitną postacią (nie ma janienia na u/f+3;]). Aż głupio brać takiego boxera czy lawa na kogoś kto próbuje coś nim ugrać.

 

 

czy mozesz mnie snake oswiecic czemu boxer jest takim janem i topem?

probuje nim grac i probuje ale nie gra sie nim zbyt prosto imo.. wybic kogos jest zdecydowanie ciezej niz innymi postaciami a walka na poke etc jest nuzaca :/

Odnośnik do komentarza

Może to i dobrze, może nie... nowy Yosh oznacza, że będę musiała mieć basic'i wyćwiczone do granic możliwości. Nie mogę już polegać na priorytecie ciosów lub dotychczasowych "panic buttonach" gdy topy mają przerąbany priorytet w kluczowych zagraniach, niszcząc Yosha z palcem w zębach cokolwiek i kiedykolwiek by on nie wypuścił. Zobaczymy czy dam radę, nie ma przebacz: będzie musiała mi się poprawić dokładność i manual, niektóre zagrania Yosha tego wymagają. Nie ma mowy o jakiś nerwach czy niedokładnym wciśnięciu guzików, to oznacza CH/Bound i stratę rundy.

 

Plus jest też taki, że odbije mi się to pozytywnie na innych postaciach.

 

Edit: Jeśli nie zdążę dobrze opanować Yosha do turnieju w Łodzi, nie będę się błaźnić: wybiorę inną, mniej wymagającą postać.

Edytowane przez Tenshi:)
Odnośnik do komentarza

Gattz, szyper: to nie jest Yoshi z TDR.

 

Zgodzę się, że w Tekkenie DR granie nim tak jak każdą inną postacią nie było wymagające. Miał doskonałe narzędzia, żeby poradzić sobie z każdym. Nie trzeba było stosować wymyślnych, ryzykownych setupów, wystarczyło jechać na jana i czasami zrobić tech-catch'a.

 

Tekken 6 to zupełnie inna bajka.

Nie można Yoshim grać bezpiecznie, nawet gdyby się chciało, bo to by oznaczało granie bez launcherów (z wyjątkiem NSS), co z każdą upływającą sekundą rundy działa na niekorzyść Yosha.

Trzeba na dużo rzeczy zwracać uwagę, do innych rzeczy przykładać wagę, dużo kombinować, wiedzieć jak wykorzystać luki w ataku przeciwnika.

Granie Yoshem w Tekkenie 6 jest bardziej wymagające, wymaga dużej precyzji, znajomości "sztuczków-kruczków" (czyli jak z badziewia zrobić dobry atak), trzeba ryzykować i robić mini-setupiki.

 

I wcale mnie to nie cieszy.

 

Topy nie muszą przewidywać. Jadą z koksem, a ich ciosy same zgarną ze stepa, z-crush'ują albo przebiją, z-juggle'ują i potem jeszcze z-techtrap'ują, a na końcu przydałby się jeszcze wbudowany taunt. :)

Ciągle szukam dobrą postać zastępczą. Taką z bezpiecznymi launcherami i dobrym atakiem. I chyba mam coś na oku.

Odnośnik do komentarza

Podsumowanie Yosha:

 

Atak 3/5 (TDR: 3/5)

Defensywa 2/5 (TDR: 4/5) (Defensywa w NSS porównywalna z TDR)

Damage 4/5 (TDR: 3/5)

Karanie 1/5 (TDR: 4/5)

Whiff-punishing 4/5 (TDR: 5/5)

Okizeme 2/5 (TDR: 4/5)

Jugglestarters 2/5 (TDR 5/5)

 

Edit: słownie: atak bez większych zmian (średni), defensywa zbiedzona (z wyjątkiem NSS), damage lepszy (w porównaniu z innymi postaciami słaby), karanie baaaaardzo zbiedzone, whiff punishing trudniejszy, ale niezły, okizeme zbiedzone, jugglestartery zbiedzone (ma ich dużo, ale średnie i ryzykowne).

Edytowane przez Tenshi:)
Odnośnik do komentarza

Nigdy się nie tłumaczyłam tak przy Yoshu w Tekkenie DR i nie zamierzam się tłumaczyć w Tekkenie 6, jesteś śmieszny jeśli myślisz że tak będę robić.

Nie muszę też grać Lawem czy Stevem żeby osiągać lepsze wyniki niż Yoshem.

 

No cóż, gracze topami się tłumaczą nie działającym padem/stickiem, to dopiero będzie śmiech. :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...