Skocz do zawartości


Freeze182

Użytkownicy
  • Zawartość

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Neutralna

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  • PSN ID:
    Freeze182
  1. Słuchawki do PS4

    Pytanie......użyłeś programu z " presetami " dostępnego do słuchawek sony czy jesteś kolejnym lemingiem który wypowiada się na temat produktu którego na dobrą sprawę dobrze nie przetestował ?
  2. Uncharted 4: A Thief's End

    Mnie strasznie denerwuje kamera w sytuacji gdy wycofujemy się ostrzeliwując przeciwnika wystarczy natrafić na byle jaką przeszkodę i już nic nie widać, nie ważne czy strzelamy na oślep czy celujemy. Poza tym.... - Nadal nie ma klan tagów. - Gra nie pokazuje przed meczem czy dani gracze grają w teamach czy też nie , pomimo tego iż było to w becie. - Leaderboard w tej grze to jakaś pomyłka, a wystarczyło zostawić to tak jak było to zrobione w U3, wraz z możliwością przeglądania statystyk poszczególnych graczy przed meczem. - Z jednej strony z jakiegoś powodu nie widzimy lvl poszczególnych graczy przed meczem, a z drugiej gra elegancko pokazuje odznaczenia z trybu co-op - konsekwentnie nie ma co. - Małe zróżnicowanie trybów gry, niby ostatnio dodano tryb przetrwania ale i tak jest to nic w stosunku do poprzednich części, nawet tak starego już U2. Ponadto wszystkie są mocno oparte na grze zespołowej, zero trybów " przyjaznych " solowym graczom. - Gra po raz kolejny oparta jest na hoście co owocuje nieraz sporymi lagami czy też glitchami. W mojej opinii ogólnie to multi to duży krok wstecz względem poprzednich odsłon serii, na siłę wprowadzona mechanika z TLOU + poroniony pomysł z pomocnikami i ulepszaniem \ kupowaniem sprzętu dającymi jeszcze większą przewagę dobrym graczom niż poprzednio. Zamiast tego wystarczyło powiększyć nieco plansze i zwiększyć ilość ludzi w teamach np. 6 na 6 lub 8 na 8 i było by dobrze.
  3. Call of Duty 4: Modern Warfare Remaster

    By uruchomić remaster trzeba wklepać kod znajdujący się w pudełku z IW i włożyć płytę z grą do konsoli ,w przeciwnym wypadku nie zagramy w remaster.
  4. Słuchawki do PS4

    Sajnon34 - osobiście odradzam zakup tych słuchawek, do niedawna posiadałem je wraz z sony 2.0, i o ile te "badziewne" jak je niektórzy nazywają od sony nadal są w bardzo dobrym stanie ( a posiadam je od premiery ) tak te od TB złamały się po kilku miesiącach, pękł pałąk nad lewą muszlą ( ta wysuwana część do powiększana pałąka ). Z tego co wyczytałem w internecie wiele osób skarżyło się na pękanie w tym samym miejscu właśnie. Co do mikrofonu w tych słuchawkach to znajomi często skarżyli się na jakość dźwięku, musiałem mieć mikrofon blisko twarzy by wszystko słyszeli , co dziwne bo w takim P4C ( za 90 zł ) także od TB taki problem nie występuje.
  5. Uncharted 4: A Thief's End

    Gdyby to multi wyglądało tak jak powinno i zawierało dużo więcej zróżnicowanych trybów gry tak jak to było w U3 to ludzie mieli by mniej powodów do narzekania , a tak to mieliśmy 3 tryby silnie oparte na grze zespołowej ( tak trzy, TDM i RTDM to jedno i to samo ). A teraz ND zamiast zadbać o różnorodność dodaje kolejny tryb gry jeszcze bardziej skierowany do ludzi grających w pełnych teamach. Dodajmy do tego z(pipi)any system dobierania losowych graczy gdzie dostajemy się do teamu który miażdży przeciwnika lub jak w większości przypadków trafiamy do mega hiper pro graczy co to zamiast nas cucić próbują nas zastrzelić lub po prostu nas ignorują i mamy obraz gry gdzie grając w pojedynkę jesteśmy na z góry przegranej pozycji. Niestety ktoś wpadł na "genialny" pomysł i zamiast rozbudować i usprawnić system gry z poprzednich części ( słuchając przy tym sugestii graczy ) postanowiono oprzeć całe multi na mechanice z TLOU wraz z wszystkimi mankamentami tamtego MP, zwłaszcza małą ilością i zróżnicowaniem trybów zabawy.
  6. Uncharted 4: A Thief's End

    No ba, do tego w tym że trybie dostępny będzie nowy pomocnik - tchórz , jego umiejętnością będzie spieprzanie przed przeciwnikiem tym samym informując nas skąd nadchodzi wróg. Żarty żartami ale niech wreszcie zaimplementują jakieś różnorodne tryby gry ( w tym co op ) bo to zaczyna się już nudne robić.
  7. Uncharted 4: A Thief's End

    Dokładnie, a ty grając w pojedynkę będziesz dostawał to teamu " pro " graczy którzy to zamiast cię cucić będą próbować cię ubić albo przed tobą uciekać.
  8. Uncharted 4: A Thief's End

    Tak nowy tryb gry, zamiast wreszcie dać tryb klasyczni którego tak wszyscy się domagają to oni zapowiedzieli " tryb gry jeszcze bardziej nastawiony na grę zespołową ". Gratulacje, widać że słuchają graczy.
  9. Uncharted 4: A Thief's End

    Obecnie w grze rankingowej nie ma znaczenia jakie rangi mają poszczególni gracze, może po prostu macie problem z natem ? W grach od ND często pojawia się problem z " gryzącymi się" graczami. W takim przypadku zwykle pomaga resetowanie konsoli, po którymś razie powinno załapać.
  10. Uncharted 4: A Thief's End

    No a co ty myślisz, jeszcze im się ratio popsuje i katastrofa będzie, jak potem jeden drugiemu w oczy na długiej przerwie spojrzy. Spadek ratio czy też rangi to poważne sprawy są.
  11. Uncharted 4: A Thief's End

    - Jak dla mnie ta nowa snajperka to jakieś nieporozumienie , ona powinna działać jak T-bolt z U3 a nie jak zwykła , ma zaledwie 4 pociski . - Wspomnieli iż wiedzą że wielu graczy domaga się trybu klasycznego i zamiast go dodać do listy gier to bezczelnie stwierdzili że możemy go sobie sami zrobić we własnej grze .....WOW, innymi słowy nadal będziemy zależni od randomowych graczy, super ! - Nowe boostery ..... wszystkie cztery wydają się słabe, czemu nie dadzą takiego który skraca czas respownu ? w becie jeden z boosterów na najwyższym poziomie posiadał taką właściwość. Tyle jeśli chodzi o przemyślenia "na szybko", moim zdaniem zamiast zajmować się pierdołami powinni w pierwszej kolejności zając się dodaniem nowych trybów gry bo jak by nie patrzeć te 70 leveli do zdobycia na długo nie wystarczy.
  12. Uncharted 4: A Thief's End

    Wiesz problem w tym że większa część randomowych graczy nie myśli podczas gry i nie gra wcale zespołowo a klasycznych trybów gry ( takich gdzie nie ma konieczności cucenia sojuszników i nie ma pomocników ) jak na razie nie ma i nie wiadomo czy w ogóle kiedyś będą, sam grając w pojedynkę zmuszony jestem korzystać z " sanitariusza " bo inne osoby z teamu nie raz nie raczą podnieść obalonego sojusznika nawet stojąc koło niego. Multi w poprzednich częściach było lepsze ,zwłaszcza w U2. Raz że oferowało więcej trybów zabawy w dniu premiery ,a dwa grając samemu byliśmy w stanie naszą grą przesądzić o wyniku meczu, tu natomiast jesteśmy w o wiele większym stopniu uzależnieni od innych graczy którzy zamiast trzymać się blisko zespołu i pomagać sobie wzajemnie ganiają w pojedynkę i bezsensownie giną.
  13. Uncharted 4: A Thief's End

    Pograłem trochę w multi i jak dla mnie jest tam sporo rzeczy tak do poprawy jak i do dodania. - Za mało trybów gry, zaledwie 3 + rankingowy TDM który i tak jest "popsuty" , raz ze zagrać ze znajomymi praktycznie się nie da bo różnica w rangach nie może przekraczać trzech ( nawet raz nie udało mi się zagrać w ten tryb ze znajomym ), a dwa to nasz awans zależy tylko od wygranej a nie od naszych dokonań w trakcie meczu, a że jesteśmy niemal skazani na grę z randomami.... - Ta seria zawsze miała problemy z obrażeniami od wybuchów i tym razem nie jest inaczej, nie raz miewałem sytuacje gdzie po podwójnym obaleniu przeciwnika granatem tan nadal wstawał i krył się za osłoną a innym razem obalałem przeciwników mino iż chybiałem. - Nie widzimy czy dane osoby grają osobno czy w teamach, dziwnie zwłaszcza że beta to umożliwiała. - Nie możemy także sprawdzić czy znajomi grają już w teamach czy samemu. - Nie widzimy czy przeciwnik obalił nas ze zwykłej broni czy zmodyfikowanej - niby pierdoła ale przydała by się taka informacja. - Rankingi są dość zagmatwane, szkoda że nie można szybko sprawdzić statystyk naszych jak i naszych kolegów nie wchodząc do rankingów, tak jak to było w U3. - Brak możliwości wyboru mapy przed meczem, przez co na niektórych planszach gramy niemal non stop a na innych niemal wcale. Z mniej ważnych rzeczy.... - Niby mamy dostęp do dużej gamy prowokacji jednak lwia część z nich trwa zbyt długo by była praktyczna w użyciu , gdyby po zakończeniu meczu pokazywano top 3 najlepszych graczy meczu to miały by one wtedy jakiś sens. - Zauważyliście że tylko nasza postać posiada ruchome elementy ubioru ? Linka z hakiem i pas od broni widoczne są tylko na naszej postaci, reszt jest z takich elementów okrojona. - Postaci nie "moczą się" podczas kontaktów z wodą a jedynie wtedy gdy pada deszcz, nie poruszają także ustami gdy rozmawiamy ze znajomymi przez headset - kolejne pierdoły a wspominam o nich dlatego że takie szczegóły były obecne już w U2 !! Same areny też są mniej interaktywne niż były wcześniej w U2 właśnie, dziwne zważywszy że jest to gra na nową generacje konsol i powinna być w każdym aspekcie technicznym lepsza od poprzednika. Ogólnie mnie osobiście nie bardzo odpowiada oparcie niemal całego multi na mechanikach z TLOU i ( tak jak i większość graczy ) chciałbym zobaczyć tryby gry bardziej przypominające te z poprzednich odsłon, bez jakoś pomocników czy innego cucenia sojuszników. Oby to multi zostało w najbliższym czasie bardzo usprawnione w przeciwnym wypadku przez wiele osób może zostać szybko zapomniane.
  14. Uncharted 4: A Thief's End

    A więc tak..... U2 - Skórek do postaci, dwa pakiety map ( po dwie na pakiet ) - wszystko płatne + jedna mapa ( Fort ) darmowa. U3 - Skórki do postaci, pakiety map z U2, jeden dodatkowy tryb chordy dla co-op, jedna mapa do "normalnego" co-op'a ( Fort ) + bilety turniejowe i wszystkie przedmioty w grze które teoretycznie można było odblokować - wszystko płatne. TLOU - Cała masa ubranek, pakiety map ,nowe bronie jak i nowe celowniki do broni, perki - wszystko płatne + 2 mapy darmowe. Patrząc po tym w jaki sposób wydawali dodatki do tej pory to raczej mało prawdopodobne byśmy dostali coś za darmo, zresztą to przecież ND oni zamiast naprawić wypadanie przedmiotów w U3 zaczęli je sprzedawać po 2 zł.
  15. Uncharted 4: A Thief's End

    Jednym z dodatków do limitki i kolekcjonerki są " punkty Naughty Dog " a przynajmniej tak to jest opisane na ultimie, to są te złote monety właśnie. Zapewne w zależności od wersji gry jaką zakupimy ilość tych monet na start będzie różna + pakiety monet które pewnie będą dostępnie w formie DLC dla osób nie chcących bawić się w odblokowywanie wszystkiego.
×