Skocz do zawartości

Ezronymius

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Zła

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://graniaczas.blogspot.com
  • GG:
    349903

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    shooters, eve online, paintball, Wiedźmin, Battlefield 4, Fallout
  • PSN ID:
    ezronymius
  1. Siemanko! Nie wiedziałem za bardzo gdzie umieścić swoje "ogłoszenie", więc może pomoc się nada ;) Pracuję w firmie, która nie jest wogóle kojarzona z branżą gier, lecz wykorzystuje masę technik, które w gamingu (a w zasadzie przy tworzeniu gier) są wykorzystywane, szczególnie jeśli chodzi o złożone algorytmy np. znajdywanie najkrótszej ścieżki, rozpoznawanie obrazów, sztuczna inteligencja/machine learning i wszelkie próby automatyzacji (z inteligencją) procesów, rozkładanie obciążenia w zależności od ruchu itd. Pytanie, co to ma wspólnego z portalem dla graczy? A mianowicie jako gracz, założyłem, że w portal odwiedzają również game-designerzy, programiści gier, architekci infrastruktury gier onlineowych no i sami gracze-software inżynierowie, programiści czy specjaliści od baz danych. Lub być może ktoś z Was ma znajomego, który graczem niekoniecznie jest, a ma doświadczenie. I być może oni odpowiedzą na moje wołanie ;) Kogo konretnie szukam? Każdego kto ma doświadczenie w jednym z tematów: Algorytmach sztucznej inteligencji / machine learning Określaniu drogi w przestrzeni 2D/3D, rozpoznawania obrazów, krawędzi, obszarów Specjalistów GIS lub ogólnie przestrzennych baz danych Specjalistów w Cloud (AWS, Azure) - IaaS, PaaS, SaaS, Automatyzacji procesów/jobów, CI, CD Doświadczonych programistów w javie lub innych językach obiektowych, najlepiej w architekturze C/S, rozproszonych systemów wielkiej skali, skalowalnych systemach przetważania wielkich ilości danych Specjalistów tuningowania zapytań SQL, bazy danych PostgreSQL Do czego szukam? System cloud-based o tysiącu instancji, przetwarzający kilkaset GB danych dziennie w bazach informacji przestrzennych, zasilany danymi z różnych źródeł, złożoność algorytmiczna wysoka, a cele jeszcze większe... Miejsce pracy Łódź, a firma jest globalna, a Łódź jest głównym centrum R&D. Jeżeli kogoś z Was zainteresowałem, proszę o kontakt na priv. Pozdrawiam ezronymius PS: jeśli naruszyłem któryś z pisanych lub niepisanych punktów regulaminu - proszę o wybaczenie. Rekrutuję do swojego zespołu, jako stały czytelnik PPExtreme od lat, stwierdziłem, że może to jest pomysł bym znalazł najlepszych ludzi.
  2. Ezronymius

    Fallout 4

    Dla mnie ten pies zachowuje się tak, jakby znał to miejsce i sobie przypominał. Biorąc pod uwagę średni wiek życia psa (15 lat) to oznacza, że ten pies łazi tam ok 10 lat po zagładzie, co nawet pasuje, bo część krypt miała otwierać się po 10 latach. Albo inny scenariusz (bo czyste niebo itd), że był w śnie kriogenicznym co może oznaczać, że akcja gry toczy się bardzo długo po zagładzie. Pomijając grafę, F4 brzmi mega zastanawiająco i soczyście! (kurde, żałuję, że zbyt mało czasu poświęciłem FNV i się go pozbyłem, ale w obliczu wieśka, rychłej premiery F4 to chyba sobie odpuszczę). pozdro Ezronymius
  3. Witam! w MAGu rozegrałem łącznie z 90h i mam ochotę na 3x tyle. Tymczasem, zapraszam do lektury opowiadania osadzonego w świecie tej przewspaniałej gry:) Terminal Syr Daria Pozdrawiam Ezronymius
  4. Pół miliona polygonów na auto premium to nie na darmo. Zupełnie przypadkowo odkryłem, jak subtelnie auta ulegają destrukcji - mam 13 lvl i odpaliłem szybki wyścig. Tu możecie zobaczyć efekty - zniszczenia karoserii wymiatają! (dużo zdjęć w 1920x1080 wraz z komentarzem). http://graniaczas.blogspot.com/2010/12/system-zniszczen-gt5-diabe-tkwi-w.html Zapraszam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...