Skocz do zawartości

Neverwhere

Użytkownicy
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Stara się

Informacje o profilu

  • Płeć:
    kobieta

Ostatnie wizyty

1 466 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Neverwhere

  1. Droga Bethesdo czemu robisz dodatki lepsze od głównej gry? Czemu Oblivion nie mógł trzymać poziomu Shivering Isles?

    1. MierzejX

      MierzejX

      Głupoty piszesz :) Knights of The Nine nie było niczym specjalnym. Shivering Isles w większości miało drętwy świat, mało ciekawych pobocznych questów i zbyt słabo zróżnicowanych (we właściwej grze chociażby quest z obrazem czy szukanie drogi przez góry na podstawie pamiętnika), główny wątek był nieco ciekawszy, ale cała otoczka słabsza.

    2. MierzejX

      MierzejX

      Dodatkowo, jeśli weźmie się pod uwagę Fallouta 3, to np. Lookout Point zawodzi najbardziej, a reszta to tylko ciekawe questy nic nadzwyczajnego. Za to główny wątek + świat i misje poboczne w podstawce bardzo fajne (np. Dunwich Building czy misje w Tennpeny Tower, konflikt herosów itd.). Więc powtórzę - głupoty piszesz :)

    3. Pokaż następne komentarze  3 więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...