Skocz do zawartości

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny mega wielki patch, na razie na PC

Feb 25 PC Game update notes
-Fix for the so called “sontsund loop crash” issue that caused the game to freeze
-Fix for an issue that sometimes prevented players from shooting while in the gunner position of a vehicle
-Fix for the headshot icon appearing incorrectly at non-headshot deaths, such as suicide or dying of an explosion
-General stability improveme

Gość Zaqair

Wybrancy juz maja dostepn do plutonow.

The chosen players have now been given access to Platoons. In order to see if you now have access to it, just log out of Battlelog and back in. If you have access, a Platoons menu item will appear in the Soldier dropdown, and a tile will also appear on home.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065225622053175/

Właśnie teraz trwają testy serwera na którym "najprawdopodobniej" udało się naprawić netcode.

Patch dla X1

Feb 25 Xbox One Game update notes
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for a crash that could occur when signing out as an active user
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fix for an invisible wall that was incorrectly present in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts, causing the players to feel that they died too quickly.
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain
-Fix for an issue that would appear if a 10 users party would join a game with 8 available slots, leaving 2 of the players stuck on the loading screen
-Fix for an issue where the player camera would be positioned inside of the soldier when parachute spawning
-Fix for a MAV exploit that let players reach various out-of-map locations

Edytowane przez marekjw2523

Właśnie teraz trwają testy serwera na którym "najprawdopodobniej" udało się naprawić netcode.

Patch dla X1

Feb 25 Xbox One Game update notes

-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash

-Fix for a crash that could occur when signing out as an active user

-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch

-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted

-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive

-Fix for an invisible wall that was incorrectly present in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311

-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts, causing the players to feel that they died too quickly.

-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets

-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags

-Fix for missing grass physics in terrain

-Fix for an issue that would appear if a 10 users party would join a game with 8 available slots, leaving 2 of the players stuck on the loading screen

-Fix for an issue where the player camera would be positioned inside of the soldier when parachute spawning

-Fix for a MAV exploit that let players reach various out-of-map locations

dziwne, wydawało mi się, że ten patch już był a przynajmniej był jakiś patch, gdzie lista fixów pokrywała się w dużej mierze w tym co napisałeś. 

Edytowane przez waldusthecyc

Ostatni patch na X1 był 30 stycznia 

Jan 30 Xbox One Game Update Notes

DMR Balance Tweaks
- Increased the damage of all DMRs across all ranges. Specifically, damage has been increased at long ranges to allow three-hit kills against unarmored opponents. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. The amount of the damage increase varies from weapon to weapon, according to its intended range, rate of fire, and damage. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.

Other items
-Significantly reduced the duration of the black screen when spawning in, and fixed the issue with players getting killed before being in-game
-Greatly reduced the risk of crosshairs disappearing, which would also result in hit markers disappearing
-Added a headshot icon on the killcard. This should help identify instances where players are correctly killed by one shot
-Fixed an issue in Squad Deathmatch where the “Win/Lose” text was overlapping
-Fixed an issue with players using an exploit for the SOFLAM
-Fixed an issue with players using an exploit for the MAV
-Fixed the gameplay code to properly track the FOV (Field of View) changes in the options menu
-Fixed an issue where chat would break when entering "false" or "true" in the chat window
-Fixed an out-of-helicopter glitch in Air Superiority where players could spawn on the ground and play as infantry
-Fixed the misaligned crosshairs on the T90 MBT
-Added setting to tweak joystick dead zone
-Various minor crash fixes

A co do plutonów to tak to wygląda, wg mnie biednie i nie wiem gdzie tu te fajerwerki o których pisali. Najlepsze jest to że piszą brednie że zrobili podstawy i liczą na community by to rozwinąć. No ja pipipipipi takie rzeczy to mogli się pytać parę miesięcy temu.

BhUjr-OCAAEHVGg.jpg

Dziś grzebali również przy serwerach, aż boję się dziś grać ;(

Edytowane przez marekjw2523
Gość Zaqair

Tragedii z lagami nie było ale fakt na jednej mapie a dokładnie kurorcie cieło się jak za dobrych starych czasów. reszta ok. Co do plutonów to fajnie że będą tylko bez serwerów mija się z celem. dobry pomysł że będzie prywatna ściana i ciekawi mnie opcja rankingu dla plutonu. Po za tym (pipi) im w dupę. Plutonu nie założę bo nie mam premium :rofl:

Gość Zaqair

Kiedy czlowiek myslal,ze EA/Dice nizej upasc nie moze to oni ci udowadniaja,ze jednak moga.Premium,zeby zrobic pluton no ja (pipi)e to nawet w CoD za to nie trzeba placic. Jestem ciekaw jakie jeszcze ''swietne'' pomysly od EA/Dice zobaczymy w tym roku.

Seinfeld-Leaving.gif

Z bf zrobila sie taka sama dojna krowa jak z Call...A wracajac do tematu nowych mapek to mogli sie bardziej postarać z metro. Tak jak ktoś pisal wcześniej jak zaczniemy grę od strony miasta mamy 90% szans ze wygramy runde. Nie rozumiem czemu nie zrobili wiecej obejść. Ta mapa w podboju jest tak niegrywalna ze powinni ja przebudować i wrzucic poprawiona. Odrzutowce na tych mapkach raz startują normalnie a raz kilkadziesiat metrow za pasem i czesto ulegają uszkodzeniom. Na zatoce omanskiej czesto wywala mnie z gry jak uzywam soflamu. I kto wpadl na pomyśl żeby pakować jety do mapy gdzie przez większą czesc czasu jest burza piaskowa i dźwigi. Mieli tak proste zadanie. Przemodelowanie starych mapek żeby grali sie jeszcze lepiej a nawet to spier...

mnie oni z kazdym kolejnym tygodniem, kolejnym patchem i kolejnym swoim genialnym pomyslem coraz bardziej zniechecaja do siebie i do tej gry. Obecnie jestem na etapie decyzji, ze nie kupuje juz wiecej premium, ale jeszcze troche i w ogole to rzuce w pizdu i przejde na cos innego...

To jest dobry moment na wejście nowego zawodnika. Gdyby ktoś zrobił dobre multi w podobnych klimatach i okazałoby się, że działa to lepiej niż BF to zmieniam bez sentymentu. Nie potrzeba nawet takiego rozmachu. To śmieszne, ale wygląda jakby chcieli wydoić jak najwięcej i zamknąć interes bo tymi wszystkimi dziwnymi praktykami denerwują fanów. Karwa chciałem kościół Battlefielda otwierać :/

Mam pytanie jak w tej części sprawuje się RPK-12 ? W trójce uwielbiałem tym strzelać, a w tej części coś granie wsparciem i LMG mi nie idzie więc nie wiem czy jest sens odblokowywać giwerę...

W trójce raczej nie uwielbiałeś strzelać z RPK-12 tylko RPK-74M ;)

Z bf zrobila sie taka sama dojna krowa jak z Call...A wracajac do tematu nowych mapek to mogli sie bardziej postarać z metro. Tak jak ktoś pisal wcześniej jak zaczniemy grę od strony miasta mamy 90% szans ze wygramy runde. Nie rozumiem czemu nie zrobili wiecej obejść. Ta mapa w podboju jest tak niegrywalna ze powinni ja przebudować i wrzucic poprawiona. Odrzutowce na tych mapkach raz startują normalnie a raz kilkadziesiat metrow za pasem i czesto ulegają uszkodzeniom. Na zatoce omanskiej czesto wywala mnie z gry jak uzywam soflamu. I kto wpadl na pomyśl żeby pakować jety do mapy gdzie przez większą czesc czasu jest burza piaskowa i dźwigi. Mieli tak proste zadanie. Przemodelowanie starych mapek żeby grali sie jeszcze lepiej a nawet to spier...

METRO to sieczka większa niż Locker, dla mnie to taka typowa odstresowywanka. Pomogła mi wbić 100 killi M320 i już mam ponad 20 M320 z "piłkowymi" granatami. Typowa rąbanka będąca odpoczynkiem od poważnej rozgrywki. Pozostałe mapy to dla mnie rewelacja. Caspian z przejściami po ziemią oraz pod wodą jest rewelacyjny, Omańska ze wspomnianą burzą piaskową ma tak fantastyczny klimat i jest tak świetnie przygotowana na taką ilość graczy, że aż chce się ciupać.