Jump to content

Recommended Posts

Mam kolejny problem. Naprawdę powoli zaczynam nie nawidzieć Sony.

 

Błąd z synchronizacją trofeów, po resecie ustawień PS3. Synchronizacja staje mi na 89% i pojawia się błąd.

 

W necie pisali, że jedyna metoda to skopiowanie savów, usunięcie usera i stworzenie nowego, którego podłączamy do starego PSN.

 

Jest jedno ale - mam savy z gry, której jeszcze nie skończyłem, a są one chronione przed kopiowaniem (ca za głupi pomysł...).

 

Gra nie może być odpalona bez synchronizacji trofeów, bo pojawia się błąd. Nie mam ochoty przechodzić wszystkiego od początku.

 

Co robić?

Link to comment
  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mam kolejny problem. Naprawdę powoli zaczynam nie nawidzieć Sony.

 

Błąd z synchronizacją trofeów, po resecie ustawień PS3. Synchronizacja staje mi na 89% i pojawia się błąd.

 

W necie pisali, że jedyna metoda to skopiowanie savów, usunięcie usera i stworzenie nowego, którego podłączamy do starego PSN.

 

Jest jedno ale - mam savy z gry, której jeszcze nie skończyłem, a są one chronione przed kopiowaniem (ca za głupi pomysł...).

 

Gra nie może być odpalona bez synchronizacji trofeów, bo pojawia się błąd. Nie mam ochoty przechodzić wszystkiego od początku.

 

Co robić?

a resetowałeś połączenie z netem (router itd)

U mnie też po zmianie konsoli byly problemy z synchronizacją trofeów - po wyłączeniu routera i odłączeniu kompa od netu poszło za 3 razem:)

Link to comment

Resetowałem modem, ale nic się nie zmieniło. O dziwo mój nick PSN pokazuje, że mam tylko 1 złoty medal (miałem więcej). Ale nie da się podejrzeć konta bo również jest błąd.

 

Z poziomu systemu, po 89%, wyskakuje błąd, a potem wyświetla się lista moich wszystkich trofeów. Nie mam siły do tego.

Edited by starfik
Link to comment

miałem to samo około 49 % i wywalał numer błędu. Po wyłączeniu routera i konsoli i resecie ustawień sieci w PS3 bo umnie po wifi hula ruszyło synchro w bólach bo w bólach ale przeszedł. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to była nowa konsola i odzyskiwanie danych. Teraz synchroniznacja działa duzo szybciej.

Jak dostajesz komunikat błędu sprawdzałeś co on oznacza?

Edited by Fridrich666
Link to comment

Tak, sprawdzałem. To błąd 80022D11 (czyli właśnie błąd związny z trofeami).

 

Wcześniej miałem problemy z HDMI po zmianie telewizora. Kiedy już uporałem się z tym - wyzerowałem ustawienia (w tym również sieci) - pojawił się problem z trofeami.

Co ciekawe skasowało mi wszystkich przyjaciół z PSN (same wiadomości zostały).

 

Grałem już dość długo na konsoli i nigdy nie było problemów. Pojawiły się po resecie ustawień.

Zrobiłem jeszcze jedną rzecz, bo po wyzerowaniu zmieniłem hasło PSN do użytkownika (tj. dostałem mail z przypomnieniem, bo nie pamiętałem starego). Być może tu leży problem. Chociaż mój użytkownik loguje się normalnie na PSN, mam trofea offline, mam savy, konsola jest zaktualizowana. Kombinowałbym ze zmianą usera, ale nie chcę tracić savów...

 

Ok, jestem idiotą.

 

Okazało się, że z przyzywczajenia zalogowałem się w PSN na swój stary mail, a tym samym stare konto.

 

Jest kolejny problem:

 

"Nie można wpisać się przy użyciu identyfikatora wpisu (adresu e-mail) innego użytkownika"

 

Sam nie wiem dlaczego po resecie mogłem wpisać się na stare, a na aktualne już nie mogę. Ponowny reset nie pomógł. Ciągle ten sam komunikat.

 

Zamiast grać na konsoli, już 2 dzień borykam się z dziwacznymi problemami. :confused:

 

Help.

Edited by TakeshiX
Link to comment
Guest Kyo

Ten komunikat "Nie można wpisać się przy użyciu identyfikatora wpisu (adresu e-mail) innego użytkownika" dostaje się jeśli na tym samym profilu chcesz zalogować się na inne konto. Jeden User = jedno konto PSN. Musisz stworzyć nowego użytkownika, przełączyć się na niego i tam zalogować na inne dane.

Link to comment

Niestety są zschynchronizowane z tym kontem, podobnie jak zablokowane przed kopiowaniem savy. Nie chcę ich stracić. A teraz nawet nie mogę odpalić gry, przez trofea. W tym problem - próbuję zrobić wszystko, żeby nie zaczynać jako nowy user.

 

Próbowałem deaktywacji, ale nic to nie pomogło. Czy jest jakaś możliwość, żeby odpisać użytkownika od konta? Jakaś pewnie jest, skoro wcześniej samo mi wyzerowało.

 

A może próbować zmienić hasło w moim koncie?

 

Deaktywowałem jedno i drugie konto i zmieniłem hasło. Nic nie dało. :(

Edited by TakeshiX
Link to comment

Chyba tylko to mi pozostaje.

 

Aha, wcześniej zrobił mi się taki twardy reset całego systemu - wyzerowała mi się godzina i konta użytkowników (PSN chciał zakładać nowe konta), ale nie straciłem danych. Da radę zrobić taki reset manualnie, czy to był błąd?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.