Jump to content

GTA V - newsy


Recommended Posts

Posted

Ktoś wspominał, że przydałby się osobny temat do oficjalnych newsów, prosto od R* związanych z V, toteż zakładam. W tamtym temacie znaleźć potwierdzonego newsa to nie lada sztuka, a tutaj będziemy mieli wszystko jak na dłoni. Pamiętajcie - bez komentarzy, tutaj tylko konkretne notki. Komentować można w ogólnym temacie V.

Niedługo nowy trailer, info z GI i pewnie R* poczęstuje nas jeszcze jakimiś artami. Wszystko to bezproblemowo znajdziecie tutaj ;)

  • Upvote 2
Posted

8 listopada 2012 w magazynie Game Informer ma się ukazać całkiem spory artykuł nt. GTA V. GI od dawna już świadczył usługi kuriera nowych informacji o produkcjach Rockstar, podobnie jest i tym razem. Liczymy na sporą dawkę nowych screenów i co najlepsze - opisy samej mechaniki gry.

Poniżej okładka numeru świadczącego o poprzedniej odsłonie serii - GTA IV.

 

 

xNPcV.jpg

 

Tydzień później (14 listopada 2012) ma zostać ukazany światu nowy / drugi trailer.

 

fxu60.jpg

 

Fani na całym świecie wykupują już ostatnie zapasy...

zack_40231_0.jpg

  • Upvote 3
Posted

8.11.2012 Mamy okładkę nowego GI

 

TB2Tl.jpg

 

Potwierdzone zostało to o czym się już dawno mówiło, że głównych bohaterów będzie kilku. Tak samo dotychczas nie wiadomo było jaką rolę będzie odgrywać ciekawie zapowiadający się gość po lewej wyglądający jak przeterminowana parówka z Biedronki.

 

Ok. 22 jeszcze dziś ma być dostępny pełny artykuł. Stay tuned!

Posted (edited)

Cały numer GameInformera:

 

 

http://imgur.com/a/8vOrJ

http://fur.ly/949g (dodatkowe przeglądanie screenów)

 

 

 

+ trochę info w naszym języku, za ps3site.pl

  • GTA V stanowi rewolucję dla każdego elementu rozgrywki.
  • Świat gry będzie największym w historii gier Rockstar - twórcy mieli wiele pomysłów na inne miejsca i podróże w czasie (w stylu GTA: Vice City), jednak ostatecznie zdecydowali, że w San Andreas mają jeszcze sporo do zrobienia.
  • Pomimo że Los Santos było obecne już w GTA: San Andreas, twórcy mieli poczucie, że nie udało im się stworzyć własnej wersji Los Angeles. Teraz ma się to zmienić, bo miasto nie będzie już "miniaturką" znaną z produkcji, która została wydana na PlayStation 2. Miasto i jego malownicze okolice mają obfitować w rozmaite atrakcje, które z całą pewnością przyciągną naszą uwagę.
  • Wielki powrót zaliczą siłownie i sklepy Ammu-Nation. Ponadto na sprawdzenie czekają nocne kluby, czy choćby kręgielnie. Nie zabraknie oczywiście kafejek internetowych, a w domowym zaciszu będziemy mogli pooglądać telewizję. Ba, będziemy mogli nawet poćwiczyć jogę! Na tym jednak możliwości się nie kończą, a base jumping, tennis, golf czy jazda na nartach zdecydowanie potrafią działać na wyobraźnię.
  • Twórcy zamierzają jednak skupić się na jak największej ilości zadań pobocznych i rozmaitych minigier, takich jak Poker z Red Dead Redemption. Warto nadmienić, że niektóre poboczne formy aktywności będą dostępne dla konkretnych postaci. Jest to związane z tym, że bohaterowie będą mieli... różne zainteresowania. Przykładowo, dla Trevora świat będzie większym wrogiem, aniżeli będzie to miało miejsce w przypadku innych postaci. Intrygujące.
  • Warstwa ekonomiczna ma nam dawać frajdę. Nie będziemy tu mieli do czynienia z sytuacją, w której pod koniec gry zabraknie nam pieniędzy. Choć nie będziemy mogli wchodzić w posiadanie nieruchomości, ma tu na nas czekać cała masa innych rzeczy.
  • Bohaterów będzie trzech, a ich imiona to Michael, Trevor oraz Franklin. Każdy z bohaterów będzie posiadał własną osobowość, motywacje i zestaw umiejętności. Jeśli któregoś z nich zostawimy w spokoju, zajmie się własnymi sprawami, co ma prowadzić do niespodziewanych sytuacji.
  • Co ciekawe gracze mają wiedzieć o nich więcej, niż oni sami (tyczy to się choćby przyszłych wydarzeń, w których Ci będą uczestniczyć). O wszystkim będziemy się dowiadywać od pozostałej dwójki.
  • Bohaterów będzie jednak łączył jeden cel - pieniądze. "Skoki" będą ważnym elementem gry. Twórcy twierdzą bowiem, że gracze "kochają rabować banki, zwłaszcza jeśli czują, że sami przygotowali konkretny napad".
  • Sposób w jaki perspektywa będzie wpływać na odczucia towarzyszące rozgrywce, twórcy zaprezentowali na przykładzie misji, w której uczestniczy cała "parszywa trójka". W trakcie rozgrywania takich zadań gracz również będzie mógł przełączać się pomiędzy konkretnymi postaciami. Ma to nam pozwolić na nieustanne pozostawanie w centrum akcji.
  • Bohaterowie nie będą jednak umawiać się na randki - to nie typy przypominające Nico Bellica, którzy nie mają w żaden sposób poukładanego życia. Na szczęście nie będzie im brakować przyjaciół, z którymi od czasu do czasu będą mogli się spotkać (wśród nich wymieniono choćby żonę Michaela, Amandę).
  • Powróci również telefon komórkowy, choć znajomi nie będą bez przerwy do nas wydzwaniać.
  • W grze mają się pojawić postacie znane z poprzednich odsłon serii.
  • Niestety bohaterowie będą na tyle "konkretni", że nie znalazło się tu miejsce na rozbudowane opcje kustomizacji. Mimo wszystko wygląd bohatera będziemy mogli zmienić choćby poprzez ubrania.
  • Twórcy doszli do wniosku, że zaserwowanie nam po raz kolejny tego samego nie będzie zbyt rozsądnym rozwiązaniem. Postanowiono zaserwować nam trzech głównych bohaterów, byśmy mogli spojrzeć na konkretne wydarzenia z różnych perspektyw.
  • Nie będziemy mieli jednak do czynienia ze strukturą rozgrywki na zasadzie "pięć misji jako jeden z bohaterów, pięć jako drugi, pięć jako trzeci".
  • Gracze będą mogli przełączać się pomiędzy kolejnymi bohaterami w każdym momencie - wywołując menu wyboru podopiecznego, kamera zrobi efektowny "wylot", przełączając się na perspektywę przywodzącą na myśl Google Earth. Deweloperzy przekonują, że tym samym udało im się opowiedzieć nie jedną, a trzy odrębne historie.
  • Ludzie będą różnie reagować na nasze poczynania. Jeśli będziemy szaleć za kierownicą samochodu, zakapturzeni mieszkańcy podejrzanych dzielnic zachowają się inaczej, aniżeli grube mamuśki stojące pod butikiem.
  • Z przechodniami będziemy mogli wchodzić w interakcję, a niektórzy z nich mają być wybitnie nietuzinkowymi jednostkami. Jedną z takich postaci będzie osoba wyglądająca niczym Jezus, wzywająca ludzi do nawrócenia...
  • W ten sposób deweloperom udało się powołać do życia system dynamicznych misji - widzimy zepsuty samochód i kobietę, która nie może sobie z nim poradzić? Cóż, jeśli zechcemy, możemy udzielić jej pomocy.
  • Gracze będą mogli skorzystać z kanistrów benzyny, by podpalać konkretne obiekty - ogień podąży za strumieniem łatwopalnej cieczy wprost do miejsca docelowego. Co ciekawe, jeśli zdecydujemy się na podpalenie samochodu, nie wybuchnie on od razu - zobaczymy, jak płomienie trawią opony, karoserię i wnętrze, a gra uraczy nas efektowną eksplozją dopiero wtedy, gdy uda mu się dotrzeć do baku.
  • Warto nadmienić, że po raz pierwszy w historii serii w trakcie rozgrywania konkretnych misji będzie nam przygrywać muzyka.
  • Licznych usprawnień doczekał się zarówno system walki wręcz, jak i starcia przy użyciu broni palnej. To samo tyczy się jazdy samochodem, która tym razem ma nie przypominać "sterowania łodzią" - pojazdy mają lepiej trzymać się drogi.
  • Jeśli zaś chodzi o tryb multiplayer, to informacje na jego temat Rockstar zostawia sobie na inną okazję.

Edited by schabek
  • Upvote 2
Guest mate5
Posted

wrzucam tutaj żeby było pod ręką ;)

 

]These are the main interesting points of the Spanish preview at[/b] http://www.meristati...e-juego/1816760.

 

- Map 5xtimes bigger than RDR map.

- RDR dynamic world was also the starting point to create a living world in GTA V.

"Our goal is to surpass RDR" said Dan Houser.

- Prisons and Canyons are mentioned

- The satire of the American society will include subjects like "Hollywood, the porn industry, weed smuggling, homeless people, a bankrupt government".

- Underwater world (and underwater caves) and diving equipment confirmed

- Houser said that missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante ones will be back but "probably not identical to the ones in previous GTA cause they wouldn't fit in the 3 protagonists personalities, but the 3 protagonists will have odd jobs to do".

- About the 3 protagonists skills: Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklyn the skilled driver and sniper, Micheal the "smooth operator", skilled and versatile.

- The idea about creating Micheal came from the question: "What would do a typical GTA protagonist (usually aged between 28y-35y) after he retired and he's in his 45ish years old?". "Where's the action?" he'd ask himself.

- Franklyn is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklyn repo man jobs.

- Trevor is an ex military pilot.

- Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.

- According to Houser missions types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved."

- They played the same mission of GI.

- Euphoria engine is at its best.

- Draw distance improved.

- They haven't seen any popping up in the scenery.

- Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay.

- About the economy Houser says: "you will be able to spend money to buy interesting and fun things… expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of — I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."

- Biggest vehicles selection of any GTA game.

- Dynamic music in missions

- No COOP in SP

- MP will be a huge part of the game and it will be very addictive.

- MP has been developed by a separated team and it has been developed as something as important and full of content as SP.

- COOP confirmed in MP

 

]New facts from gamesaktuell.de[/b]

 

-the map is 100% accessible from the beginning on

-from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter

-the story builds around 5 or 6 big robberies

-in many missions the three protagonists are working together

-in some missions you only have 2 or you are on your own

-the game decides which character you are controlling during a mission unless

-the character-switch-icon is saying you can switch, then you can play whoever you want

-the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too

-Rockstar pushes the consoles to their limits

-some flickering and juddering still occur but they want to fix that

-radio stations feature weather repots and other news

-multiplayer won't have coop story missions but they might implement some sort of coop style missions

 

http://www.gtaforums...ic=532650&st=40

Posted (edited)

Podobno screeny z IGN

gtav-02jpg-19d0a5.jpg

gtav-01jpg-5a7dd8.jpg

 

 

Fejk? Za chwilkę pewnie się przekonamy.

 

Tydzień GTA V na IGN:

http://uk.ign.com/wi...?objectid=20587

 

2 nowe screeny z IGN:

RSG_GTAV_Screenshot_045.jpg

 

RSG_GTAV_Screenshot_052.jpg

 

Na oficjalnej stronie Rockstargames pojawił się licznik odliczający czas do premiery #2 trailera:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46101/gtav-trailer-2-coming-11am-et-this-wednesday.html

Edited by Pejas123
Posted (edited)

Mamy pierwszy potwierdzony kawałek z soundtracku GTA V

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4AD5fX4sveo

 

You forget how important music is in this game – and then you watch the GTA V demo and see Trevor leaping into a battered old truck and screaming off into the desert playing Radar Love, and it all comes back. It will be interesting to see how a score competes.

http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2012/nov/12/grand-theft-auto-v-preview-gta-5?CMP=twt_gu

Edited by Texz
Posted

Najnowsze info w naszym języku, za ps3site.

 

Nowe informacje pojawiły się w serwisie multiplayer.it:

  • Nie ma wiodącej platformy. Rockstar pracuje jednocześnie nam obiema wersjami.
  • Osoby, które widziały demo twierdzą, że nie będzie wersji na WiiU z racji tego, że Rockstar nie interesuje się tą platformą na ten moment. Wersja na PC pojawi się w parę miesięcy po wersji konsolowej.
  • Grafika w demie była niesamowita. Przywiązanie do detali jest na poziomie szaleństwa. Łącznie daje to bardzo realnie odwzorowany świat.
  • Demo miało mnóstwo aliasingu, ale gra działała prawie nonstop płynnie. Co ciekawe, podczas prezentacji GTA IV 5 lat temu, płynność gry była tragiczna.
  • Na ten moment nie można przełączyć się między postaciami gdy jeździmy po mieście i ściga nas policja. Ale to może się zmienić.
  • Będzie wiele zakończeń
  • Gra będzie mniej więcej tak długa jak Red Dead Redemption. Daje to około 20 godzin, ale ogrom rzeczy dodatkowych zajmie nam nawet 3 razy więcej czasu.
  • Główny wątek będzie krótszy niż ten z GTA IV. Rockstar zobaczyło, że ludzie nudzili się historią Nico.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...