Jump to content


schabek

Be fit or die tryin'
  • Content Count

    5645
  • Joined

  • Days Won

    6

schabek last won the day on November 11 2018

schabek had the most liked content!

Community Reputation

1427 Nie-random

About schabek

  • Rank
    SZ.PAN

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    dyskoteki

Recent Profile Visitors

15481 profile views
  1. U21 ma wiecej szczescie niz rozumu no ale kur wa XD pokazcie mi inna polska druzyne ktora sie nie posrala i radzi sobie z faworytami no jeszcze Lech z Juve i City
  2. schabek

    Lody

    W auchanie to nawet na patyku sa takze mozna oyebac na szybko w biegu Ale ostatnio zakochalem sie w czekoladowych grycanach (albo w mleczna czekolada). Nie przepadam za lodami czekoladowymi ale tutaj 500ml wlatuje na jedno posiedzenie i maloooo
  3. 1 dobry sezon 1 wystep w seniorskiej reprezentacji 120mln euro to Mbappe gdzies kolo miliarda musi sie krecic
  4. Czesiu wracaj do domu tez dziwne ze Zurkowski nie chcial grac w osmej druzynie ekstraklasy i zamiast tego wybral Fiorentine
  5. No jak juz nawet Milik daje dobra zmiane to koniec swiata nadchodzi
  6. dobry mecz Zielinskiego gol i asysta turbodebila dobry mecz calej kadry izrael na kolanach kuuuuurwaaaa jak ciezko byc dzisiaj hejtrem polskiej kadry
  7. To sie w chuyu nie miesci ze Grosicki utrzymuje miejsce w pierwszym skladzie XD
  8. Uuuu polskie bydlo gwizdze
  9. Co za daln, znowu kombinacje z Bereszynskim i przez to nie mamy ani optymalnego kopacza ani na prawej ani na lewej. Musiala zabolec wuja ta wypowiedz Rybusa. Za to Zielu skrzydlo, dzisiaj to juz bankowo uwolni potencjal
  10. Ciekawe czy Brzekol da szanse innym pomocnikom czy nadal najchuyowsze trio w historii pilki noznej czyli Zielu, Krycha i Klich. A no i jeszcze jak wyjdzie z jednym napadziorem to na miejscu Zibiego wypyerdolilbym go jeszcze przed meczem. A tutaj wspaniale bingo o naszym fantasiscie
  11. schabek

    FIFA 20

    No w koncu dali fife street. Cala reszta to to samo guwno jak co roku
  12. Ta obrona przed 10 macedonczykami i wpuszczenie zabijaki Goralskiego grajac w przewadze
  13. Niech mi ktos da moda w tym temacie zebym mogl zrobic porzadek z kazdym dzbanem ktory po ewentulanym zwyciestwie napisze cos o 9pkt w 3 meczach. Pozniej kazdy taki idiota bedzie zdzwiony ze na euro 2 mecze w pisde i zostanie boj o honor XD brzeczek jest przyebanie tragiczny
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.