Jump to content

schabek

Be fit or die tryin'
  • Content Count

    5720
  • Joined

  • Days Won

    6

schabek last won the day on November 11 2018

schabek had the most liked content!

Community Reputation

1466 Nie-random

About schabek

  • Rank
    SZ.PAN

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    dyskoteki

Recent Profile Visitors

16541 profile views
  1. schabek

    NETFLIX

    Swietny ten drugi sezon Sex Education tylko ten kaleka mnie wkur wial, szczegolnie w koncowce
  2. Stacja 2137. Prostytutka ze wschodu upada po raz kolejny
  3. Przede wszystkim tez kluby otwieraja sie na mlodych pilkarzy z Europy. W ostatnim czasie Frankowski do Chicago, teraz Niezgoda do Portland i Buksa do New England chyba, jeszcze mowi sie o Jozwiaku. I to wszyscy za pare milionow euro/dolarow. Ligi z TOP5 juz raczej tak chetnie nie wydaja na naszych pilkarzy takich pieniedzy. A jak jeszcze dodac do tego mozliwosc rozwoju i trafienia wlasnie przez MLS do ktorejs z lig top5 (przyklad Daviesa do Bayernu, tak wiem troche inna skala talentu) to widac ze MLS juz dawno nie jest liga dla dziadkow-legend jak Pirlo, Villa czy Henry. Kluby z MLS tez czuja ze moga kupic tanio, wypromowac, zarobic i rozwijac sie dalej. Takze no wyglada na to ze zainteresowanie pilka w usa mocno wzroslo w ostatnich latach. Poza tym z tego co pamietam to wprowadzili tam tez mozliwosc max 3 gwiazdorskich kontraktow w kazdej druzynie. Reszta to maja byc mlode chlopaki do rozwjou i potencjalnego zarobku. Czyli potwierdzenie ze odchodza od tego modelu 'sanatorium na zakonczenie kariery i dorobienie na starosc' i na 1 miejscu rozwoj klubow i pilkarzy
  4. Kiedys boje ze Spartakiem czy Celticiem a dzisiaj usprawiedliwiamy kleske z luksemburskim dostawca punktow XD No ale jak sie nie interesuje pilka nozna to mozna tego nie wiedziec
  5. Zakladam temat zeby nikt nie przegapil tego zlota. Ciezki, przygnebiajacy klimat, zagadka, muzyka, zdjecia HBO znowu dalo do pieca Po dwoch epach wydaje sie ze w koncu jakis serial moze zagrac w tej samej lidze co pierwszy sezon True Detective
  6. schabek

    HBO GO

    3 sezon Watahy i znowu sztos kto nie oglada ten dupa
  7. Nikt nie oglada pucharu wojta? dobra druga polowka, Krol Futbolu znowu wyjasnia towarzystwo i w niedziele el clasico xd edit; co tam sie odkur wilo xDDDD
  8. Oj tak. Bylem dzisiaj no i coz mozna powiedziec takie polskie kino to az przyjemnie wspierac
  9. schabek

    Cinema news

    Rano nadrobilem i od razu naszla mnie ochota odpalic jego standupy na netflixie. Mina Tima Cooka jak Gervais zaczynal z Applem xdddd on juz wiedzial
  10. Hmmm to juz kolejna dobra opinia o tym filmie. W sumie Underdog od Kawula tez w miare dobrze sie ogladalo. No musze sie przejsc do kina, internet nie moze klamac
  11. Te polackie nagrody xdddd za rok znowu wygra jakis guwnosport zeby tylko na chwile husaria poczula sie wielka
  12. W Wisle to pamietam ze dobre ciasta i lody wlasnej roboty mieli w cukierni 'u Janeczki'. No i warto podjechac autem do rezydencji prezydenta na kawe i sernik. Kozak widok z gory za free. Wisla w sumie spoko miejscowka na 2-3 dni ale chyba wole Karpacz
  13. schabek

    HBO GO

    A u mnie drugi wieczor z rzedu problem z apka odcinek 2137. Skoro ta banda chuya nie potrafi sprawic zeby aplikacja przynajmniej dzialala to niech zamkna to w pisdu i bedzie po problemie Z netflixem i prime nigdy zadnych problemow, a to chuyostwo to szkoda strzepic edit; no po downdetectorze i fb widze ze nie tylko u mnie lezy i kwiczy. Niech ich chuy strzeli i ten ich najbardziej jakosciowy content
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.