Skocz do zawartości

Podłączanie nowego radia w samochodzie


JoZi

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem totalnym laikiem w tym temacie i mam nadzieje że ktoś kto to ogarnia mi powie jak to jest;)

 

W swoim VW Polo 6n odziedziczyłem po poprzednim właścicielu radio samochodowe jeszcze na kasety dokładnie First fa-4033-2 który postanowilem wymienić na coś bardziej na czasie a konkretnie planuje kupić Pioneer 1400UB

 

Trafiłem nawet na film instruktazowy montażu

 

 

Od 5:25 zaczyna się montaż i tu zachodzi pytanie. Facet na filmie wyciąga z z wnętrza auta podwójną kostkę i łączy ją z przejściówką Pioneera. Czy u mnie ta "podwójna kostka" to te dwie pojedyńcze kostki zaznaczone na zdjęciu czerwonymi kółkami?

 

http://files.tinypic.pl/i/00210/1zkmrx0lpark.jpg (sorry za jakość zdjęcia ale to max co wyciągnie moja komórka;))

 

Czy to w ogóle nie to i żeby połączyć to radio z tym co wychodzi mi z auta będe potrzebował jakiś kombinacji/dodatkowych przejsciówek? A jeżeli to są właśnie te kostki to rozumiem że wszytsko pójdzie na zasadzie plug&play?;)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 2
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, to masz kostki ISO, każde radio ma takie podłączenie lub redukcje na właśnie takie wejście . Podpinasz obie kostki + antene która ma dwa rodzaje wejścia z bolcem lub płaskie upewnij sie jakie masz w samochodzie i czy nie potrzebujesz przejściówki. Jak ci nie bedzie trzymało pamięci po wyciągnięciu kluczyka to napisz ale powino działać od razu po podłączeniu. pzdr

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Mam to samo radio, dobry i tani zakup :) W moim przypadku musiałem dokupić przejściówkę ISO (12zł z przesyłką), gdyż fabryczne kable wychodzące z auta miały inne wtyki niż ISO. Podobnie trzeba było dokupić przejściówkę do anteny za parę zeta.