Skocz do zawartości

_Red_

Senior Member
  • Liczba zawartości

    17 265
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    62

Ostatnia wygrana _Red_ w dniu 10 Marca

Użytkownicy przyznają _Red_ punkty reputacji!

Reputacja

11 470 Syn Fenixa, brat Butchera

1 obserwujący

O _Red_

  • Urodziny 21.02.1919

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

40 303 wyświetleń profilu
  1. Spacer po Gongaga Region to bardzo odswiezajace doznanie po pustyni. Zielono, wodospady, strumyki, chatki, o rety ale ta gra ma klimat <3 Jak dotarłem do wioski i gdy pewna osoba powiedziała, ze wyglądam znajomo + ta gitarowa muzyka kojarzaca mi się od razu z themem Te smaczki, te subtelnosści, po których niefajnalowiec nie poczuje mrowienia. Nie zazdroszcze grania w to jak w "zwykła" grę Jedyne tylko co tu mi sie nie klei to - do Gold Saucera motorem napedowym ekipy było podążanie za black robes. Potem jak juz wyszli na pustynie to sluch po nich zaginął i sobie podrozuja dalej tak jak Cait Sith im powróży. W oryginale tez tak chyba bylo, ale moze przegapilem jakis motyw dlaczego nagle ślad po czarnych się urwał? Nie chce przechodzic oryginalu od nowa dla jednego wątku xd edit: A dobra, chyba pamietam akcje z Gold Saucer i dlaczego akurat to było wazne miejsce.
  2. Jeszcze do Gongagi nie wszedłem a juz mam ponad 60h, to niepojete. Robi mi się chyba druga najdłuższa gra w karierze zaraz po CP2077 (z DLC). Czuje już braki kondycyjne, bo przez granie w to godzinami (a wczesniej w Like a Dragon) znowu sie mało ruszam, a tu mówicie, ze cosmo canyon to duze miasto i jeszcze pełno przede mną W oryginale Cosmo to były ze trzy domki i pare drabinek.
  3. Inflacja zbiła juz do 2.8% więc teraz lepiej przesiąść się na TOS trzyletnie na te stałe 6.4%, bo kolejne lata z COI potencjalnie bedą gorsze niż lokaty. Strategicznie ubiłem kilka kolejnych zestawów COI, które w ciągu kilku tygodni wskoczyłyby na aktualny niski %, a jak na dniach kasa pojawi mi się na koncie (pomniejszona o 0,70 zł per obligację & Belkę), to wezmę trzyletnie stałoprocentowe 6.4%. Taka symboliczna optymalizacja bezpiecznego portfela. COI, które wejdą w nowy próg w okolicy trzeciego kwartału zostawię na razie, bo po odmrożeniu 0 VAT oraz cen energii, wskaźniki wzrostu cen powędrują trochę do góry wg prognoz, i moze znowu wyjdzie lepiej niz TOS.
  4. Opisałeś w sumie Rebirth xD Ale tu jest contentu, to jest jak 2x Yakuza, nie wiem kiedy to skoncze, a wcale nie chce. Ciężko będzie wrócić do życia po endingu, niczym po dlugim serialu.
  5. Tyle godzin za mną a nadal nie lubię się z interfejsem. Jak chcę skonfigurować team to instynkt mówi by isc do "party". Tam nic nie da się zrobić - ani zmienić lidera, ani ustawić składu. Chcesz zmienic zespół? Szukaj w Combat Settings -> malutki napis by wcisnąć kwadrat w celu edycji ekipy. W Combat Settings ustawiamy sobie skille, ale znowu nie widzimy ile % danego skilla masz juz wyuczone, to trzeba w Materia and Equipment. W Materia and Equipment ustawiasz sobie np. elemental materia + fire, ale zeby upewnić się, ze efekt ataku ogniowego działa, trzeba isc do Party i sprawdzic "affinity". Bedac dalej w Equipment gdy najeżdżamy na dany założony ekwipunek (np. amulet) to nie widzimy co on daje, az nie tapniemy X co skutkuje ok sekundowa animacja wejścia w kolejny ekran detali danego sprzetu (wystarczyłby podglad na poprzednim ekranie). Zakładka Upgrade Weapons do niczego nie służy poza podgladem możliwości broni. No mozna ustawic weapon skill, to samo co robi sie z widoku Materii. No ja jebie, czy ktos tam nie mogl przemyśleć jak latwo, wygodnie zrobic nawigacje po zależnych od siebie menusach? W tylu grach jest tak zajebiście nieprzyjazny UI - Cyberek, Wiedzmin, Final, że nie czaję, czy żaden UI designer-gracz nie wymyślił jak to zrobić dobrze. Jak kiedys wlaczylem coś prostackiego elexopodobnego to mialem po prostu kilka zakładek zmienianych L2/R2, potem subzakładki L1/R1 i gitówa. Ano i nie da sie robic swapa calego setu materii miedzy postaciami, jak tu już było poruszone - a to istnialo w oryginale FF7
  6. Walka z Co to za resident evil shit w jego trzeciej formie o_O
  7. D-dopałki? Ja myślałem, ze to jakieś orby przywolywane przez przeciwników i unikałem xD
  8. Nie było dotąd dla mnie bardziej irytującej walki niż Corel Prison / te dwa psy laboratoryjne shinry. Z jednym było ciężko bo pojeb biega po całej arenie znikając z kamery i przewraca mnie co chwilę zza pleców, a dwa to już Mam na sobie umiejętność uniknięcia KO raz na walkę, mam phoenixa, raz udało mi się już prawie wykończyć drugiego psa dzięki pomocy Summona, ale w pewnym momencie nie mogłem wstać z podłogi... Jebany mnie przewracał, thunderował i gryzł na leżąco. Chyba trzeba opanować lepiej blokowanie w trybie Punisher. Czy jak wyjdę z Prisona to potem da się tam wrócić (w FF7 OG to chyba była jednorazowa lokacja)? Zrobię arenę później, bo szkoda mi nerwów.
  9. Mialem go juz na jakieś kilka hitów, ale skończyły mi sie MP, Phoenix juz raz przywolany, kompan nieprzytomny. Poległem i miałem dość xd
  10. W Gold Saucer zakładam, ze nie wszystkie gierki sa do zrobienia od początku i bede mogł wrócić dokończyć. Na battle arenie nie mogę ubić Quetzalcoatla z lvl 39 (sam mam dopiero 30), ale chyba nie jestem aż tak underlevelled.
  11. Załapałem się na ostatnia sztukę CC zafoliowana, najtaniej na całym allegro - 30 egzemplarzy zeszło bardzo szybko. Poleży teraz w szufladzie, aż skończę Rebirth, a tu jeszcze długa droga. Wczoraj w 2h to ledwie po Gold Saucer pochodziłem spacerkiem i pooglądałem lokacje. Masakra skoro tu jeszcze czeka kilka miast i dalsza mapa świata
  12. Czy po Rebirth jest w ogóle szansa wciągnąć się w Crisis Core remaster na PS5? Odpaliłem demko i wizualnie nie odrzuciło przez pierwsze pół godziny. Kiedyś na emulatorze PSP zrobiłem jedno przejście, ale klawiatura i low-res grafika to nie to samo co duży TV. Walkę chyba też usprawnili.
  13. Jak na emulatorze PSP kończyłem Crisis Core i wjechało to, to ktoś chyba w pobliżu zaczął kroić cebulę:
  14. Ja mam trochę wyjechane gałki. O ile to nie robi różnicy przy bieganiu w kilku kierunkach po mapie, to już przy pianinku potrafi mi 3 nuty na raz robić xd Ale i tak wpadają oceny "A" za pierwszym podejściem Ta gra to przygoda, w końcu nie cisnę na ukończenie jak w przypadku niektórych podobnych tytułów, tylko robię po kawałku co wieczór (pewnie sporo tu robi efekt nostalgii, bo kolejnego Far Cry czy innego generyk open worlda bym nie trawił). Wędrówka po Mt Corel to nie udręka, ale fajna podróż, potem samo miasto Corel (odwzorowane dokładnie tak jak sobie je wyobrażałem po graniu w FF7 Oryg.). No i chyba dziś jak dzieciaki zasną to lecę pierwszy raz do Spodka bawić się w minigry i czekam na randkę
  15. Barret i jego Bonus Round wpływają na stagger z tego co pamiętam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.