Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo
luty procesora puscily , tak napisali w karcie, zalutowali ponownie , i dodali ze jak sytuacja sie powtorzy to trza wymienic cala plyta glowna.

wersja 60gb .

 

Się wycwanili, mieli nadzieję, że pociągnie ze 3 miechy, padnie i wybulisz 200E na wymianę płyty głównej.

 

Odnośnik do komentarza
luty procesora puscily , tak napisali w karcie, zalutowali ponownie , i dodali ze jak sytuacja sie powtorzy to trza wymienic cala plyta glowna.

wersja 60gb .

ale Empik to dal do serwisu Sony?

 

dla Ciebie to lepiej, chyba lepszej sytuacji sobie nie mozna wyobrazic, jesli to jest nadal na gwarancji to Empik bedzie bulil na nowa plyte dla Ciebie :)

 

PS.

dolicz sobie czas spedzony konsoli w serwisie do czasu trwania gwarancji...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

hey pierwszy raz pisze w tym temacie (mam nadzieje ze ostatni :P ) , moze wie ktos jaki blad wyskoczyl w mojej konsoli , chodi o to z wylaczylem konsole przyciskiem na konsoli (zazwyczaj robie to padem ) konsola zwiesila sie, zrestartowala ,zielona dioda migala caly czas , obraz po restarcie byl czarny , dopiero jak przytrzymalem power z 30 sekund konsola wylaczyla sie , wlaczylem ja jeszcze raz i juz wsszystko bylo normalnie , zdaza sie tez ze czasami rozdzielczosc sie zmienia sama , ikonki sa dziwnie powiekszone , prosil bym o jakas porade , moj soft to 2.80 wer 40 GB, dodam ze konsola zwiesza sie od czasu do czasu ( ale to chyba norma bo duzo gram ) w zaleznosci od gry i wersji softu.

Edytowane przez AbraHAM
Odnośnik do komentarza
ale Empik to dal do serwisu Sony?

 

dla Ciebie to lepiej, chyba lepszej sytuacji sobie nie mozna wyobrazic, jesli to jest nadal na gwarancji to Empik bedzie bulil na nowa plyte dla Ciebie :)

 

PS. dolicz sobie czas spedzony konsoli w serwisie do czasu trwania gwarancji...

 

 

tak ,jest to 24 miesiac gwarancji, na koszt empiku ,do serwisu sony. i tu trza powiedziec ze postepują naprawde porządnie,bez problemu odebrali konsole za pierwszym razem , wybulili za naprawe, i teraz tez bez problemu przyjeli :)

Odnośnik do komentarza

Parę postów wcześniej napisałem, że MM przyjął moją reklamację z uwagi na niezgodność towaru z umową. Wygląda jednak na to, że nie zrobił tego z uwagi na dobry dzień przyjmującego pracownika.... kontaktowałem się z serwisem Pram i dostałem informację, że serwis przez 2 tygodnie próbował skontatkować się z Media, bo przysłali konsolę do naprawy ale gwarancyjnej (roczny okres gwarancji się skończył). Ostatecznie Pram odrzucił możliwość naprawy konsoli. W Media jak się zorientowali, to musieli wysłać konsolę drugi raz :) Ponieważ było to już po ustawowych 14 dniach, reklamację musieli przyjąć.Cóż jak składać konsolę do MM to tylko w okresie urlopowym :) Tym sposobem czekam praktycznie 2 miesiąc na konsolę.

Edytowane przez dmk
Odnośnik do komentarza

wiem o co chodzi, to Ty nie wiesz o co mi chodzi :), to jest zapis ustawowy, taki sam jak to ze masz 24 msc niezgodności towaru z umowa (to jest w tym samym artykule zapisane)

jeśli olewają jeden zapis to czemu drugi respektują? :)

tez przeciez mogliby Ci oddać po miesiącu stwierdzając ze nie ma gwarancji tak samo jak z premedytacja oddaja sprzet twierdzac ze gwarancja byla tylko na rok, jak Ci nie pasuje to sie sadz...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

Nie mogą ci oddać konsoli po miesiącu i powiedzieć że nieuznają gwarancji, tak naprawdę te dwa tygodnie mają na podjęcie decyzji odnośnie twjej reklamacji. :)

Sklep będzie kombinował żeby nie bulić za naprawę więc będą mieszać, takie życie. Moja konsola od tygodnia w sklepie, mam nadzieję że nie odezwą się do końca tygodnia:)

Edytowane przez damian80j
Odnośnik do komentarza
Bo żeby przyjąć towar na podstawie niezgodności z umową musi być spełniony szereg przesłanek - na tym ludzi dmuchają, bo ludzie są balony i się dają.

Czas rozpatrywania reklamacji jest natomiast jednoznacznie określony, niezależny od jakichkolwiek czynników. Po dwóch tygodniach nieustosunkowania się do reklamacji mieliby nawet obowiązek przyjąć konsole z zerwanymi plombami i potraktowaną młotkiem.

ok.

tylko jak Ci oddadza po miesiacu z odpowiedzia ze nie uznaja gwarancji to co im zrobisz?

taka sama procedura, czyli sad jak w przypadku pierwszym...

 

dmuchac ludzi na tym zapisie 14 dni tez moga bez mrugniecia bo wszyscy reklamuja sprzet w ramach gwarancji nie wiedzac nawet o czyms takim jak towar niezgodny z umowa, a wg gwarancji to hulaj dusza...

tym samym jesli trafiaja na klienta, ktory wie jak reklamowac to tym samym zna zapiski jakie sa, wiec jesli wiedza ze maja do czynienia z "oswieconym" to i o 14 dniach wie jak i o tym ze 24miesiace jest ochrony na towar niezgodny z umowa, dostali przeciez za to kary, a dalej taka praktyke stosuja

 

dla mnie jedynym wytlumaczeniem moze byc, ze takie maja zarzadzenia, moze prawnik im tak ustalil ze z tych 14 dni nie da sie wybronic, a z towaru niezgodnego z umowa mozna? kij wie, oni i tak licza ze nikomu sie po sadach chodzic nie bedzie chcialo bo tak u nas z tym jest

 

ogolnie nic to nie zmienia, liczyc na fart ze cos im sie porabie i przekrocza te 14 dni (a ze maja takie a nie inne ustalenia wtedy uznaja reklamacje), a nie liczyc na fakt ze musza respektowac ustawe, a tego nie robia to jedna wielka parodia w tym sklepie...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

Przerabiam z Media drugą konsolę i nie oszukujmy się, zwykle czekają do 14 dnia i odmawiają uznania reklamacji. Jednocześnie ustawa nie przewiduje, czy w 14 dzień mamy otrzymać odpowiedź, czy 14 dnia odpowiedź ma zostać wysłana. Media Markt interpretuję ją oczywiście tak, że 14 dnia nadają dopiero. Jednocześnie Media musi mieć jakiś układ z dystrybutorem sprzętu lub producentem, bo jak CD Projekt informowałem, że odrzucili mi gwarancję, to kazali mi się powołać imiennie i wtedy MM bez problemu przyjął gwarancję. (Może to jest znak, że trzeba uderzać, po złożeniu reklamacji, do dystrybutora również). Dodatkowo w ustawie jest zapis, że sprzedawca może wyżej uderzać po rekompensatę - więc w żadnym wypadku nie jest stratny.

 

I kolejny raz przypomnę - pracownik Media 2 miesiące oszukiwał mnie, że dystrybutor odmawia uznania reklamacji, gdzie po kontakcie z dystrybutorem okazało się, że nikt do nich nie dzwonił. Gość rano mówił, że zadzwonił i uzyskał odpowiedź odmowną, ja zadzwoniłem do dystr. po 12 i jak gościa w Media uświadomiłem to nagle stwierdził, że się nie dodzwonił.... ręce opadają, aż mnie czasami korci żeby podać jego dane. To jest najlepszy przykład na to jak podchodzą do tej ustawy.

Edytowane przez dmk
Odnośnik do komentarza

to tak samo mozna stwierdzic ze odsylaja z kwitkiem np. reklamacje niezgodnosci towaru z umowa w 14 meisiacu od zakupu towaru, podaj mi jaka podstawe prawna maja na to, odpowiedz zawsze jest taka ze minela gwarancja producenta i nie naprawia, przeciez to tez mozna skwitować "W sadzie by ich wysmiali"

 

DMK:

CD Project jest dystrybutorem PS3?

u producenta nic nie zrobisz, wysyla sie do Sony to oni tylko okreslic moga ze jest poza ich gwarancja i ile wyniesie naprawa, oczywiscie jak chcesz naprawy musisz zaplacic, ale niby jak Sony ma nakazać MM zeby Ci przyjęli gwarancje wynikajaca z ustawy i oni za to zaplacili, slyszales o takich przypadkach?

 

u dystrybutora sklep ma rękojmie, rękojmia jest na rok, wiec nie wiem o czym piszesz ze "Dodatkowo w ustawie jest zapis, że sprzedawca może wyżej uderzać po rekompensatę - więc w żadnym wypadku nie jest stratny.", reklamuje w 13 miesiacu u dystrybutora czy producenta i go odesla z kwitkiem, a raczej przysla mu kwit do zapalty za naprawe...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

Juchy:

 

Pisałem o dystrybutorze Xbox 360, z tą konsolą miałem takie przeboje (teraz mam dodatkowo z PS3 :))

A co do uderzania wyżej, w ustawie jest informacja, że sprzedawca może domagać się od poprzedniego sprzedawcy zwrotu kosztu.

W moim przypadku, jak podałem w Media osobę odpowiadającą za kontakt z MM, ze strony dystrybutora(ta osoba powiedziała, że bez problemu zwrócą MM kasę), Media przyjął xboxa po 2 miesiącach walki z nimi. Więc wnioskuję, że jest jakieś powiązanie między dystrybutorem a sprzedawcą (hehe słowo "układ" się pojawiło). Prawie jestem tego pewnie.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...