Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

MeSSer super wyczucie ironii xD

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

 

Niektóre sklepy już TitanFall sprzedają - UWAŻAJCIE NA SPOILERY W SIECI!!! ;)

 

Pozwolisz, że zadam pytanie - co można spoilerować w grze multiplayer ?

 

 

 

Czasem zwyczajnie brak słów na to jak bardzo niekumaty jesteś :P

 

 

Nie jestem tą odpowiedzią zdziwiony.

Opublikowano

 

Niektóre sklepy już TitanFall sprzedają - UWAŻAJCIE NA SPOILERY W SIECI!!! ;)

 

Pozwolisz, że zadam pytanie - co można spoilerować w grze multiplayer ?

 

 

 

Ktoś tu chyba ironii nie wyczuł xD

Opublikowano

To mój błąd, poniżej ta sama wiadomość w ekskluzywnej MeSSer Edition:  

 

 

Niektóre sklepy już TitanFall sprzedają - UWAŻAJCIE NA SPOILERY W SIECI!!! Emoticon-001.jpg

Opublikowano

Teraz to jest rozmowa.

Opublikowano

A może to MeSSer was teraz trolluje?!

:O

Opublikowano

A może to MeSSer was teraz trolluje?!

:o

 

conspiracy-keanu.jpg

Opublikowano

boze, ale mnie boli brzuch ze smiechu

Opublikowano

Nie wiem co napisałeś więc akceptuje.

Opublikowano

Ubisoft dał plamę w kwestii grafiki w W_D, która jest na dużo niższym poziomie niż zapowiadano, dodatkowo osoby, które miały już okazję przetestować grę donoszą o kolejnych elementach, których po prostu nie ma.

 

Jeden z dziennikarzy potwierdził pogłoski o słabszej niż zakładano grafice, jednak to nie koniec. W trakcie prawie 90 minut grania dojrzał, iż w grze zabrakło brutalnych scen, ot jak strzelimy do kogoś nie pojawiają się rozpryski krwi - tyczy się to również przerywników filmowych. W poniższym zwiastunie, w okolicach 53 sekundy, widać jak po wystrzale jest plama krwi, ale brakuje jakichkolwiek dodatkowych efektów wizualnych z tym związanych.

 

W dalszej części w przeciwieństwie do większości gier z otwartym światem, nie można zaatakować kogo się tylko chce - zwłaszcza bronią biała, która jest przeznaczona tylko na przeciwników. Na przechodniów działa tylko hackowanie.

Pod koniec zabawy redaktor dostrzegł, że nie może strzelać podczas jazdy samochodem - jest to również bardzo dziwne, bo począwszy od GTA, a skończywszy na Mafii każdy taki tytuł miał podobną opcję. Jednak ma to swoje małe uzasadnienie. Chodzi o to, że grę sklasyfikowano jako open world stealth game - czyli skaradankę z otwartym światem, nastawioną głównie na hackowanie, unikanie konfrontacji i mordowanie z jak najmniejszym udziałem broni. 

Pozostaje tylko pytanie dlaczego nie ma krwawych i brutalnych scen? Czyżby Ubisoft aż tak bał się europejskiej cenzury, która dotknęła między innymi South Park: Kijek Prawdy?

 

 

Ubi pograza sie coraz bardziej....

 

http://www.ppe.pl/news-27269-kolejne_braki_watch_dogs___zabraknie_brutalnych_scen_i_strzelania_podczas_jazdy_pojazdami_.html

Opublikowano

Watch Dogs ehh

Opublikowano

Co do VR, mysle ze bedzie to TMZ 3, problem jednak taki ze to droooogie zabawki, ale jesli mnie przekonaja to zakup XO mozna zawsze przelozyc.

Opublikowano

Mesjaszem żadnym nie będzie, ale sprzedać to się sprzeda. ( odnośnie WD )

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

W ogóle te dzisiejsze gry są bardzo dziecinne. WD nie jest tu wyjątkiem. W najlepszej singlowej strzelance tej generacji "F.E.A.R" można było odstrzeliwać tułowia, głowy, ramiana i nogi. Krew latała w litrach na ściany, szyby i podłogi. O stareńkim SOF2 nie wspominając. Teraz na rynku, strzelanek od groma. Brutalność zanikła. Wybuch granatem spowoduje ten sam efekt wizualny, co zwykły headshot a i krwi jest często jak na lekarstwo. Dark Messiah też był klawy pod tym względem.

Opublikowano

I mimo tego WD ma PEGI 18.

Opublikowano

W ogóle te dzisiejsze gry są bardzo dziecinne. WD nie jest tu wyjątkiem. W najlepszej singlowej strzelance tej generacji "F.E.A.R" można było odstrzeliwać tułowia, głowy, ramiana i nogi. Krew latała w litrach na ściany, szyby i podłogi. O stareńkim SOF2 nie wspominając. Teraz na rynku, strzelanek od groma. Brutalność zanikła. Wybuch granatem spowoduje ten sam efekt wizualny, co zwykły headshot a i krwi jest często jak na lekarstwo. Dark Messiah też był klawy pod tym względem.

 

Fear....is a basic human emotion...

 

 

01:00  :wub:  :wub:  :wub:

Opublikowano

No i to GTA3 i snajperka. Godzinami można było przechodniom części ciała odstrzeliwać.

 

Pamietam w F.E.A.R multi biegalem z kolkownica i przybijalem ciala przeciwnokow do scian  :banana:  Ah te czasy... :wub:

 

 

Ah ten PC Master Race  :ninja: 

 

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

W Ryse też można szlachtować oponentów i nikt się nie chwali.

Opublikowano

 

No i to GTA3 i snajperka. Godzinami można było przechodniom części ciała odstrzeliwać.

 

 

Pamietam w F.E.A.R multi biegalem z kolkownica i przybijalem ciala przeciwnokow do scian  :banana:  Ah te czasy... :wub:

 

 

Ah ten PC Master Race  :ninja: 

Warte zaznaczenia, bo F.E.A.R to był swego czasu eks AAA singleplayer na PC. Gra w momencie premiery gniotła grafiką i efektami( przy okazji też pecetami). Szkoda, że z dawnego Monolith Productions mało co zostało.

Opublikowano

 

Bezmyślnej nagonki na W_D ciąg dalszy :sick:

 

1. "Argumenty" są przeklepane z artykułu na Arab Gamer (lol), ale wydźwięk oryginału jest zupełnie inny. Znajduje się tam między innymi takie zdanie: "Now, I've said all these negative points about the game but does that mean I didn't enjoy my playthrough? Absolutely not. In terms visuals the game still looks pretty breathtaking", a redaktor podchodzi do gry pozytywnie.

 

2. Ktoś z Ubi potwierdził na twitterze, że krew w demie była wyłączona - w grach z serii Assassin's Creed jest taka opcja.

 

3. Podejście do cywilów również podobne do AC - tam albo się nie da, albo kończy się desynchronizacją. Widocznie taka polityka firmy, ok, nie każda gra musi pozwalać na beztroskie wyżynanie przechodniów.

 

Jedynie zarzut o braku możliwości strzelania z samochodu ma ręce i nogi, ale z kolei tutaj logiczne tłumaczenie Ubi. Poza tym dla mnie to najbardziej upierdliwy motyw w GTA, więc płakał nie będę. Jeśli czegoś w grze nie położą tak bardzo, jak w pierwszym AC, to nadal duży hype i zakup day 1.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.