Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Fajnie jak by developerzy zakumali to też, i ścigali się bardziej (po pierwsze) pod względem pomysłowości i estetyki oprawy wizualnej, a dopiero potem fps/rozdziałki/tekstury.

Taka Castlevania: LOS miała technicznie średnią półkę graficzną, ale zameczki o północy z chmurkami na niebie wryły mi się w pamięć dużo mocniej niż jakaś hi-endowa teksturka :wub:

Oczywiście. Czemu devowie nie poświęcą tych super tekstur na lepszy framerate, czemu nie pomysla nad nowymi pomysłami gameplayu, no czemu. To w miarę młoda branża, dużo jeszcze można wymyslec.

 

Ale gracze nie pomagają. Te całe kłótnie o rozdzielczość czy porównania roznych buildów... Who CARES...

 

Przechodzę na kompletną dietę nintendowską i tyle. W dziale Ninny nikt się nie wykłóca o takie bzdety. Nie ma tęczowych fanków i exactów. Jest za to jaranko nowymi pomysłami w Zeldzie albo o funie najnowszych produkcji. Nintendozboczki wiedzą o co chodzi.

 

 

A pecetowe gry indie? :( Serio wejdźcie chłopaki na poniższa stronę -> games -> ściągnijcie paczkę Cactus Arcade, każda z gier w niej zawarta jest unikalna czy to gameplayowo czy wizualnie.

 

http://cactusquid.com/

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

No tak ale nie w Uncharted.

Co nie w Uncharted bo nie wiem co kogo się odnosiłeś? :P

 

Bo dopiero od U4 ND ma zamiar robić wszystkie cutscenki w real time, a wcześniej wszystkie były prerenderowane. Zresztą było to od razu widać jak się włączała.

 

 

No odnośnie innych skinów także w cutscenkach prerenderowanych :D

 

No mi się wydaję że ta scenka na końcu tego gameplayu to jest jednak prerenderowana. To wygląda zbyt dobrze no i odbiega od reszty. Swoją drogą rzeczywiście ten gameplay prezentuje się lepiej po zmianie gammy.

 

Jutro ( znaczy dzisiaj ) o 2 ma być pokazana ta niezapowiedziana gra od Sony?

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Mati gdzieś pisaliśmy o Shovel Knight, ale nie pamietam gdzie, wiec tu ci napiszę:

 

Siłą tej gry jest to, że nie jest kolejnym hołdem dla starych gier, jakich to mamy pełno, a grą, która na luzaczku mogłaby wyjsć obok takich gier i sprzątnąć im sprzed nosa wszystkie nagrody. Nie opiera się na nostalgii i hehe nawiązaniach. Dlatego tez graj.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

A pecetowe gry indie? :( Serio wejdźcie chłopaki na poniższa stronę -> games -> ściągnijcie paczkę Cactus Arcade, każda z gier w niej zawarta jest unikalna czy to gameplayowo czy wizualnie.

 

http://cactusquid.com/

Ale dla nich gry indie jak papers please czy rogue legacy to he he piksele i gry na komórki więc nie wiem jakiej reakcji spodziewasz się podsyłając im coś co nawet dla mnie jest egzotyką :|

Opublikowano

nie wiem czy czytales, ale byla to ponoc cut-scenka nie gameplay

ale nawet jesli by porownywac, to rozni sie ta oswietleniem, odblaski ksiezyca, mokry drake wstajacy z wody ma wiecej refleksow, + lekki bloor

 

hamplz.jpg

 

 

jeśli by sie okazało że różnice w oswietleniu na tych fotach wynikają z tego że po lewej drake jest mokry i ma na sobie bezpośrednie światło, a po prawej suchy z miękkiem światłem z powodu zachmurzonego nieba to by wychodziło że downgrade nie jest w grze tylko w mózgach xbotów

 

Opublikowano

jeśli by sie okazało że różnice w oswietleniu na tych fotach wynikają z tego że po lewej drake jest mokry i ma na sobie bezpośrednie światło, a po prawej suchy z miękkiem światłem z powodu zachmurzonego nieba to by wychodziło że downgrade nie jest w grze tylko w mózgach xbotów

mI23pH7.jpg

trochę lepsze porównanie

Opublikowano

 

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Fajnie jak by developerzy zakumali to też, i ścigali się bardziej (po pierwsze) pod względem pomysłowości i estetyki oprawy wizualnej, a dopiero potem fps/rozdziałki/tekstury.

Taka Castlevania: LOS miała technicznie średnią półkę graficzną, ale zameczki o północy z chmurkami na niebie wryły mi się w pamięć dużo mocniej niż jakaś hi-endowa teksturka  :wub:

 

betonowe fps to podstawa inaczej gra traci duzo na wartosci estetycznej. Niestety branaze opanowaly casuale, a czesc starych konsolmaniakow zamienilo sie w blachary i jezeli nie ma 1080p to odrazu robia burde w internetach i to wlasnie przez te osoby developerzy ida tylko w strone ladnej grafiki majac wyje,bane na istotne kwestie typu scenariusz, gameplay

Opublikowano

Niestety, przy całej miłości do SONY, to co pokazali na konfie nie celuje w target core'owego gracza, tylko coś z półki:

 

10730769_784100564990770_880049290152017

 

Powiedzmy sobie prawde: zarówno XBON jak i PS4 to na 2015 padaka, a w 2014 to była dość padaka.

Opublikowano

Jutro ( znaczy dzisiaj ) o 2 ma być pokazana ta niezapowiedziana gra od Sony?

 

 

dzisiaj o 1.00. 

 

co jak to nie będzie nawet grafika? :P

Opublikowano

Wydaje mi się, że to może być już zapowiedziana gra z wczoraj tylko wtedy jeszcze była niezapowiedziana. :P

Np. ten f2p.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ludzie to nie będzie żadna niezapowiedziana gra. Ten tytuł nie był ujawniony jak robili ta rozpiske czyli przed konferencja. To będzie pokaz pewnie tego kill strain. Sami robicię hype.

Opublikowano

 

jeśli by sie okazało że różnice w oswietleniu na tych fotach wynikają z tego że po lewej drake jest mokry i ma na sobie bezpośrednie światło, a po prawej suchy z miękkiem światłem z powodu zachmurzonego nieba to by wychodziło że downgrade nie jest w grze tylko w mózgach xbotów

mI23pH7.jpg

trochę lepsze porównanie

 

To zdjęcie tylko pokazuje to co mówiłem, różnic w grafice nie ma, z lewej drake jest mokry z prawej suchy, z lewej zdjęcie rozmazane z prawej ostre.

Opublikowano

 

 

 

 

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Fajnie jak by developerzy zakumali to też, i ścigali się bardziej (po pierwsze) pod względem pomysłowości i estetyki oprawy wizualnej, a dopiero potem fps/rozdziałki/tekstury.

Taka Castlevania: LOS miała technicznie średnią półkę graficzną, ale zameczki o północy z chmurkami na niebie wryły mi się w pamięć dużo mocniej niż jakaś hi-endowa teksturka :wub:

Oczywiście. Czemu devowie nie poświęcą tych super tekstur na lepszy framerate, czemu nie pomysla nad nowymi pomysłami gameplayu, no czemu. To w miarę młoda branża, dużo jeszcze można wymyslec.

 

Ale gracze nie pomagają. Te całe kłótnie o rozdzielczość czy porównania roznych buildów... Who CARES...

 

Przechodzę na kompletną dietę nintendowską i tyle. W dziale Ninny nikt się nie wykłóca o takie bzdety. Nie ma tęczowych fanków i exactów. Jest za to jaranko nowymi pomysłami w Zeldzie albo o funie najnowszych produkcji. Nintendozboczki wiedzą o co chodzi.

A pecetowe gry indie? :( Serio wejdźcie chłopaki na poniższa stronę -> games -> ściągnijcie paczkę Cactus Arcade, każda z gier w niej zawarta jest unikalna czy to gameplayowo czy wizualnie.

 

http://cactusquid.com/

Wiadomo. Dlatego też szacunek dla Sony za głosne propsowanie i reklamowanie indie.

Opublikowano

Ja piernicze, i to pisze koles, ktory wczesniej widzial 3 piksele wiecej na cieciwie luku?

Ponoc daddy pisze glupoty, a daddy to taki 100krotny downgrade ex4cta(w pisaniu bzdur).

Edytowane przez Copper

Opublikowano

betonowe fps to podstawa inaczej gra traci duzo na wartosci estetycznej. Niestety branaze opanowaly casuale, a czesc starych konsolmaniakow zamienilo sie w blachary i jezeli nie ma 1080p to odrazu robia burde w internetach i to wlasnie przez te osoby developerzy ida tylko w strone ladnej grafiki majac wyje,bane na istotne kwestie typu scenariusz, gameplay

 

Kubson Niby słusznie prawisz, ale;

- ND nie zrobiło żadnych widocznych zmian w swoim remasterze oprócz dodania chodzących przez ~80% stabilnych 60 fps.

- R* odpicowało GTA V i dodało do niego całe mnóstwo ficzerów, ale remaster ma miejscami problemy z utrzymaniem stałych 30 fps.

 

Pomimo to, to właśnie GTA V, a nie TLoU, czy jeszcze bardziej należącemu się brawa za remaster Metro Redux przypada prowadzenie wśród samej społeczności użytkowników tego forum w kategorii Remaster RokuPierwszy nazywany jest wzorem robienia remasterów. Drugi partaczem. Skoro społ. tzw. hardkorowych graczy stawia grafikę nad płynność, to czego się dziwić od większości graczy? 

Opublikowano

Te gry powinny zostac na starej generacji, a nie jakies remastery ale wlasnie z tego powodu ze 3/4 teraz osob krzyczy o grafike to zamiast wymyslac nowe patenty zrobili wersje HD i gracze leca wydac ponownie pieniadze na gry ktore wyszly rok temu xD

 

 

Gta i Tlou to kozackie tytuly i pewnie gdybym posiadal PS4 to kupilbym ponownie Tlou dla multi xD, jednak niesmak pozostaje

 

 

jedyne co dopuszczam to rimejki i jako wzor mozna podac tylko Resident Evil z gamecuba. 

Edytowane przez kubson

Opublikowano

Mati gdzieś pisaliśmy o Shovel Knight, ale nie pamietam gdzie, wiec tu ci napiszę:

 

Siłą tej gry jest to, że nie jest kolejnym hołdem dla starych gier, jakich to mamy pełno, a grą, która na luzaczku mogłaby wyjsć obok takich gier i sprzątnąć im sprzed nosa wszystkie nagrody. Nie opiera się na nostalgii i hehe nawiązaniach. Dlatego tez graj.

 

To ogram, to co (pewnie nie tylko mnie) bardzo przyciąga do tej gry to główny bohater. Kiedyś widziałem infografikę, która mówiła jak powinno się projektować bohaterów gier. Według autora bohater gry powinien być jednocześnie wystarczająco wyjątkowy żeby wyróżniać się ponad innych, ale z drugiej strony wystarczająco prosty żeby dało się go opisać max kilkoma słowami i już było wiadomo o kogo chodzi.

 

I tak, ikoniczni bohaterowie:

 

Sonic - szybki, niebieski jeż

Jacket - koleś w kurtce baseballowej i maskach zwierząt

Leon - agent prezydenta z grzywką na pół twarzy

Shovel Knight - rycerz z łopatą

 

 

Shovel Knight ma myślę szansę stać się kolejną nową ikoną gier video jak super meat boy czy isaac. Zreszta Isaac to już w ogóle jest temat na podręcznikowy przykład świetnego designu protagonisty. Teoretycznie najzwyczajniejsza postać, ale ma ten swój zestaw charakterystycznych cech, które powodują że jest unikalny.

Opublikowano

 

jeśli by sie okazało że różnice w oswietleniu na tych fotach wynikają z tego że po lewej drake jest mokry i ma na sobie bezpośrednie światło, a po prawej suchy z miękkiem światłem z powodu zachmurzonego nieba to by wychodziło że downgrade nie jest w grze tylko w mózgach xbotów

mI23pH7.jpg

trochę lepsze porównanie

 

 

to nie jest lepsze prorownanie bo screen z prawej pochodzi nawet nie z youtube tylko z twitcha

 

pierwsze screeny na gafie pojawily sie jeszcze przed tym jak Sony wrzucilo video na youtube, wiem bo wyczekiwalem tego video

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Jak juz gadacie o Shovel Knight to jakie jeszcze indyki byscie polecili?

Opublikowano

 

jeśli by sie okazało że różnice w oswietleniu na tych fotach wynikają z tego że po lewej drake jest mokry i ma na sobie bezpośrednie światło, a po prawej suchy z miękkiem światłem z powodu zachmurzonego nieba to by wychodziło że downgrade nie jest w grze tylko w mózgach xbotów

mI23pH7.jpg

trochę lepsze porównanie

 

 

jak dla mnie to serio jest róznica tylko w oświetleniu i tym że drake po lewej jest mokry i sie bardziej świeci przez to. po lewej włosy wyglądają jakby lepiej ale fota po lewej cała jest troche rozmazana co akurat pozytywnie wpływa na wygląd włosów.

 

tak jak już pisałem we wczorajszym gameplayu było pochmurne niebo przez to wszystkie cienie były bardzo delikatne i bez wyrazu, nie było też refleksów światła bo światło było przytłumione przez chmury. czuje że gdy słońce będzie normalnie świeciło to gra będzie wyglądała znacznie lepiej

 

w życiu mamy to samo i każdy to powinien wiedzieć, zwłaszcza ostatnimi czasy gdy jest jesień i mamy mało słońca, w pochmurny dzień cała okolica wygląda szaro i nijako

moje-miasto-troszke-pochmurne.jpg

94291.jpg

 

w słoneczny wszysktko jest ładniejsze i weselsze

ulice-warszawy.pl-Nowy%20%C5%9Awiat%20-1

9e87ab935c1fa07dad72d070a5945377.jpg

 

 

 

czekam na kolejne materiały żeby sie przekonać kto ma rację.

 

a i żeby nie było uncharted mnie słabo jara, przeszedłem 2 i 3 i było to dobre widowisko, jednak sama walka mnie drażniła (bo pokochałem strzelanie w RDR i to jak wrogowie reagują na każdy pocisk, w uncharted można było walić serią z kałacha a wróg idzie sobie normalnie mając to gdzieś. ale to już wina samego zamysłu twórców, prewnie zrobili tak żeby nie było zbyt łatwo. ale gdyby postawić na realizm i zabijanie 1-2 pociskami to pewnie znacznie bardziej bym docenił walke w uncharted. w U4 widać że strzelanie ma lepszego powera i dźwięk, ale też widać że wrogowie nadal przyjmują sporo pocisków na cycki i niespecjalnie sie tym przejmują)

Opublikowano

Mi tam meat boy nie podszedl, a Shovel Knight jedna z lepszych gier tego roku.

Opublikowano

Jak nie grales w Meat Boya to absolutnie musisz naprawić swój błąd.

Gralem w Meat Boya, Limbo i to by bylo na tyle, wiec chetnie bym cos sprawdzil o ile rzeczywiscie jest swietne.

Edytowane przez ssxx1

Opublikowano

Te gry powinny zostac na starej generacji, a nie jakies remastery ale wlasnie z tego powodu ze 3/4 teraz osob krzyczy o grafike to zamiast wymyslac nowe patenty zrobili wersje HD i gracze leca wydac ponownie pieniadze na gry ktore wyszly rok temu xD

 

@kubson

remastera użyłem tylko jako przykład postępowania takze wśród "starych wyg" z forum. z drugiej strony są devi którzy potrafią odyebac śliczną grafikę i 60 fps; np. Platinium Games, czy Insomaniac (Tools Of Destruction sprzed 7 lat nawet dziś wygląda i rusza się fantastycznie). 

Opublikowano

Yano - widz lubis zagadki, zobacz 3 ostatnie strony w temacie U4, tam chyba dobrze wyjasnilem roznice w jakosci ronych materialow

i moze dorzucisz cos od siebie na temat poobijanego Nathana

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.