Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

@Ficuś

Czyli czekamy na U4 i grę od Rockstara.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

Shadow of Mordor zalatuje pastgenem.

Dying Light w sumie też nie robi jakiegoś wrażenia.

 

W sumie to chyba jak na razie to DriveClub robi największe wrażenie, a w lutym The Order 1886 rozyebie graficznie.

No, ale to exy, z multiplatform FC4 wygląda naprawdę dobrze jak na crossgena.

no ale driveclub miazdzy wszystko ale tylko w deszczu, bez niego za czesto widac uproszczenia w okol trasy, order ma pasy i korytarze na 2 metry przez co cala para poszla w grafe (podobnie jak ryse, tam nie ma pasow ale jest znowu 900p i prerenderowane cutsceny), FC4 sliczny i zdecydowanie najladniejsza multiplatforma

 

 

Czytałem, że do(pipi)ali te pasy, żeby im wyrobiło 4xMSAA (zaawansowane wygładzanie krawędzi), bo w 1080p nie szło :( W Horizon 2 jest 4xMSAA przy 1080p :>

Opublikowano

Od zawsze? GTA 3 wprowadziło 3D, GTA 4 pokazało co to znaczy prawdziwy nextgen w otwartym świecie, RDR rozwinął tę formułę na dzikim zachodzie, przy GTA V Rockstar wspiął się na wyżyny i gra wyglądała obłędnie na prawie 10-letnich sprzętach.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Czy Shadow of Mordor nie był przypadkiem pisany pod next geny, a port na past geny był osobno? ;)

 

No ktoś inny się zajmował mordorem na pastgeny, ale to chyba jakiś pijany pan zdzisiek zrobił z sprzątaczką grażynką po godzinach bo gra na ps3 chodzi w przedziale 10-15 fps

 

Opublikowano

Na mnie większe wrażenie robi, że jak wjeżdżam w pole w Horizon 2, to faktycznie jadę przez jakieś zborze, wrzosy i inne chaszcze niż ładna graficzka w Ryse.

 

Tak samo większe wrażenie robią na mnie efekty i fizyka związane z manipulacją czasu w QB niż teksturki w The Order. 

Opublikowano

wg was jestem klapkiem ale z cala odpowiedzialnoscia twierdze ze gta5 nawet gubiac co nieco nieszczesne klatki rozj.ebalo doszczednie wszystko co wyszlo na zeszlej generacji lacznie z devami wewnetrznymi sony - to jak wyglada tam woda, fizyka, widocznosc, jak wielki jest swiat, jak miazdzace sa efekty swietne to przechodzi wszelkie pojecie

 

mi sie najbardziej podobalo gow3 jesli chodzi o to to stricte widac na ekranie - pierwsze 30minut tej gry to po prostu inna galaktyka ale no kurcze ta gra nawet nie jest w pelnym 3d przez statyczna kamere i co za tym idzie niesamowicie duzo mocy obliczeniowej to zaoszczedza i mozna przeznaczyc na wodotryski skryptowe na ekranie

Opublikowano

A od kiedy to gierki Rockstar są jakimś wyznacznikiem next-genowości?

 

Graficznie może nie, ale w większości aspektów reszta devów może skulić się w kącie i płakać a z kolei graficzną najwyższą półką są Naughty Dogs oraz Santa Monica (no i wcześniej Epic Games też portafili pokazać kunszt jeśli chodzi o techniczną stronę, jest jeszcze Crytek, ale w ich gry nie da się grać więc je.bać) i po nich można się spodziewać zaorania reszty na tej generacji, i zgadzam się z klapkami, że najpiękniejsze gry będą na ps4 bo może i pisi gejming nie umiera, ale ekskluzywne gry z oszłamiającą grafiką dostępne dla 1% graczy to raczej mało atrakcyjna sprawa dla devów oraz wydawców, dlatego aktualnie gry wychodzące tylko na PC to gry typu dodatki do WoW'a czy rpgi z rzutem izometrycznym, które raczej średnio pocą karty graficznej (co innego RAM oraz procesor). Najlepiej wyglądające graficznie gry na PC to multiplatformy, ale jak wiemy robienie gier na wszystko nie sprzyja stworzeniu niesamowicie dopracowanej graficznie gry bo jednak póki co nie wyszło na PC, które mogło by zagrozić DriveClubowi czy Infamousowi (no może oprócz Ryse, ale w to chyba zagrało z 10 osób).

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Shadow of Mordor zalatuje pastgenem.

 

Next genowym ficzerem Mordoru jest system nemesis dzięki któremu dochodzi nawet do sytuacji; gdzie pod koniec gry spotkamy orka, który zabił nas na początku przygody awansując przy tym w hierarchii; co ciekawe; wypominającego gł. bohaterowi że wcześniej pozbawił go już raz życia. Ten element został drastycznie wykastrowany w wersji na past geny. To właśnie on zarzutował na przesadnie wysokich ocenach w wersjach na psone jako pierwszy powiew next genowości.

W sumie to chyba jak na razie to DriveClub robi największe wrażenie, a w lutym The Order 1886 rozyebie graficznie.

W kwestiach czysto wizualnych next genowa jest również oprawa Infamous; oświetlenie, elementy cząsteczkowe.

originalcbjuv.jpg

Można nie lubić. Dla formalności wypada wspomnieć. :reggie:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Ja bym chciał jakąś nową marke od rockstar, bo kolejny raz robic to samo w gta tylko w innym miescie to nuda.

Opublikowano

W sumie mimo kontrowersji z Wiedźminem, to właśnie trójeczka może pokazać pazur. Ale no właśnie może, ale nie musi patrząc na wymagania wersji PC wersja konsolowa może być dosyć uboga pod względem wyglądu. Byleby tylko trzymała 30fps.

 

@niktcienielubi :dog:

No wiem, że system Nemezis w SoM to główny ficzer, ale chodzi o aspekty wizualne, a tutaj to pastgen.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Tak samo większe wrażenie robią na mnie efekty i fizyka związane z manipulacją czasu w QB niż teksturki w The Order. 

mnie na razie ta fizyka zwizana z manipulacja czasem totalnie zawodzi na tym co pokazali - mamy urwany kawalek mostu przed nami i potrzebny kawalek lezy w wodzie - odpalamy manipulacje i operujemy tym kawalkiem w gore i w dol by pojawil sie na linii reszty mostu by moglismy przejsc - slabe wg mnie

 

pozostale efekty tez bez szalu - w takim infamous tez mozna odpalic tryb fotograficzny i ogladac miazdzace efekty czasteczkowe, brakuje tylko przewijania kacji

Opublikowano

 

Tak samo większe wrażenie robią na mnie efekty i fizyka związane z manipulacją czasu w QB niż teksturki w The Order. 

mnie na razie ta fizyka zwizana z manipulacja czasem totalnie zawodzi na tym co pokazali - mamy urwany kawalek mostu przed nami i potrzebny kawalek lezy w wodzie - odpalamy manipulacje i operujemy tym kawalkiem w gore i w dol by pojawil sie na linii reszty mostu by moglismy przejsc - slabe wg mnie

 

pozostale efekty tez bez szalu - w takim infamous tez mozna odpalic tryb fotograficzny i ogladac miazdzace efekty czasteczkowe, brakuje tylko przewijania kacji

 

 

A widziałeś te odkształcanie czasoprzestrzeni jak w randomowych miejscach bohater używa swoich mocy? Jak kurz się z otoczenia podnosi, deski w podłodze się wyginają na wszystkie strony itp. Oskryptowana manipulacja to pikuś. 

Opublikowano

Unity to też stary silnik tyle, że dostał up'a 

 

A nie Shenmue było pierwszą open world grą w 3D, ja wiem, że nie było tak duże jak GTA ale jednak było przed....

Edytowane przez Soul

Opublikowano

w Naughty Dogs i w Santa Monica są ludzie z Ice Teamu i odwrotnie (terazniejsi z Ice Team byli wcześniej w ND), wiec od tych 2 studiów na pewno przez całą generacje dostaniemy najładniejsze gry

 

gdzieś przemkneło mi już, że Ice Team pracuje teraz nad uwolnieniem wiecej mocy z PS4

Opublikowano

ten gif z deskami faktycznie fajny ;)

Opublikowano

@sutoku

trzeba jednak przyznać że twórcy umieli się wybić poza kwestie czysto wizualne. w Bloodborne z kolei 30 fps i oprawa na "8-" zostanie wzbogacona o generowane sralnie dungeony. 

Opublikowano

sutoku

Śmiechłem.

:D :D

Opublikowano

a nie o jeden dungeon?

Opublikowano

@sutoku

trzeba jednak przyznać że twórcy umieli się wybić poza kwestie czysto wizualne. w Bloodborne z kolei 30 fps i oprawa na "8-" zostanie wzbogacona o generowane sralnie dungeony. 

 

Ch.uj z oprawą, ważne jest 30 klatek i ten (pipi)a design wszystkiego począwszy od broni, przeciwników aż po lokacje :fsg:

 

 

Bloodborne-city.jpg

 

 

:banderas:

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Opublikowano

Unity to też stary silnik tyle, że dostał up'a 

 

A nie Shenmue było pierwszą open world grą w 3D, ja wiem, że nie było tak duże jak GTA ale jednak było przed....

W sumie podciągnąć pod to można np. Drivera 1 lub 2 z PSX'a (w 2. części można było też (w dosyć prosty sposób, ale jednak) poruszać się postacią i kraść samochody).

 

Bloodborne nie podchodzi pod moje gusta jeśli chodzi o gatunek.. ale ten design...  :fsg:

Opublikowano

a nie o jeden dungeon?

 

Z tego co wiem, to bonusowe dungeony są losowo ładowane, a jest ich kilka.

Opublikowano

@_B_

8- zawsze było dla mnie synonimem oceny bardzo dobrej.

Opublikowano

Bloodborn to gra na którą moja ps4 czeka :) A Wiedźmin 3 to tylko na pc bo moja ps4 na zawał padnie prędzej niż pociągnie stałe 30 fps. Możecie zapisać moje słowa jak będzie stałe 30 fps (bez czkawek i dropów)  w maju to stawiam browara wszystkim na zlocie 2015 :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.