Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Wyczuwam ból dupy. I hipokryzję. Pożyczasz grę a potem krytykujesz że się nie sprzedała?

To wina graczy czy devów że po przejściu Alana nie chciało się do niej wracać co sam przyznajesz?

Rynek wtórny dotyczy każdej gry w jednakowym stopniu, gra broni się przed nim przede wszystkim jakością.

Na PC Alan sprzedał się tragicznie mimo że odsprzedać go nie można. Ale oczywiście winne używki.

Edytowane przez Dobos

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Bo nie jest dla januszy.

 

Co ty gadasz, gra jest bardzo przystepna dla kazdego gracza.

 

A nie sprzedalo sie bo nie dostarczyli tego co obiecywali, nie ma co sie tu zadnych teorii spiskowych doszukiwac. AW bylo moim pierwszym zawodem ze strony Remedy. Bawilem sie dobrze, to fakt, jednak oczekiwalem gry genialnej, thrillera z gestym klimatem niczym las w Driveclubie, a nie TPSa gdzie jedynym urozmaiceniem poza walka jest poszukiwanie baterii.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano
Na PC Alan sprzedał się tragicznie mimo że odsprzedać go nie można. Ale oczywiście winne używki.

 

No no, uj tam, że po 24h im się zwrócił koszt portu na PC. :)

 

Opublikowano

O znowu obrazaja Alana :( Jeszcze tylko Gearsy vs Uncharted I zakonczyny kolejny cykl CW.

 

Dobra robota chlopaki!

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Po analu jeździć do woli bo to nudne pif-paf kapiszonami do kombajnów, ale jak ktoś mi zbezcześci gyrosy to

Edytowane przez kidnappa

Opublikowano

Ciekawe jak QB zaprezentuje się na GC, jestem ciekaw czy pokaz będzie dla mas, czy dla nie licznych. 

 

Shenmue in minecraft !

 

Edytowane przez Soul

Opublikowano

heh, lukam co tam na FB, a tu na funpage PSXE popis glorius PC królów:

 

vw2zc.jpg

 

GRACZE xD

 

:teehee:

Opublikowano

Ważne że mi pójdzie hehe.

Opublikowano

 

Streszczając - gry wychodzą takie same zarówno na blachę i konsolę. Jak ktoś może mieć tylko jeden sprzęt, to blacha jest słuszniejszym wyborem - tańsze i ładniejsze gry. Dziękuję.

Każdy ogarnięty zdaję sobie sprawę z tego. Konsolowe, unikatowe, ciekawie zrealizowane gry na wyłączność umarły lata temu. To co jest teraz, to szaro-bure korytarzówki pif-paf, o których posiadacze PS2 śnili w koszmarach. Gdzie gry jak SOTC, Okami, Fatal Frame, pierwsze DMC, Ninja Gaiden, Tenchu, Silent Hill, Forbidden Siren, Killer7, MDK, Medievil? Nie ma już. Jedynie Nintendo jeszcze trzyma formę, ale u Sony i MS najlepsze gry to multiplatformy. 

Gdybym nie interesował się rynkiem jrpg, bijatyk, czy platformerów, a 80% minionej generacji spędził przy x-klocku, pewnie twierdziłbym to samo. Rzeczywistość jest jednak nieco inna.

 

Przykłady udanych i będących wyłącznością produkcji only on consoles:

170d539fd1d00f4abec0bed10d781346-98.jpg

a72a1c5ebc0d2d6338a73b1e56d4c262-98.jpg

0f015d7c8d40433380725ddadff2223d-98.jpg

d6c587f7db34e579fc4761fcc5250668-98.jpg

e689c29542c7aeae7a80b130ce0a983e-98.jpg

Z kilkudziesięciu innych "sprzedanych" przykładów.

 

Przykłady unikatowych w skali gatunku i minionej generacji produkcji na wyłączność ps3 (celowo nie podaje tu x-boxa, bo tu od 2009 powyższe zarzuty są prawdą):

2008: 

1 Jedyny przedstawiciel turowego rpg z elementami jrpg 7-mej generacji:

ec0610fc7548632b721a532117e1dc41-98.jpg

2&3. Jedyni przedstawiciele future i offroad racerów z prawdziwego zdarzenia:

35f1ff440d320825d5c339f7a42b256d-98.jpg

d7510ce3b5ef59393a66aa7faebeff6b-98.jpg

2009:

4.IP, które odrodziło hardkorowe, niepjerdolonce się w tańcu action rpg:

bb93ef0dcc85a2f3e71a497242879724-98.jpg

(dopiero sukces na platformie Sony otworzył drogę do multiplatformowej serii Dark)

2013:

5. Produkcja powstała z udziałem współtwórców kultowego DQ8, która ożywiła niemalże martwy od 5 lat gatunek klasycznych jrpg. 

15e36d69bd3323c5164afd9797099124-98.jpg

6. Ta sama sytuacja co z powyższą produkcją, lecz w gatunku beat em up w ujęciu side-scrollowego 2D i  konwencji Diablo:

5aff739604a1c0a34256f37f6b027b43-98.jpg  

Lata 2007-2013:

7. Jedna z najlepszych serii platformówek 3D (obok trylogii z ps2 odsłony z 07, 09 i 13' należą do najwyżej docenianych): 

ffc0057bd1dd4845f48ff4031852c189-98.jpg

Lata 2008-2014:

8. Pierwszy z liczącej łącznie 4 kanoniczne odsłony serii tytuł oparty na edytorze, rozbudowywanym przez samą społeczność graczy w ujęciu platformera 2.5D zaliczył debiut w 2008. Do dziś seria sprzedała się w łącznym nakładzie przekraczającym 9 mln. sztuk.

7c8510a3ca7ac878e48304ad5fe52fbb-98.jpg

 

Lista nie jest rzecz jasna kompletna, a obejmuje produkcje, które spotkały się z najlepszym przyjęciem, oraz/lub osiągnęły komercyjny sukces. Żaden z nich nie jest korytarzowym pif pafem. Żaden nie posiada godnego odpowiednika w formie multiplatformowej, czy PC.

 

Gdybym teraz miał kupić nowy sprzęt do gier, to byłoby to tylko PC. Konsole nie mają już nic do zaoferowania, czego nie byłoby na PC. Jedno ND, które zrobi dobrę grę przez 8 lat istnienia konsoli( Uncharted to balas, pogódźcie sie z tym) wiosny nie czyni.

Mówienie o czymś w taki, bądż inny sposób nie sprawi że stanie się to prawdą. Seria U z naciskiem na części 2 i 3 jest jak COD4 MW, pierwszy Transformers, lub Avangers. Czyli typowy blockbuster dla mas. Jednych zachwycił. Innych odrzucił, ale spełnił to co taki produkt spełnić powinien; dostarczył rozrywki, a to w grach jest najważniejsze. Bycie growym snobem, jest jeszcze gorsze od bycia growym Januszem.  Poza tym czy ty w ogóle spędziłeś choć 1h przy jej drugiej części?

 

To co się teraz dzieje na PC, to przede wszystkim odrodzenie cRPG, tych z mechaniką sprzed 14 lat. To co tak bardzo odróżniało PC od PS2 powraca. Ale tylko u blaszakowców. Kąsolowcy dalej będą dostawać te liniowe szuterki z marketingowym bełkotem Sitizen kejn. Być może, PC w przeciągu najbliższych 5 lat, będzie miał najlepszą bibliotekę gier na wyłączność od długich lat. A to, że Janusz jeden z drugim patrzący tylko na świecącą jak psu jajca grafikę tego nie zauważy, to nie moja sprawa. Multiplatformy też lepsze na PC. 

Branża w wykonaniu Sony i MS upadła do nieporównywalnie mniejszego stopnia, co w czasach ps2 (i wcześniej), a jednak to właśnie na wyłączność konsol są wciąż takie gatunki jak jrpg (i ich odłamy), platformery 2 i 3d, bijatyki, nietypowe racery. Czas pokaże czy sukces osiągną gówna w stylu The Order 1886, czy perełki w rodzaju MGS V, Bloodborne, czy Tekken 7.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

@niktcienielubi

Mortal Kombat wyszedł też na PC. Doinformuj się.

Opublikowano

A to taki wyjątek potwierdzający regułę. Poza tym...

Granie w MK na pc xDDDDDDDDD

Opublikowano

Wyczuwam ból dupy. I hipokryzję. Pożyczasz grę a potem krytykujesz że się nie sprzedała?

To wina graczy czy devów że po przejściu Alana nie chciało się do niej wracać co sam przyznajesz?

Rynek wtórny dotyczy każdej gry w jednakowym stopniu, gra broni się przed nim przede wszystkim jakością.

Na PC Alan sprzedał się tragicznie mimo że odsprzedać go nie można. Ale oczywiście winne używki.

 

ty z myśleniem nie jesteś zbytnio na bakier co? Nie krytykuje tego, że się nie sprzedała bo mnie nie interesuje to jak gra się sprzeda ponieważ nie ja na tym zarabiam kasę więc jest mi to totalnie obojętne, po prostu dodałem do dyskusji swój punkt widzenia. Jeśli z jednego egzemplarza skorzysta conajmniej 3 graczy to chyba logiczne, że wydawca jest trochę hajsu w plecy i temu są winne używki. Grę blisko po premierze pożyczyłem od kumpla bo czemu nie? Gra była na raz i tyle, nie potrzebowalem swojej kopii do multiplayera i tyle, nie twierdzę, że to jest wina graczy tylko tego że rynek wtórny zabija często ip z potencjałem i gadka o jakości jest totalnie bzdurna. Heavy Rain kosztowało prawie 17 milionów euro (nie licząc kampanii reklamowej) co wydaję mi się, że te 3,5 mln sprzedanych kopii ledwo starczyło na wyjscie na zero. Albo przykład Psychonauts, MedEvil, Onimushy i wielu innych tytułów pokazuje, że jednak jakość nie świadczy o tym, że gra się sprzeda. Czemu Clover studio po zrobieniu genialnego Okami już nie istnieje? Za slaba jednak jest ta gra? Albo Burnout? Timesplitters?

Opublikowano

A to taki wyjątek potwierdzający regułę. Poza tym...

Granie w MK na pc xDDDDDDDDD

Przecież to taka sama(a nawet lepsza) gra niż na konsolach.

Opublikowano

A to taki wyjątek potwierdzający regułę. Poza tym...

Granie w MK na pc xDDDDDDDDD

 

no głupie blachary nie wiedzą, że pada można podpiąć xD

 

 

no i kolejne pjerdolenie nobodiego, że na x360 nie ma gier lul Ty grałeś w jakieś inne gry oprócz bioshocka, wipeouta i dragon's crown? W co drugim poscie widzę te gry wymienie do wyrzygania. Geez.

 

 

5. Produkcja powstała z udziałem współtwórców kultowego DQ8, która ożywiła niemalże martwy od 5 lat gatunek klasycznych jrpg.

 

o Xenoblade to pewnie jednoplatformowiec nie słyszał.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

[cw mode off]Jaki % użytkowników pc gra 1v1 z żywym graczem w bijatyki na tej platformie?[/cw mode off]

Opublikowano

[cw mode off]Jaki % użytkowników pc gra 1v1 z żywym graczem w bijatyki na tej platformie?[/cw mode off]

 

A ilu konsolowców gra 1v1 w bijatyki z żywym graczem?

 

W ciągu ostatnich 5 lat grałem tylko RAZ, w Tekken Tag Tournament 2. Nie każdy gra ze znajomymi.

Opublikowano

Wy tutaj pierdu pierdu a Sony spielo poslady i odpowiedzialo na co miesieczne uptady Xboxa. 

 

 

Main features in system software update 1.72 (including 1.71 and 1.70)

 

New for 1.72 (and 1.71):

System software stability during use of some features has been improved.

 

 

 

XDDDD

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

@ Ping

Pomijając ogromne dysproporcje w sprzedaży na obu typach platform, nieporównywalnie większy. T.j. nieporównywalnie większa liczba turniejów tego typu (TTT2, SF4, MK) odbywa się na konsolach.

Opublikowano

I co? To znaczy, że pecetowcy nie mogą w nich brać udziału czy jak?

Opublikowano

@ Ping

Pomijając ogromne dysproporcje w sprzedaży na obu typach platform, nieporównywalnie większy. T.j. nieporównywalnie większa liczba turniejów tego typu (TTT2, SF4, MK) odbywa się na konsolach.

 

Ok, turnieje w CS: GO odbywają się na PC, a gra wyszła też na konsolę.

Idąc tym tokiem rozumowania, kto gra w Counter Strike'a na konsolach? (I inne FPS-y).

Edytowane przez ping

Opublikowano

Potyczki face to face :

 

Wspomnienia z konsol : wspaniałe nasiadówki na chawirach przy T3, CTR czy innych Crash Bash.

 

Wspomnienia z blaszek : 5 typa przy jednej myszce na informatyce przy DSJ ( czyt. Małyszu ).

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

o Xenoblade to pewnie jednoplatformowiec nie słyszał.

@ Bluber:

Xenoblade nastawił się na otwarty świat. NNK na klasyczne cal shaddingowe jrpg. Poza tym post i podane przykłady dotyczyły "obrony" exów i multiplatformowych produkcji na wyłaczność Sony i MS. 

Opublikowano

I co? To znaczy, że pecetowcy nie mogą w nich brać udziału czy jak?

 

W DOA 4&5, TTT2, czy SC4 na pewno mogą. Na ps360...

O to dokładnie chodzi:

 

Potyczki face to face :

 

Wspomnienia z konsol : wspaniałe nasiadówki na chawirach przy T3, CTR czy innych Crash Bash.

 

Wspomnienia z blaszek : 5 typa przy jednej myszce na informatyce przy DSJ ( czyt. Małyszu ).

 

Gatunek bijatyk na pc to zwyczajnie folklor. Nawet jeszcze większy niż w przypadku platformerów i jrpg. 

Opublikowano

To coś mało tych exów, na PC jest więcej :sorcerer:.

 

Nigdy bym nie kupił konsoli, ani tych śmiesznych sub 1440p gierek w małych, zabawkowych pudełeczkach z plastiku.

Edytowane przez ping

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.