Opublikowano 18 września 20159 l Jest moc! Coś czuję,że to będzie godny następca starego miodnego UT'99. Oby tego Epic nie z(pipi)ał.
Opublikowano 19 września 20159 l Autor Arena shootery szybko umierają przez to, że po pewnym czasie nowi gracze właściwie nie mają tam czego szukać. Twórcy UT teraz mają zadbać o to żeby mecze znajdowało wg skilla, będą rangi, levele i te wszystkie pierdoły które teraz muszą być żeby ludzi utrzymać przy grze. Wrzucili dziś krótki filmik tłumaczący jak się gra CTFa
Opublikowano 19 września 20159 l Życzę sobie, żeby ten tytuł był grany na różnych ESL czy tam IME, bo brakuje już takich tytułów w puli.
Opublikowano 19 września 20159 l Autor zaraz się zacznie mecz "towarzyski" na oficjalnym twitchu UT http://www.twitch.tv/unrealtournament
Opublikowano 22 września 20159 l Autor Levelujcie panowie bo niektóre rzeczy są do zdobycia tylko w alphie https://www.unrealtournament.com/progression Pyknę zaraz kilka screenów bo wcześniej tutaj pisaliście o facing worlds a tak się składa że wtępna wersja już jest zrobiona (z tego co wiem tło mają tylko zmienić troche)
Opublikowano 22 września 20159 l Autor Dobra jedziemy, tak wygląda UT nowej generacji Facing Worlds graficznie nie porywa przy innych mapach. Macie tutaj CTF-Titanpass i Pistola Battlegrounds Imgur wyprał trochę screeny z kolorów :| Dodam jeszcze, że to pre alpha a biorąc pod uwagę to jak ta gra wygląda to silnik UE4 wydaje się być bardzo dobrze zoptymalizowany bo nawet na max detalach na 970 nie mam żadnych dropów animacji przy zadymie Edytowane 22 września 20159 l przez UberAdi
Opublikowano 22 września 20159 l Autor morpheus będzie napewno bo zrobi go albo samo Epic albo ktoś z community. Ta mapa wyżej co wrzuciłem (Pistola) jest robiona przez jednego z pro graczy.
Opublikowano 1 października 20159 l To niech ten pro gracz sie przylozy Ale bym sobie w ta gre ponakuhwial jakbym mial pc z nasa i miejsce w pokoju zeby go ustawic Edytowane 1 października 20159 l przez hav3n
Opublikowano 1 października 20159 l Wlasnie kasa na pc by byla ale miejsce to by sie zrobilo jakbym wyburzyl sciane do sasiada :<
Opublikowano 1 października 20159 l Facing Worlds wygląda świetnie, akurat wolę takie w miarę proste z designu mapki niż przebajerowane na maxa.
Opublikowano 1 października 20159 l Ok misiaczki to mi napiszcie jakiego trzeba miec master rejsa żeby uciagnelo to cudo w 60fps. Tylko poważne propozycje plox :*
Opublikowano 1 października 20159 l zlozylem ostatnio kumplowi za 3600 takiego sprzeciora (gtx 970 na pokladzie), jest gdzies w odpowiednim temacie.
Opublikowano 2 października 20159 l Autor Mało jest dobrej jakości materiałów z nowego UT w 60 fpsach na youtube więc wrzuciłem jedną połowę CTFa. YT niestety trochę zepsuł jakość i kolory jak zwykle
Opublikowano 13 października 20159 l Ktoś coś może wie czy sa plany wydania tej gry na platformie Steam?
Opublikowano 13 października 20159 l Autor Z tego co pamiętam jakoś nieśmiało na to odpowiadali (nie wiem czy coś się w tej kwestii zmieniło) ale wątpie żeby UT zawitało na Steama ze względu na model biznesowy gry. Gra będzie zarabiać na siebie dzięki moderom, w przypadku wrzucenia gry na Steama i wsparcia Workshopa, Epic musiało by płacić haracz Gabenowi od każdego sprzedanego moda/ozdoby itp.
Opublikowano 16 października 20159 l No nic, to ewentualnie zostanie śledzenie długości gry na Raptr (chociaż średnio to lubie a nic innego o podobnej skali chyba nie ma?). Edytowane 16 października 20159 l przez pawelgr5
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.