Skocz do zawartości


teddy

Premium Member
  • Zawartość

    5217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana teddy w dniu 6 Sierpień

Użytkownicy przyznają teddy punkty reputacji!

Reputacja

4555 Diamentowy Pies

O teddy

  • Tytuł
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Urodziny 27.07.1986

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Płock/Warszawa
  • PSN ID:
    Fruitpandaa
  • Steam ID:
    qembek

Ostatnie wizyty

85747 wyświetleń profilu
  1. teddy

    Konsolowa Tęcza

    Dlatego remaki sa spoko jak je robi takie blue point a nie studio które dany tytul tworzylo
  2. teddy

    Fallout 76

  3. teddy

    Fallout 76

    XD Jak oni sie musza czuc wydajac takie cos chwile po RDR2
  4. teddy

    Red Dead Redemption 2

    Nie da rady jechac za nimi i zastrzelic go dopiero jak oddala sie od rzeki?
  5. teddy

    Reprezentacja Polski

    Oszczedzaja taktyki na eliminacje
  6. teddy

    Ogólne Pecetowe pierdu-pierdu

    1080 ti vs 2080 ti to jakies 30% lepsze wyniki dla 2080 (roznica w cenie jakies 2k) 1080 vs 2080 to jakies 20% lepsze wyniki dla 2080 (roznica w cenie jakies 1200-1600) Ja bym sie nie pchal w 2080, jak widac z RTX nie pokorzysta sie pewnie jeszcze dlugo a performance dupy nie urywa. Pytanie tylko czy nvidia nie bedzie obnizala jakosci dzialania starych kart nowymi sterownikami a juz sie pojawiaja takie przypadki
  7. teddy

    Ogólne Pecetowe pierdu-pierdu

    Łot? Tu całe porownanie, to rtx jest ledwo zauwazalne Karta za 6 tysiecy nie daje rady w fhd.
  8. teddy

    Ogólne Pecetowe pierdu-pierdu

    RTX OFF 150 fps RTX ON cyk 49 fps
  9. teddy

    Red Dead Redemption 2

    Z tego co sie orientuje to nie mozesz sobie zyebac 100%. Mozesz natomiast pominac pare pucharkow
  10. teddy

    Red Dead Redemption 2

    Xd no w szczególności w temacie botw czy odyssey Zeby nie bylo ot: Rdr2 dobra gra
  11. teddy

    Red Dead Redemption 2

    Jak celujesz recznie to wiadomo ze sraka, ale przeciez juz od wielu lat gierki R* polegaja na snapowaniu na autoaim i delikatnym najechaniu na banie. Tutaj jeszcze mamy deadeye: snap -> deadeye -> headshot. Jak dla mnie dziala to swietnie, dodatkowo wydaje mi sie ze nie slyszalem lepszych dzwiekow broni niz w tym tytule
  12. teddy

    Path of Exile

    Prosze nie smiecic w tym temacie rozmowami o jakims crapie
  13. teddy

    Path of Exile

    Diablo 4 nie zwalnia tempa, dzieki blizzard
  14. teddy

    Fallout 76

    Tak btw to co ta gra robi w kąciku rpg? XD
  15. teddy

    Zakupy growe!

    F76 ma wieksze problemy niz dociaganie danych
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.